Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taksipalveluja käyttävä mies, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
09.01.2014 |

Kysy mitä haluat, vastaan mitä haluan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui sää kehtaat! Taksityöläisiä riistetään. Moni tekee hommaa renkinä henkensä uhalla ja isäntä käärii voitot.

Vierailija
2/10 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:28"]

Kui sää kehtaat! Taksityöläisiä riistetään. Moni tekee hommaa renkinä henkensä uhalla ja isäntä käärii voitot.

[/quote]Minä se vasta kehtaan.

Ja taitaa tuolla alalla olla niin, että sitä paremmin renkikin tienaa mitä enemmän on ajoa. Ja minä olen turvallinen asiakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että seksi vie ja taksi tuo - vai päinvastoin?

Vierailija
4/10 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydätkö yleensä kovat kyydit vai annatko kuskin viedä sut loppuun asti oman tyylinsä mukaan?

Vierailija
5/10 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:35"]

Onko totta että seksi vie ja taksi tuo - vai päinvastoin?

[/quote]Siideripissis mua liikuttaa.

Vierailija
6/10 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:37"]

Pyydätkö yleensä kovat kyydit vai annatko kuskin viedä sut loppuun asti oman tyylinsä mukaan?

[/quote]Se riippuu.

Vierailija
7/10 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluan, teidän köyhien elämä kiinnostaa. Teetkö huonosti palkattua työtä, kun ei sinulla ole varaa autoon ja kuljettajaan. En koskaa suostuisi istumaan likaiseen köyhien käyttämään taksiin.

Vierailija
8/10 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä saa parhaat kyydit? Suostutko Skodan kyytiin vai valikoitko tolpalta tai tilaatko aina vähintään E-Mesen?

Vierailija
9/10 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:42"]

Kyllä haluan, teidän köyhien elämä kiinnostaa. Teetkö huonosti palkattua työtä, kun ei sinulla ole varaa autoon ja kuljettajaan. En koskaa suostuisi istumaan likaiseen köyhien käyttämään taksiin.

[/quote]Sanoiko Jutta Urpilainen jossain, että kaikki yli 3000 kuussa tienaavat ovat hyvätuloisia... että siihen nähden olen kyllä hyvätuloinen.

Ja totta on, että tosi paljon taksit kuljettelee kaikenlaisia resupekkoja yhteiskunnan laskuun. Siihen nähden taksit on kuitenkin yleensä ihan yllättävänkin siistejä.

Vierailija
10/10 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:43"]

Millä saa parhaat kyydit? Suostutko Skodan kyytiin vai valikoitko tolpalta tai tilaatko aina vähintään E-Mesen?

[/quote]Oon kiinnostunut autoista ja siksi on kiva matkata erilaisissa, esim. elämäni ainoat hybridiautokokemukset on just takseista. Prius oli jännittävä mutta ei kyydeiltään paras.

Perus-Škoda on ahtaahko ja halvan oloinen. Menettelee silti. Iso Škoda (Superb) tuntuu vähän E-Mersuakin tilavammalta ja on muutenkin laadukkaan ja mukavan oloinen kyyti. Positiivinen yllätys! Volvossakin on mukava ja turvallinen olo.

Mutta kyllä Mersu on aina Mersu.