Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän POSITIIVINEN ketju, kaikki mukaan kertomaan mukavia!

Vierailija
09.01.2014 |

Minusta on ihanaa kun päivät pitenee ja alkaa olla vähän kirkkaampaa ulkona :)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi koko perhe pysynyt terveenä viime ajat =)

Vierailija
2/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun on taas rahaa tilillä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus, jo se on positiivista!

Minua ilahdutti tänään työasioissa se, että yksi kampanja toteutui todella hienosti, yli odotusten. Omassa elämässä ilahdutti, että ystäväni auttoi minua lapsen asioissa jotta itse sain hoidettua oman, samaan aikaan osuneen menoni.  Yleensäkin ihmisten toisilleen antama apu liikuttaa minua aina.

Iloista päivänjatkoa toivottaa KirkkoSisko

Vierailija
4/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamme pian uuteen,ihanaan asuntoomme.Ja tänään sain kuulla hyvän ystäväni muuttavan siihen aivan viereen.Niin kiva saada kaveri lähelle,voi kyläillä lyhyelläkin varoitusajalla ja käydä vaikka pikaiseen kävelyllä/kahvilla.Jesh!

Vierailija
5/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me varattiin eilen matka. Aivan ihanaa, kun on jotain kivaa mitä odottaa tässä märässä pimeydessä.

Vierailija
6/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden alusta painoa tippunut yksi kilo! Enää pari jotta pääsen lomaan mennessä tavoittelemaani rantakuntoon.

Vierailija
7/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin uudet yöpöydät, kaikki uudet petivaatteet ja yölamput makkariin! En malttas odottaa et paketit tulee. Kivaa päästä sisustamaan vähän ! :)

Vierailija
8/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nautin siitä, että aamut on valoisampia ja siitä ettei ole liukasta (Helsinki).

Eilen illalla syötiin hyvin ja se tuotti meille kaikille hyvän mielen vaikka oli kovin pimeää. Oli ihan vaan pihvejä, papuja, salaattia, leipää, hedelmiä. 

Ai niin, jos teette sitä Harri Alénin "somesoosia", niin lisätkää lopuksi öljyä lirauksittain, maistelkaa välillä. Mun mielestä öljyä oli vähän liikaa. Muuten sooisi on aivan oiva. 

Vierailija
9/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksoin jumpata taas aamulla. ihanaa kun energiaa koko päivän ja eikä tuu enää paikat kipeeksi

Vierailija
10/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät pitenee ja pilvipeitekin rakoilee. Muutenkin kohta saa taas d-vitamiinia muualtakin kuin purkista, kun etelänmatka odottaa!

Vierailija
11/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki huolet kaikkoaa ja hymy leviää kasvoille, kun Spotifystä laittaa soimaan Stan Getzin ja João Gilberton The Girl from Ipanema-kappaleen.

Vierailija
12/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pidettyä tämän viikon syömiset kurissa. Tästä se painonpudotus lähtee.. tilasin myös ihania vaatteita alennusmyynneistä :)

Vierailija
13/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työpaikkani tuntuu todella viihtyisältä, uskon että olen vihdoinkin löytänyt paikkani työelämässä =)

Vierailija
14/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailin syksyllä kaupassa yhtä mekkoa, mutta en raaskinut ostaa kun hinta oli yli 100e. Tänään löysin saman mekon kirpparilta 3e. Se on kuin uusi ja istuu minulle täydellisesti. Lisäksi nyt viimeinkin alkaa näyttämään siltä, että eräs työongelma on ratkeamassa minulle ja firmalle erittäin edulliseen suuntaan.

Vierailija
15/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ilahdutti ap, ihana nähdä tällä palstalla kerrankin hyväntuulinen ketju :)

Vierailija
16/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan ihana, suloinen ja iloinen vauva <3

Vierailija
17/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ja miniäntekele muuttavat yhteen, olen siitä onnellinen. Tyttö sopii hyvin pojalleni,ja poika tuntuu olevan onnellinen. 

Vierailija
18/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani on Yliopiston Eläinsairaalassa hammashoidossa tänään, ja kohta saan suukkoja jotka ei HAISE. Ja tietysti saan terveemmän koiran.

Vierailija
19/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 13:33"]Minulla on aivan ihana, suloinen ja iloinen vauva <3

[/quote]

Sama. Ja mokoma alkoi tällä viikolla nukkumaan yönsä heräämättä!

Vierailija
20/36 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up