Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsukaa minua ilkeäksi jos haluatte, mutta en voi olla tuntematta vahingoniloa... Lue täältä, että mistä ja miksi

Vierailija
13.10.2020 |

Paikassa X oli yritys Y. Olin siellä työssäoppimassa ihan taannoin, eli ei missään nimessä vanha tapaus ole tämä.

Noh toinen omistajista oli ihan hułłu höyrypää ja jatkuvasti kuin mikäkin raivohułłu husky. Muistan ikuisesti sen kylmän katseen, hrr. Huskyt ovat kyllä söpöjä, mutta onhan niillä aikamoiset silmät.

Noh en jaksanut sitä pskaa enää ja lähdin lätkimään koko paikasta. Noin puoli vuotta myöhemmin paikka meni konkkaan asiakkaiden puutteen takia. Tiedän syyn, koska todistin itse sitä miten sairaan vähän porukkaa kävi päivän aikana. Kassasta näki kirjaimellisesti jokaisen ostohistorian ja siitä pystyi laskemaan asiakkaiden määrän milloin tahansa.

No uusi yrittäjä aloitti ja hain sinne palkkatyöhön. Tyyppi tyyliin lupasi paikan minulle heti ja oli aivan tohkeissaan, kävin haastattelussa (joka oli kylläkin erittäin kaukana kunnon työhaastattelusta. Se oli lähinnä vain tapaaminen, ja omistaja hösläsi siinä ja koko paikka oli mullin mallin vielä siinä vaiheessa.)

No lopulta kaikki olikin pelkkää VÄÄRINKÄSITYSTÄ hänen puoleltaan eikä hän palkannutkaan minua. Tuhlasi kyllä aikaani ja vaivaani täysin tyhjän takia. Koska tiesin, että minulla ei ole mitään asiaa (tarvetta) kyseiseen paikkaan ikinä, sanoin suorat sanat siitä miltä tuntuu kun aikaa tuhlataan tuolla tavalla eikä viitsitä edes selvittää, että asia on oikein ymmärretty.

Jatkuu.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN!

Nyt tuo uusi yrittäjä vinkuu jatkuvasti somessa asiakkaiden vähyyttä (korona ei ole syynä, kuten kerroin, edellinenkään yritys ei menestynyt ja silloin ei oltu sanottu sanaakaan koronasta.) ja muutenkin valittaa koko ajan tosi amatöörimäisesti (ja julkisesti) kaikkia henkilökohtaisia ongelmia ja vastoinkäymisiä, lolz.

En voi olla tuntematta vahingoniloa, koska hän aikoinaan tuhlasi minun aikaani ja johti minua harhaan, ja suhtautui ylimielisesti. Sen siitä saa...

Vierailija
2/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee myötähäpeä tuollaisesta julkisesta vinkumisesta, itse en kehtaisi toitottaa kaikille miten surkeasti kuvitteellinen yritykseni menestyy.

Huvittavaa tässä on se, että minä tosiaan tiesin jo etukäteen, ettei siinä paikassa mikään yritys tule menestymään. Jos ei yksi toimi, niin miksi toinen olisi jotenkin maagisesti kannattavampi. En ikinä kertonut uudelle omistajalle historiastani edellisessä paikassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tuo uusi yrittäjä alkoi minulle siinä lässyttämään (tajuttuaan mokansa ja että ei aio palkata minua), että "EI, kun tämä ei nyt ole tämän illan juttu :))) otat ihan rauhassa :))) juttelet ohjaajan (ope) kanssa ja blaablaa :)))" ihan kuin lapselle, jolle voi heittää mitä tahansa surkeaa sepittelyä ja läpi menee.

Mitä joku random alkaa minulle kertomaan, että mikä asia on minkäkin päivän juttu. Minä päätän ihan itse milloin hoidan asiani. 😑

Vierailija
4/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on outoa, että noin upeaa ja aikaansaavaa tyyppiä palkata!

Vierailija
5/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi puhui sinulle kuin lapselle syystä, koska sellaiselta sinä kuulostat.

Tai jos et ole lapsi, niin ainakin helvetin lapsellinen.

Vierailija
6/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan pieraissut käteesi ja sen jälkeen vienyt pierua nenällesi?

Vierailija
7/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapa, viitsikö tuota romaania lukea.

Vierailija
8/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi en saanut mitään selkoa sun selityksestä. Joten siinä mielessä en ihmettele ettei sua plkattu

Vierailija
9/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi puhui sinulle kuin lapselle syystä, koska sellaiselta sinä kuulostat.

Tai jos et ole lapsi, niin ainakin helvetin lapsellinen.

:DDDDD Aika heikko yritys. Siis ei pelkästään tämä yritys Y...

Ap

Vierailija
10/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi en saanut mitään selkoa sun selityksestä. Joten siinä mielessä en ihmettele ettei sua plkattu

Heh, sinulla on todellakin jotain häikkää luetun ymmärtämisessä, jos kuvittelet tämän tekstin pointin olevan tuo palkkaus :D ei minua enää kiinnosta, nyt seurailen vain huvittuneena niitä myötähäpeää aiheuttavia, julkisia vinkumisia siitä miten milloin mikäkin on pielessä ja kaikki menee huonosti eikä asiakkaita näy. Ehkä jotkut asiat voisi pitää itsellään, jos haluaa vaikuttaa vakavasti otettavalta yrittäjältä...

Vierailija
11/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaaja (ope) ? - olet siis jotenkin puolikykyinen.

Vierailija
12/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi on vanha tantta, mutta tuo julkinen itkeminen yrityksen heikosta menestyksestä on todella noloa ja luulisi tuon ikäisen tajuavan, että mitä kannattaa kertoa koko maailmalle ja mitä ei.

Vierailija
13/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista, voisit vielä ottaa muutamia äidinkielenkursseja. Tarina oli sekava ja huono.

Vierailija
14/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tukityöllistetty? Sit ymmärrän.

Vierailija
15/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no on outoa, että noin upeaa ja aikaansaavaa tyyppiä palkata!

Touché!

Vierailija
16/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan tuo uusi yrittäjä alkoi minulle siinä lässyttämään (tajuttuaan mokansa ja että ei aio palkata minua), että "EI, kun tämä ei nyt ole tämän illan juttu :))) otat ihan rauhassa :))) juttelet ohjaajan (ope) kanssa ja blaablaa :)))" ihan kuin lapselle, jolle voi heittää mitä tahansa surkeaa sepittelyä ja läpi menee.

Mitä joku random alkaa minulle kertomaan, että mikä asia on minkäkin päivän juttu. Minä päätän ihan itse milloin hoidan asiani. 😑

Saathan sinä hoitaa asiasi ihan silloin kun huvittaa, mutta minkään yrityksen ei ole pakko palkata sinua silloin kun sulle sopii. Toisekseen asenteesi on jo sellainen, että tuskin kukaan tulee sinua palkkaamaan jatkossakaan. Sä olet kuule ihan samanlainen random nobody työnhakija kuin joku muukin rivissä. Toisekseen kannattais vielä keskittyä siihen opiskeluun, niin saattais esim. äidinkieli parantua kummasti.

Vierailija
17/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuli jostain muualta, että olit häipynyt aiemmin haukkuen paikalta, siksi et päässyt.

Vierailija
18/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tulee myötähäpeä tuollaisesta julkisesta vinkumisesta, itse en kehtaisi toitottaa kaikille miten surkeasti kuvitteellinen yritykseni menestyy.

Huvittavaa tässä on se, että minä tosiaan tiesin jo etukäteen, ettei siinä paikassa mikään yritys tule menestymään. Jos ei yksi toimi, niin miksi toinen olisi jotenkin maagisesti kannattavampi. En ikinä kertonut uudelle omistajalle historiastani edellisessä paikassa...

Oletko pohtinut tätä ?

Zinc

Vierailija
19/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, sinulla on todellakin jotain häikkää luetun ymmärtämisessä, jos kuvittelet tämän tekstin pointin olevan tuo palkkaus :D ei minua enää kiinnosta, nyt seurailen vain huvittuneena niitä myötähäpeää aiheuttavia, julkisia vinkumisia siitä miten milloin mikäkin on pielessä ja kaikki menee huonosti eikä asiakkaita näy. Ehkä jotkut asiat voisi pitää itsellään, jos haluaa vaikuttaa vakavasti otettavalta yrittäjältä...

Jos sä käytät sun aikaas siihen vielä pitkienkin aikojen jälkeen, niin sua sattuu vieläkin.

Voi pienokaista ..

Zinc

Saat täältä Sinciltä tutin. Imeskele sitä.

Vierailija
20/21 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arvokasta aikaani. Narsistisia piirteitä tällä maailmannavalla. Ainakin alkavan sellaisen.

Jälkikäteen yritetään vielä satuttaa niitä, joiden kanssa kaikki ei ole mennyt kuten itse haluaa. Lisää narsistisia piirteitä ..

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä