Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HYMIÖT VIESTISSÄ FLIRTTAILUA??

Vierailija
09.01.2014 |

Yhdessä viestiketjussa ohjattiin ap:ta olemaan laittamatta hymiöitä viesteihin jollekin miehelle, koska se on flirttailua. Siis häh? Kyllä mä laitan iloisia naamoja viesteihin kenelle vaan, miehillekin. Siis hölmönä olen nyt flirttaillut ties kenen tutun miehen kanssa?? Onko siis ok laittaa hymiöitä vain nainen naiselle? Tarvitsen oppitunnin aiheesta hymiöiden asiallinen käyttö ;) (oops i did it again, toivottavasti kukaan mies ei lue)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä hymiöitä lainkaan. Ne ovat lapsellisia.

Vierailija
2/11 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta, taustoista, viestistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään flirttailua :D

Kaikki käyttävät hymiöitä. 

Vierailija
4/11 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä on vähän riskipeliä heitellä hymiöitä viesteihin, jos ei ole ihan varma, miten vastaanottaja ne ymmärtää, joku voi ajatella sun flirttailevan hälle silmäniskuilla ;)

Vierailija
5/11 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsellinen (sanan molemmissa merkityksissä) 35-vuotias nainen, voin siis käyttää hymiöitä?

-ap

Vierailija
6/11 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele kuinka tykkäät! Eivät kuitenkaan flirttailua ole,vaan ystävällisyyttä :).

Vierailija
7/11 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivat tietynlaisiin viesteihin esim kevennykseksi. Asiallisiin ja virallisiin viesteihin ei. Ja jos tykkää niitä käyttää, niin miksi ei antaisi luonteensa näkyä, myös sille miehelle, jos on vaikka iloinen ja pirskahteleva tyyppi. Typeräksi siinä itsensä tuntee, jos on jonkun uuden ihastuksen kanssa textariasteella, ja yrittää olla muuta, kuin oma itsensä, ja tavatessa mies katselee silmät pyöreinä, kun typy onkin aivan erilainen, kuin kuvitteli.

Vierailija
8/11 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos käyttää silmäniskuhymiöitä? ;) Tosin esimerkiksi pomoni on niitä minulle viestitellessään useamman kerran käyttänyt, flirttaileeko hän siis kanssani?

Vierailija
9/11 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymiöt flirttailua? Äitini on siis pedofiili =(((

Vierailija
10/11 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu yhteydestä. Mieti vaikka "mennään syömään lounasta? " tai "mennään syömään lounasta? ;)"

Viralliseen tekstiin.hymiöt ei.sovi, muualle.kyllä

Vierailija
11/11 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan tilanteesta ja ihmissuhteen laadusta riippuu. Käytän paljon hymiöitä (myös työmeileissä, hui!) ja luulen hallitsevani niiden "kielen" siten, että vastaanottaja tuskin tulkitsee flirtiksi sellaista, mitä en ole flirtiksi tarkoittanut.

Sitten parin miespuolisen kaverin kanssa flirttailen Facebookin chatissa ja siellä käytän myös hymiöitä osana sitä flirttiä. Uskon, että nämä kaverit myös osaavat lukea hymiöni oikein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi