Päivän POSITIIVINEN ketju, kaikki mukaan kertomaan mukavia!
Minusta on ihanaa kun päivät pitenee ja alkaa olla vähän kirkkaampaa ulkona :)
Kommentit (36)
Kerrankin kiva ketju. Samaa mieltä ap:n kanssa, päivä pitenee. Kohta saa kaivella jo moottoripyöräkamoja valmiiksi. Mieli on jotenkin heti parempi, pistin töissä oven kiinni ja radion huutamaan rokkia.
Olen innoissani lähdössä suuriin bileisiin tänään. Reilun vuoden ajan tämäntyyppiset tilaisuudet ovat ahdistaneet jostain syystä kamalasti ja ystävyyssuhteetkin ovat kärsineet. Olen onnellinen, että tunnen oloni tervetulleeksi.
Ja toisena, lähipiirini on täynnä aivan ihania, hyväsydämisiä ihmisiä. Pöljät ja arkipäiväisetkin puuhat ovat näiden ihmisten kanssa mukavia.
Olen perheestäni ja läheisistäni niin kiitollinen, voima ja tuki tulee kiinteistä perhesuhteista. Erityismaininnan ansaitsee mieheni, joka on sinnikäs arjen puurtaja.
Niin ja eihän tässä ole enää kuin tuokio, niin ollaan keväässä, ihanaa!
siivosin eilen koko talon lattiasta kattoon ja tänään saa vaan olla :)
Masennuslääkkeet ovat auttaneet. Kun 2 kk sitten kaikki oli huonosti ja leikittelin ajatuksella kuolemasta, nyt olen joka päivä tyytyväinen elämääni, vaikka mikään ei ole muuttunut.
Häntäluuni murtui toissa päivänä, joten tässä päivässä positiivista on se, että vaikken oikein pysty istumaan, niin vatsallanikin hengailen oikein mielelläni :)
Tulin juuri kotiin uudenvuoden matkalta Japanista tapaamasta vanhempiani pitkästä aikaa. Vietimme vuodenvaihdetta Furanon laskettelukeskuksessa Hokkaidolla, missä oli aivan loistavat lumiolosuhteet rakastamaani vapaalasketteluun. Töihin palaaminenkin on hienoa, koska pidän työstäni ja työkavereistani.
Viikonloppu lähenee, jee! :D
Talvilomaan enää kolme viikkoa, jee jee! :DD
Koulussa uusia mukavia opettajia ja tullut tutuksi luokkalaisten kanssa niin ettei enää tarvi jännittää kouluun menoa. Tulin kotiin niin ruoka odotti valmiina ja sain viestin että viikonloppuna ei tarvitsekkaan mennä töihin. Jee
Kävin ensimmäistä kertaa neuvolassa eilen, ja meitä haastateltiin terveydestä yms. Olipas ihana tajuta ettei kumpikaan juo alkoholia, polta tupakkaa tai käy huumeita, ei allergioita ja täysin terveet suvut kummallakin :)
Vauva nukkui yön hyvin ja mä olen onnellinen kahdesta ihanasta pojastani ja miehestäni.
Sain lääkäriltä hyviä uutisia, että vaativasta polvileikkauksesta toipuminen on sujunut aikataulussa ja kolmen viikon kuluttua pääsen takaisin töihin monen kuukauden sairausloman jälkeen:)
Rv 12, oon ollut koko alkuraskauden huolissani ja varma että joku on pielessä. Kai lähinnä, koska mulla on niin moni asia elämässä mennyt vaikeimmin kautta ja etenkin terveysasioissa ollut niin huono tuuri.
Mutta eilen nt-ultrassa kaikki oli loistavasti ja ruudulta hyvin kasvanut vauva vilkutteli mulle. Ehkä vihdoin uskallan iloita raskaudesta ja vauvasta, johon olen jo nyt ihan rakastunut ja luottaa, että vihdoin paistaa päivä risukasaankin ja minäkin voin saada edes jossain asiassa palan onnea!
Tänään varmistui että pääsen erääseen koulutukseen. Lisäksi olen ehdolla yhteen työpaikkaan.