Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoa seksiä

Vierailija
13.10.2020 |

5 päivän aikana olen tullut seksissä KERRAN vaikka ollaan harrastettu seksiä 2krt/pv. Mies on tullut joka kerta. Viimeiset 2pv olen salaa tyydyttänyt itseni, ettei ärsyttäisi niin paljon.

Muuten ihana mies. Seksielämä perseestä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nautinto molemmille kuuluu. Teidän miehenne on kivikaudelta, jos ei osaa maista tyydyttää. Minusta on mahtavaa katsella, kun nainen saa esileikissä ja sit rakastellessa.

Vierailija
22/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan tänne toinenkin mies joka nauttii kun nainenkin saa!  Oikein hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis miesten edes ymärtävän sen, että saisivat itsekkin parempaa seksiä kun antavat naiselleenkin nautintoa kunnolla.

Vierailija
24/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hienoa että täällä oikein kaivataan kokemuksia siitä, miten mies antaa nautintoa naiselle. Kerronpa siis minäkin omalta kohdaltani. Meillä hyvää seksiä on sellainen, että lämmittelen rouvan nuolemalla ja sormin yhteen kevyempään orgasmiin, jonka jälkeen hän vaatii kullia sisään. Panemalla hän saa sitten ne parhaat orgasminsa, ja kun on niin monta saanut ettei enempään pysty, niin hän vauhdittaa minut loppuun, jos en nyt itse ole ollut niin herkillä että olenkin jo tuloillaan ennen kuin hän on päässyt aivan läkähdyksiin. Samalla kaavalla oikeastaan aina mennään, koska tämä on hänelle se paras tapa.

Hänellehän tuo esileikkivaihe on vähän sellainen välttämätön paha jota ilmankin voisi olla, itse kyllä voisin lämmittelyä ja tunnelman virittelyä tehdä hyvinkin hitaasti ja pitkään. No, ei siinä mitään, kyllä se paneminenkin kivaa on, mutta pikkuisen joudun hänen parhaan nautintonsa eteen tinkimään siitä mikä minusta itsestäni olisi kaikkein nautinnollisinta seksiä. Silloin kun haluan pitkitettyä kiihotusta, niin helpointa on turvautua omaan apuun ja tyydytellä itseään niin hitaasti ja pitkään kuin haluan. Kyllähän hän sitä vierestä tai tekstareistani seurailee ja päivittelee, että miten tuollaista kestää. Olen yrittänyt opettaakin käsihoidoissa että miten paras orgasmi tulee, mutta hän on kovin kärsimätön... Silloinkin parasta on hoitaa ensin itsensä vireeseen sopivalla tahdilla ja antaa hänen sitten hoitaa loppuhuipennus, siihen hänen kärsivällisyytensä juuri riittää, että vie minut orgasmiin ihan pienellä liikkeellä.

Yhteinen seksi siis naisen ehdoilla, ja jos itse sen päälle ekstraa vielä tarvitsee, niin se sitten omin käsin. Ehkei se nyt ihan tasapuolinen systeemi ole, mutta sillä tavalla homma parhaiten toimii.

Vierailija
25/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tuollaisia miehiä! Yes. Ja kuka hullu näitä alapeukutaa.

terkuin nainen jolla just tuollainenmies..

Vierailija
26/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä miehenä tiedän on kun lukee samaan aikaan naisen kanssa

Vierailija
27/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuossa Kaverille ei jätetä, sanoi ukko lukeneensa, että huomattava osa naisista teeskentelee orgasmin miehen iloksi.. Näin taatusti onkin. Ja mitä miehet tekee sitten naisen iloksi? Eivät mitään suurin osa..panevat vaan omaksi ilokseen ja se siitä, kuten täällä saatu lukea.

Vierailija
28/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan osa niin tekee mut kyllä kun tunnet naisen supistuvan kalun ympärille ja mahlan valuvan niin ei teeskentele. Se vaan on miehestä kiinni kuka osaa ja kuka ei. Säälin naisia joiden miehet ei osaa.

Vierailija
29/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä vain 1 mies, joka välittää naisensa nautinnosta?

On täällä toinenkin. Naiseni ei halua orgasmia ennen minua. Hän on sellainen heti valmis tapaus ja tahtoo minut sisäänsä ilman sen suurempia lämmittelyitä. Mielelläni antaisin hänelle yhden orgasmin ennen yhdyntää koska se kiihottaa minua. Toisaalta täytyy myöntää senkin kiihottavan kuinka paljon hän heti minua haluaa. Oman tulemiseni jälkeen tarjoan aina hänelle orgasmia käsipelillä jos ei vielä tullut ja yleensä siinäkin tapauksessa tarjoan toista. Joskus haluaa, joskus tuumaa että noin oli hyvä.

IHANA NAINEN <3

Vierailija
30/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni kanssa haluaa minulle ensin, mutta joskus haluaa heti vaan naimaan ja se sopii silloin myös minulle. Tottakai me haluamme molemmat toisillemme hyvää..minusta se on liiton pohja ja tarkoitus. Minulle hän tarjoilee orgasmin monasti päivässä. En helposti saa pelkässä yhdynnässä, mutta saan silti isoja orgasmeja, ja mies nautii kun saa niitä minulle "tarjoilla". Usein sitten itse vielä innostuu panemaan, vaikkei nuori olekkaan.

Vierailija
31/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika naivia miehen puhua orgasmikeskeisyydestä, Senkun liikuttaa kaluaan ees taas niin ajastaan sa taatusti, siinä ei kummempia oppimisia tai muuta tarvita. Hyi helvata. Ja sitten sanoo naiselle, että opettele. Hohhoijaa..miten typerä.

Tässäpä se juuri tuli, miehen oletetaan hoitavan homman ja naisen osuus on saapua paikalle ja vaatia tyydytystä. Hohhoijaa...

Hohhoijaa, ja mieshän hoitelee ITSENSÄ!

Aivan. Jos nainen olisi hänet tyydyttänyt, niin mieskin olisi hoidellut naisen. Nyt jäi siihen että molemmat hoiteelee itsensä.

Vierailija
32/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika naivia miehen puhua orgasmikeskeisyydestä, Senkun liikuttaa kaluaan ees taas niin ajastaan sa taatusti, siinä ei kummempia oppimisia tai muuta tarvita. Hyi helvata. Ja sitten sanoo naiselle, että opettele. Hohhoijaa..miten typerä.

On muuten aika naiivi käsitys siitä, mikä miehen mielestä on hyvää seksiä.

Vierailija
33/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hienoa että täällä oikein kaivataan kokemuksia siitä, miten mies antaa nautintoa naiselle. Kerronpa siis minäkin omalta kohdaltani. Meillä hyvää seksiä on sellainen, että lämmittelen rouvan nuolemalla ja sormin yhteen kevyempään orgasmiin, jonka jälkeen hän vaatii kullia sisään. Panemalla hän saa sitten ne parhaat orgasminsa, ja kun on niin monta saanut ettei enempään pysty, niin hän vauhdittaa minut loppuun, jos en nyt itse ole ollut niin herkillä että olenkin jo tuloillaan ennen kuin hän on päässyt aivan läkähdyksiin. Samalla kaavalla oikeastaan aina mennään, koska tämä on hänelle se paras tapa.

Hänellehän tuo esileikkivaihe on vähän sellainen välttämätön paha jota ilmankin voisi olla, itse kyllä voisin lämmittelyä ja tunnelman virittelyä tehdä hyvinkin hitaasti ja pitkään. No, ei siinä mitään, kyllä se paneminenkin kivaa on, mutta pikkuisen joudun hänen parhaan nautintonsa eteen tinkimään siitä mikä minusta itsestäni olisi kaikkein nautinnollisinta seksiä. Silloin kun haluan pitkitettyä kiihotusta, niin helpointa on turvautua omaan apuun ja tyydytellä itseään niin hitaasti ja pitkään kuin haluan. Kyllähän hän sitä vierestä tai tekstareistani seurailee ja päivittelee, että miten tuollaista kestää. Olen yrittänyt opettaakin käsihoidoissa että miten paras orgasmi tulee, mutta hän on kovin kärsimätön... Silloinkin parasta on hoitaa ensin itsensä vireeseen sopivalla tahdilla ja antaa hänen sitten hoitaa loppuhuipennus, siihen hänen kärsivällisyytensä juuri riittää, että vie minut orgasmiin ihan pienellä liikkeellä.

Yhteinen seksi siis naisen ehdoilla, ja jos itse sen päälle ekstraa vielä tarvitsee, niin se sitten omin käsin. Ehkei se nyt ihan tasapuolinen systeemi ole, mutta sillä tavalla homma parhaiten toimii.

Parhaiten toimiva systeemi naiselle, ei sinulle. Kokeilepa välillä vaatia, että toimitte sinun toiveidei mukaan.

Vierailija
34/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten toimiva systeemi naiselle, ei sinulle. Kokeilepa välillä vaatia, että toimitte sinun toiveidei mukaan.

Totta tietysti, mutta en mä tässä koe asian olevan niin huonolla tolalla, että mun tarvitsisi mitään lähteä erityisen tiukasti vaatimaan. Olen kyllä kertonut hänelle, millainen olisi mun mielestäni täydellinen, rentouttava ja pitkän raukea iltapäivä seksin parissa, omasta ja toisen kiihottumisesta nautiskellen. Se nyt on vain yksinkertaisesti liian kaukana siitä mikä hänelle on toimivaa seksiä, että sellaista on ihan turha vaatia. En minä edes haluaisikaan sitä, että toinen väkisin yrittää jotakin mikä ei vain luontevasti tule, kyllä siinä omakin tunnelma lässähtää sellaista katsellessa.

Mulle riittää se, että saan olla ihan rauhassa sellainen kuin itse olen ja tyydyttää itse oman tarpeeni sellaiseen hitaampaan nautiskeluun omalla tavallani, ilman sen suurempaa häpeilyä tai salailua. Musta on ihan hienoa että pystyn tyydyttämään hänen tarpeensa täydellisesti (kyllä, olen kysynyt haluaisiko hän mitään muuta tai uutta), ja jos se nyt on niin, että meidän kahden välillä minun tarpeeni sattuvat olemaan ne vähän laajemmat, niin... Sitten se vaan on niin. Ei se ole minulle mikään kaupankäyntiasia, että kun minä teen, niin kyllä sinunkin pitää. Hän tietää kyllä, mistä minä pidän, joten jos hän joskus omasta aloitteestaan haluaisi kokeilla jotakin uutta, niin tietää kyllä mitä voisi tehdä. Mutta vastentahtoisesti en halua mitään tehtävän.

Vierailija
35/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä semmoisen naisen löytää, joka on edes hieman kiinnostunut miehen nautinnosta? Yleensä täysin passiivista paikallaoloa,joka sekin muuttuu estelyksi sitten kun on itse lauennut.

Vierailija
36/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä semmoisen naisen löytää, joka on edes hieman kiinnostunut miehen nautinnosta? Yleensä täysin passiivista paikallaoloa,joka sekin muuttuu estelyksi sitten kun on itse lauennut.

No minä ainakin pyrin tekemän kaiken mitä keksin, ja lisäksi ihan kaiken mitä mieheni haluaa..en makaa paikallani kun hän nai. Liikun ja vastaan työntöihin itse. Vastaavasti hänkin tekee minulle kaiken mitä haluan, ja se ei ole kummallekkaan vaikeaa.

Vierailija
37/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin pyrin tekemän kaiken mitä keksin, ja lisäksi ihan kaiken mitä mieheni haluaa..en makaa paikallani kun hän nai. Liikun ja vastaan työntöihin itse. Vastaavasti hänkin tekee minulle kaiken mitä haluan, ja se ei ole kummallekkaan vaikeaa.

No mistä SUT löytää?

Vierailija
38/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä SUT löytää?

Kotoa tietysti! :D  :D

Vierailija
39/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös suomipop perälä kertonut että jokainen hoitakoon orgasminsa itse, etkö voi itse häppäreitä pyörittelemällä herkistää itsellesi orkun partaalle ja mies ns viimeistelee homman  onko vaikeeta?

Vierailija
40/44 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä SUT löytää?

Kotoa tietysti! :D  :D

Ei täällä ketään ole. Katsoin jo sängynaltakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän