Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyte: Mies halusi puhdistaa kunniansa ja yritti mur hata ex-vaimonsa keskellä katua Kuopiossa

Onnea Kuopio
13.10.2020 |

Miehen kertoman mukaan nainen oli vienyt hänen kunnian, ja se oli pahinta, mitä miehen kulttuurissa voi tehdä.

– Ensinnäkin hän on vienyt minun kunnian. Ja minun elämänsalaisuudet on tullut julki. Tämä on pahinta, mitä minun kulttuurissa voi tapahtua. Vaikka minä olen tässä maassa, niin te ette voi viedä minun uskontoani, ette minun kulttuuria. Tiedän, että minun tulee tämän maan lakeja noudattaa, mutta ette voi viedä minulta näitä, mies sanoi poliisikuulusteluissa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006667137.html

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tuon miehen ottamista Suomeen nainenkaan ei todennäköisesti olisi tänne päässyt. Mustalla pilvellä on hopeareunus tai jotain.

Vierailija
22/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen oma vika. Kai se jo nykyaikana pitäisi tietää millainen tuo tietty kulttuuri on, ja seuraukset, jos sellaisen kanssa yhtyy ja sitten yrittää pyristellä eroon. Saisi naiset oppia pitämään himonsa kurissa tai nöyrästi kärsiä seuraukset.

t. myös nainen

Mistä päättelet että naiselta on kysytty haluaako hän tuon miehen miehekseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin että jokainen unelmalässyttäjä ja ihminen joka on julkisesti lausunut, monikulttuurisuuden olevan pelkkää rikkauttaa vaan, PYYTÄÄ ANTEEKSI!

Ai sitä että tuo nainen pääsi Suomeen?

Vierailija
24/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sitä haurasta maskuliinisuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi