Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa viikossa/päivässä itket ja on pahamieli?

Vierailija
13.10.2020 |

Mulla tulee joka päivä pahamieli jostain ja kaipaan tukea ja tsemppiä. Jos en saa sitä niin kilahtelen ja usein itkettää monta tuntia.

Olen yksin kotona päivät eikä mies halua käydä läpi päivän asioita mun kanssa, kun sitä muka aina väsyttää.

Tunnen itseni kauhean yksinäiseksi ja hylätyksi. Tää korona viel pahentaa tilannetta, kun en näe mun äitiä ja siskoa niin usein mitä toivoisin.

Muilla samat fiilikset?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista koska olen itkenyt viimeksi.

Vierailija
2/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta se on PAHA MIELI eikä mikään vatun pahamieli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Eikä minulla myöskään ole paha mieli. Jos on ongelma, en märehdi vaan hoidan sen pois.

Vierailija
4/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itken todella usein, en mitään tiettyä asiaa vaan koko mun sysimustaa elämää. Ei ole ihan normaalia, mutta minä en olekaan normaali.

T. masentunut.

Vierailija
5/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa, päivää ennen kuin kuukautiset alkaa.

Vierailija
6/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti en itke ollenkaan. Ei ole ollut mitään syytä. Elämä on ollut ihan perushyvää. Sen jälkeen olen itkenyt paljon, kun mieheni sairastui ja kuoli. Suru hyökkää kimppuun aina yllättäen, vaikka miehen kuolemasta on jo pari vuotta aikaa.

Vierailija
7/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kannattaisi käydä ap juttelemassa psykologin kanssa. Helpottaa oloa varsinkin jos miehen kanssa ei pysty kaikkea puhumaan.

Vierailija
8/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä itken, eikä ole pahamieli.

Vierailija
9/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin kerran kuussa normaalisti . Jos on joki kriisi päällä niin voi joka päivä - mutta se ei ole normaalia

Vierailija
10/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli on joka päivä, pari kertaa viikossa sitten erityisen paha mieli. Itkettyä tulee noin kerran päivässä keskimäärin, joinakin päivinä ei ollenkaam ja joinakin sitten pari kolme kertaa.

Vierailija
11/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En normaalisti itke usein. Mutta toki silloin, kuten nyt ollessani todella huolissani rakkaan ihmisen selvitymisestä ,itken moniakin kertoja.

Vierailija
12/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Eikä minulla myöskään ole paha mieli. Jos on ongelma, en märehdi vaan hoidan sen pois.

Sellainen ihminen on todella onnekas joka pystyy hoitamaan ongelmansa pois... Aika monella on sellaisia ongelmia joita ei itse pysty ratkaisemaan.

Vierailija
13/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia itkeä ja märistä noin paljon ja vatvoa asioita. Olen itse masentunut ja vain pahimmilla kausilla itken ehkä viikottain tai melkein päivittäin. Kun menee hyvin, en itke välttämättä viikkokausiin.

Vierailija
14/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa itkeä, jos itketyttää.

Siten se surua helpottaa.

Vierailija
15/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihhmisellä on esiim syrjäytymisessä voi olla kahta eri tilaaaa että aivot on turtuneet ja passivoituneeet tai elää aktiivisessa tahto,odotus, päämäärä, toiivo, jnee tilasssa.

Vierailija
16/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itken tosi usein, ihan pieniäkin juttuja saatan vähän itkeä. Itken myös koska herkistyn ja liikutun vaikka mainoksista. Tai no ehkei se oo itkemistä jos muutaman kyyneleen tirauttaa ja käy niistämässä? Tollasia pikkuitkuja tulee melkein joka päivä.

Kunnon itkua, sellasta lohdutonta lapsen itkua oikeim kunnolla, on ehkä joitain kertoja vuodessa. Usein sillon on joku kriisi tai paha olo pidempään, jolloin voin itkeä kunnolla vaikka joka päivä viikon ajan. Jos voin hyvin ja elämässä palat kohdallaan niin ei sellaista kovaa itkua tule vaikka oisin väsynyt ja suuttunut tms. Kyynelehdin vaan, se tulee tosi helposti.

Vierailija
17/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikein toivoisin että voisin itkeä stressiä ja pahaa mieltä pois. Sehän rentouttaa, paitsi ei ehkä tuntikaupalla itkeminen. En tiedä vaikuttaako ikä, kun olen yli 40 ja joku jatkuva tunteettomuus jäänyt päälle?

Vierailija
18/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, milloin olisin viimeksi itkenyt. Ja miksi tulisi usein paha mieli? Minulle tulee vähän paha mieli ehkä neljä kertaa vuodessa. Mutta oikea paha mieli, en tiedä milloin olisi viimeksi tullut.

Vierailija
19/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia itkeä ja märistä noin paljon ja vatvoa asioita. Olen itse masentunut ja vain pahimmilla kausilla itken ehkä viikottain tai melkein päivittäin. Kun menee hyvin, en itke välttämättä viikkokausiin.

Olet itsekin masentunut, mutta silti on vaikea ymmärtää muita masentuneita?

Vierailija
20/34 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta se on PAHA MIELI eikä mikään vatun pahamieli

Ihan oikeasti hei, noista kielioppi virheistä on ihan turha tulla tänne nipottaa. Lopeta tämä palstailu, jos nämä ottaa nuppiisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi