Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet ghostannut?

Vierailija
13.10.2020 |

Täällä oli ketju jossa oltiin yhtä mieltä siitä, että ghostaaminen on loukkaavaa. Kerro sinä nyt syysi, miksi olet ghostannut.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäsi rahaa, en halunnut antaa.

Vierailija
2/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ghostannut enkä ghostaa. Sitä tekee vain alemman tason ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paljastui rumaksi ja tyhmäksi

Vierailija
4/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen josta en yhtään pitänyt tunnusti tunteensa. Olin nuori ja hölmö, enkä osannut tai uskaltanut vastata mitään. Ajattelin että unohtaa kyllä.

Vierailija
5/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä olisin sanonut olisi ymmärretty väärin tai käytetty minua vastaan.

Vierailija
6/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen nainen

Vierailija
7/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tullut ilmi ylipainon määrä.

Vierailija
8/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan reilusti kyllä kerroin etten näe meidän sopivan yhteen ja että haluan lopettaa yhteydenpidon. Mies kuitenkin pommitti viesteillä ja jankkasi että voitaisiin vielä jatkaa suhdetta. Ei uskonut etten enää halua eikä mitkään pyynnöt rauhaan jättämisestä auttaneet. Päätin sitten etten enää vastaa hänen yhteydenottoihinsa kun tuntui saavan vaan lisää vettä myllyyn aina kun sai jatkettua yhteydenpitoa edes sen verran että vastasin etten halua enää olla yhteydessä. En tiedä onko tämä nyt sitten virallisesti ghostausta kun alunperin kyllä kerroin etten halua olla yhteydessä mutta veikkaan että toinen osapuoli on marttyyrina kun hänet on ghostattu.

Vierailija
9/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lopettanut vastaamalla, joten oli parempi ghostata.

Vierailija
10/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskonut kun sanoin etten halua olla tekemisissä, vaan jatkoi viestittelyä.

Vierailija
11/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain ehtinyt eikä jaksanut pitää yhteyttä. En ehkä ghostannut aivan puhdasverisesti niin, etten olisi toiselle mitään vastannut, jos hän on viestitellyt, mutta olen vastannut viiveellä ja lyhyesti niin, että olen saanut yhteydenpidon lakkaamaan. Ne on olleet noita pari kolme kertaa tavattuja treffejä, jotka ei ole syvemmin kiinnostaneet.

Vierailija
12/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan reilusti kyllä kerroin etten näe meidän sopivan yhteen ja että haluan lopettaa yhteydenpidon. Mies kuitenkin pommitti viesteillä ja jankkasi että voitaisiin vielä jatkaa suhdetta. Ei uskonut etten enää halua eikä mitkään pyynnöt rauhaan jättämisestä auttaneet. Päätin sitten etten enää vastaa hänen yhteydenottoihinsa kun tuntui saavan vaan lisää vettä myllyyn aina kun sai jatkettua yhteydenpitoa edes sen verran että vastasin etten halua enää olla yhteydessä. En tiedä onko tämä nyt sitten virallisesti ghostausta kun alunperin kyllä kerroin etten halua olla yhteydessä mutta veikkaan että toinen osapuoli on marttyyrina kun hänet on ghostattu.

Mulle yks mies heitti tuon selityksen, yllättävästi heti seksin jälkeen halusi lopettaa kaiken yhteydenpidon. Vähän jäin vänkäämään, sillä olisin halunnut saada sieltä ulos sen että olin alun alkaenkin ollut pelkkä pano, toisin kuin tyyppi oli uskotellut, mutta kun ei vaan millään suostunut rehellisesti myöntämään. No, hyödytöntä se vänkääminen sinänsä, eiväthän nuo koskaan myönnä.

Vierailija
13/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska piti poistua paikalta siististi. Muutuin ghostiksi.

Zinc

Vierailija
14/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kertomaan, siitä jöi niin pahat traumat. Olin pakotettu. Yritin viisi vuotta myöhemmin selittää, en tiedä saiko hän viestini.

Vierailija
15/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku NYT SELITTÄÄ mitä tämä ghostaaminen on? Eilenkin oli ketju aiheesta, enkä tajunnut siitä mitään.

Vierailija
16/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sairaat takertujat puhuu ja itkee ghostaamisesta. 

Vierailija
17/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen josta en yhtään pitänyt tunnusti tunteensa. Olin nuori ja hölmö, enkä osannut tai uskaltanut vastata mitään. Ajattelin että unohtaa kyllä.

Pari kertaa minäkin ghostannut tuollaisessa tilanteessa. Ja kyllä ovat tuntuneet unohtavankin, onneksi.

Vierailija
18/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku NYT SELITTÄÄ mitä tämä ghostaaminen on? Eilenkin oli ketju aiheesta, enkä tajunnut siitä mitään.

Se on sitä että salaa selvittelee toisen taustoja (lukee twitter, facebook, insta ym.). Sitten on muka tietämätön että toinen on ollut Kanarialla ryyppäämässä kesällä, mutta väittää olleensa luontoretkellä kansallispuistossa.

Vierailija
19/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on sitä että lopettaa kehitteillä olevan suhteen häipymällä vaan yhtäkkiä ilman selityksiä.

Vierailija
20/52 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vain ehtinyt eikä jaksanut pitää yhteyttä. En ehkä ghostannut aivan puhdasverisesti niin, etten olisi toiselle mitään vastannut, jos hän on viestitellyt, mutta olen vastannut viiveellä ja lyhyesti niin, että olen saanut yhteydenpidon lakkaamaan. Ne on olleet noita pari kolme kertaa tavattuja treffejä, jotka ei ole syvemmin kiinnostaneet.

Tämä on melkeinpä hirveämpää kuin kertarykäisyllä yhteyden katkaiseminen. Juuri kun on ajatellut tuleensa ghostatuksi ja vähän jo hyväksynytkin vastapuolen epäkiinnostuksen, sieltä tuleekin se viesti. Aivan jäätävää kylmä-kuumailua. Vaikka olisi miten lyhytsanainen viesti, silti se herättää toivon.

Jos ei kiinnosta, sanokaa suoraan. Se säästää tunteita kaikkein eniten. Itse en ole koskaan ghostannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan