Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turha puhua narsisteista, ilmeisesti myrkyllisyys on parempi sana

Vierailija
13.10.2020 |

Sanaa narsisti käytetään ihan miten sattuu. Ja lisäksi siinä usein keskitytään siihen mikä se toinen ihminen on, minkälainen hän on. Vaikka fiksumpaa olisi keskittyä siihen mitä se toinen ihminen tekee, miten hän käyttäytyy. Käyttäytyy myrkyllisesti, siis sillä lailla että satuttaa muita.
Ihmisten kuulee usein valittavan parisuhdekumppanistaan "yhyy, hän ei välitä minun tunteistani", "hän ei kuuntele minua", "hän petti minua", "hän hylkäsi minut", ja blaa blaa blaa! Niin, mutta mitä hän tasan tarkkaan teki sinulle, miten hän käyttäytyi ja mitä hän sanoi suoraan vasten kasvojasi??? Sehän sen määrää että onko joku paha ihminen joka satuttaa muita. Jos ei välitä eikä kuuntele niin se ei ole satuttamista. Se ei ole väkivaltaa.
Jos joku ei välitä sinusta eikä kuuntele sinua niin se on syy sinulle etsiä joku muu ihminen joka välittää ja kuuntelee. Se ei ole syy sinulle satuttaa sitä joka ei välitä eikä kuuntele - jos satutat niin sinä olet siinä suhteessa se pahantekijä.
Kun googlaa myrkyllistä käytöstä, niin löytyy hyvin esimerkkejä toiminnasta mikä oikeasti on pahaa, oikeasti haitallista muille, esim:
https://www.msn.com/fi-fi/lifestyle/ihmissuhteet/9-merkkiä-paljastaa-et…

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myrkyllistä pukeutua niin että muut paheksuvat?

Vierailija
2/3 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko myrkyllistä pukeutua niin että muut paheksuvat?

En tiedä.

Ne paheksujat usein käyttäytyvät myrkyllisesti kun menevät ilmaisemaan mielipiteensä mahdollisimman rumasti sille huonolle pukeutujalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksine maskuliinisues, I feel You sis!