Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen köyhyys

Niin
13.10.2020 |

Miten vähävarainen miehesi pitäisi olla ettet pystyisi jatkamaan suhdetta? Siis jos asutte erillään? Itse seurustelen miehen kanssa jolla ei varaa vuokraan eikä siksi varaa asua omillaan.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua ei haittaa vaikkei miehellä ole rahaa syödä ulkona tai muutenkaan tehdä mitään erikoista. Ihan hyvin voidaan käydä kävelyillä, urheilemassa ja kyhnöttää viltin alla telkkua katsoen. Mutta siinä menee raja, kun aletaan pyytämään lainaa. Se ei kuulu seurustelusuhteeseen ja avio/avopuolisoina tykkään siitä, että rahat ovat jollain muotoa yhteisiä. Tuolloinkaan ei siis tarvitse pyytää "lainaa".

Pari kertaa olen tällaiseen mieheen törmännyt. Se lähtee aina samalla kaavalla: nyt ei ole palkka/tuki vielä tullut, niin voitko lainata ihan vain 20e kännykkälaskuun. Se usein maksetaankin takaisin. Sitten tuleekin jo isompi pyyntö: voisitko lainata 200e kun se tai tuo nyt hajosi ja pitäisi saada uusi. Sitä ei sitten maksetakaan seuraavasta rahasta mitä tulee, vaan "onks sillä niin kiire, kun mulla on tämä ja tämä maksu tässä kuussa". Kohta hän kysyy: voisitko lainaa mulle tonnin? On joku tosi hyvä vaikka käytetty kamera myynnissä ja siitä saa heti voittoa ainakin 500e kun sen myy eteen päin. "Saat kato heti sen tonnin takaisin ja sitten ne muut pikkulainat siinä samalla". Hyväuskoisena olen lainannut.

Sitten jossain kohdin tajuaa, ettei enää oikein edes muista mistä kaikesta mies olikaan velkaa. Sen vain muistaa, että sitä on paljon. Tulee riitoja ja ennen pitkää sitä on itse mukamas ahne kiristäjä. Tulee ero ja rahat jäävät tietenkin saamatta.

En ole lainannut vielä yhtään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän