valvotko vapaaehtoisesti vai eikö vaan uni tule?
Itse en saa vaan unen päästä kii. Siks hengaan täällä vähä aikaa
Kommentit (15)
Briteissä kello vasta 22.58. Kohta nukkumaan.
Unettomuudesta kärsin, juuri mietin tulisiko se uni jos nyt yrittäisin, ja kestäisikö aamuun asti.
yli tunnin olen jo yrittänyt saada unta, mutta vauva potkii mahassa näihin aikoihin niin paljon että annan aina puoleksi tunniksi periksi.
Eipä oo vielä nukkumattii tänä yönä näkyny
Ei väsytä, vauva herättää öisin kahden tunnin välein, jonka seurauksena nukun monta tuntia päivällä kun mies on tullut kotiin. Kierre syntyy kun illalla ei väsytä.
En saa nukuttua. Alkuillasta olisin voinut taas nukkua seisaaltaan, mutta pakotin itseni pysymään hereillä. Ja nyt en sitten taaskaan nukahda. :(
Ei tuu uni. Join kaksi viikkoa joka ilta. Nyt kolmatta päivää juomatta ja en saa unta ilman alkoholia. Sitten kun saan niin hikoilen kuin pieni aika.
Unirytmi mennyt ihan sekaisin ja nukkuminen jo muutenkin hankalaa kun vauva venyttelee mahassa ja yökaudet närästää eikä sopivaa asentoa löydy enää mitenkään päin. Parhaiten saan unta vasta aamuyöstä ja nukun sitten aamupäivään. Nyt rv 38, kohta sitä sitten valvotaan vauvan kanssa :D
Nukuin nelisen tuntia ja nyt en saa unta. :(
Mun vuorokausirytmi on ihan sekaisin. Ja kun tuo rakas miehenikin täällä palstalla vielä valvoo, niin valvon minäkin. Mä huhuilen tuonne alakertaan nyt "samperi-kulta, vaimosi Puuvilla täällä, joko sä kohta tulisit nukkumaan?"
[quote author="Puuvilla" time="09.01.2014 klo 03:12"]
Mun vuorokausirytmi on ihan sekaisin. Ja kun tuo rakas miehenikin täällä palstalla vielä valvoo, niin valvon minäkin. Mä huhuilen tuonne alakertaan nyt "samperi-kulta, vaimosi Puuvilla täällä, joko sä kohta tulisit nukkumaan?"
[/quote]
Treffit 15 minuutin kuluttua... <3
"Nukuin nelisen tuntia ja nyt en saa unta. :( "
Sama täällä.
Riittävästi ulkoilua ja ennen nukkumaan menoa vielä (1cm 40% konjakkia) niin kyllä toimii!
Ei tule, saatan herätä myös vielä aamuyöllä tämän valvomisen päälle. :(