Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsukaa minua ilkeäksi jos haluatte, mutta en voi olla tuntematta vahingoniloa... Lue täältä, että mistä ja miksi

Vierailija
13.10.2020 |

Paikassa X oli yritys Y. Olin siellä työssäoppimassa ihan taannoin, eli ei missään nimessä vanha tapaus ole tämä.

Noh toinen omistajista oli ihan hułłu höyrypää ja jatkuvasti kuin mikäkin raivohułłu husky. Muistan ikuisesti sen kylmän katseen, hrr. Huskyt ovat kyllä söpöjä, mutta onhan niillä aikamoiset silmät.

Noh en jaksanut sitä pskaa enää ja lähdin lätkimään koko paikasta. Noin puoli vuotta myöhemmin paikka meni konkkaan asiakkaiden puutteen takia. Tiedän syyn, koska todistin itse sitä miten sairaan vähän porukkaa kävi päivän aikana. Kassasta näki kirjaimellisesti jokaisen ostohistorian ja siitä pystyi laskemaan asiakkaiden määrän milloin tahansa.

No uusi yrittäjä aloitti ja hain sinne palkkatyöhön. Tyyppi tyyliin lupasi paikan minulle heti ja oli aivan tohkeissaan, kävin haastattelussa (joka oli kylläkin erittäin kaukana kunnon työhaastattelusta. Se oli lähinnä vain tapaaminen, ja omistaja hösläsi siinä ja koko paikka oli mullin mallin vielä siinä vaiheessa.)

No lopulta kaikki olikin pelkkää VÄÄRINKÄSITYSTÄ hänen puoleltaan eikä hän palkannutkaan minua. Tuhlasi kyllä aikaani ja vaivaani täysin tyhjän takia. Koska tiesin, että minulla ei ole mitään asiaa (tarvetta) kyseiseen paikkaan ikinä, sanoin suorat sanat siitä miltä tuntuu kun aikaa tuhlataan tuolla tavalla eikä viitsitä edes selvittää, että asia on oikein ymmärretty.

Jatkuu.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi en saanut mitään selkoa sun selityksestä. Joten siinä mielessä en ihmettele ettei sua plkattu

Heh, sinulla on todellakin jotain häikkää luetun ymmärtämisessä, jos kuvittelet tämän tekstin pointin olevan tuo palkkaus :D ei minua enää kiinnosta, nyt seurailen vain huvittuneena niitä myötähäpeää aiheuttavia, julkisia vinkumisia siitä miten milloin mikäkin on pielessä ja kaikki menee huonosti eikä asiakkaita näy. Ehkä jotkut asiat voisi pitää itsellään, jos haluaa vaikuttaa vakavasti otettavalta yrittäjältä...

Jos sä käytät sun aikaas siihen vielä pitkienkin aikojen jälkeen, niin sua sattuu vieläkin.

Voi pienokaista ..

Zinc

Saat täältä Sinciltä tutin. Imeskele sitä.

Voinko mä imeä sincin tuttia? Jotenkin sadomasokistisesti viehättää kusipään tutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi