Työläinen mitä tekisit, jos saisit perjantaina 75 euroa ylimääräistä rahaa?
Minä ostaisin talvikengät, olisi mukavampi odotella bussia, kun jalkoja ei palelisi. Voisin kyllä odottaa marraskuun 75 euroa ja ostaisin kerrankin kunnon kengät 150 eurolla.
Kommentit (40)
Ostaisin jonkun viinipullon, hyvää ruokaa ja jälkiruoka siihen vielä.
Ostaisin gluteenitonta leipää itselle. En syö itse juurikaan leipää kun töiden jälkeen ei jaksa leipoa enkä raski valmista ostaa. Ehkä jotain hyvää leivän päällekin..
Kyllä saankin. Olen hyvin pienipalkkaisessa osa-aikatyössä. Varmaan ostan kestomaskeja ja sitten loput säästän joulumenoihin.
Jos tää ois pakko tuhlata eikä sais säästää niin..
Menisin kosmetologille tai
Ostaisin korvakorut tai
Veisin teinin syömään kivaan ravintolaan tai
hakisin Marimekisra jotain kivaa kotiin
No mutta ihana, että nämä vastaukset olivat suurimmaksi osaksi tällaisia. ei tule enää huono omatunto saada sitä.
Itse laitan sen siihen, että pääsen katsomaan toiseen kaupunkiin teholla olevaa rakasta ihmistäni.
t. tuen saava.
Olen nelikymppinen jo, ollut työelämässä ilman taukoja 12 vuotta ja säännölliset tulot. Tuo summa menisi tilille ja humpsahtaisi normielämiseen: lukiolaiselle kirjoja, perheelle ruokaa, sähkölaskuun, bensaan yms.
Tai sitten tekisin toisin ja antaisinkin sen Herran työhön, vaikka läheiselle kristitylle seurakunnalle työttömien ruokailua tukemaan.
Vierailija kirjoitti:
No mutta ihana, että nämä vastaukset olivat suurimmaksi osaksi tällaisia. ei tule enää huono omatunto saada sitä.
Itse laitan sen siihen, että pääsen katsomaan toiseen kaupunkiin teholla olevaa rakasta ihmistäni.
t. tuen saava.
Hyvä sulle. Tuohon se hallitus varmaan jakaakin sitä koronatukea. Luulin ensin, että sitä saa siksi, kun köyhien talous on tiukilla koronan vuoksi.
Valitettavasti mun pitää pysyä tässä kaupungissa, kun työ on täällä.
Sisäfilepihvin