Mieheni on pieni ja hintelä eikä suostu hankkimaan
lihaksia. Hän ei kiihota siksi minua seksuaalisesti. Itse olen hoikka ja hyvässä kunnossa. Saako tämä asia harmittaa minua? Entä jos lisään, että minulla oli vähän aikaa rakastaja, jolla oli vahvat reidet ja leveä rintakehä. Hän oli sängyssä selkeästi Mies. Nyt on vaikea kiihottua omasta miehestä. Miten tilanteen voi korjata?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 00:28"]
Jätä se, ansaitset parempaa. Tuollaiset miehet on lihaville naisille.
[/quote]
Mistä te tiedätte, ettei ap ole lihava? Vai ap itse kirjoitti tämän viestin?
sori, en lukenut aloitusta kunnolla, jossa ap kertookin olevansa hoikka.
t.3
Pyydä että ostaa lihakset. Silikoonipussit vaan reisiin ja käsiin. Ja rannalle.
Miksi olet hommannut pienen ja hintelän miehen jos tykkäät isoista ja lihaksikkaista? Tuo, että olet pettänyt miestäsi ja nyt vertailet häntä tuohon rakastajaan, pahentaa tilannetta. Suosittelisinkin että jätät miehesi, hän ansaitsee parempaa.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 00:46"]
t.3
[/quote]
Tai kuvittelee olevansa hoikka. Miksi otit hintelän miehen?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:01"]
t.3
[/quote]
[/quote]
Otin hyväkuntoisen urheilijan...
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:23"]
t.3
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Onko hän siis vain ruumiin rakenteeltaan kevyt, mutta sporttinen? Ei niinkään hintelä, vai sitemmin kadottanut lihakset?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:23"]
t.3
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Onko hän siis vain ruumiin rakenteeltaan kevyt, mutta sporttinen? Ei niinkään hintelä, vai sitemmin kadottanut lihakset?
[/quote]
Juu, sellainen. Ei enää sporttinen, mutta lihastreenillä tulisi ihan namuksi. Hyvä runko. Enkä mä kuvittele itseäni hoikaksi. Vaatekokoni on max 36.
Ap
Hoh hoijaa. Jospa nyt menet vaan siellä porvoossa nukkumaan sen hintelän mielikuvitusmiehesi viereen.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:37"]
Hoh hoijaa. Jospa nyt menet vaan siellä porvoossa nukkumaan sen hintelän mielikuvitusmiehesi viereen.
[/quote]
En mene kun se yskii alakerrassa. Meinaatko, että hinteliä miehiä ei ole olemassa? Vai että oikeasti kaikki naiset kiihottuvat eniten juuri pikkumiehistä?
Ap
Hyi vittu mikä sika oot. Just tommosia pinnallisia paskoja vihaan. Jätä se mies- se MIES ansaitsee parempaa!
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:42"]
Hyi vittu mikä sika oot. Just tommosia pinnallisia paskoja vihaan. Jätä se mies- se MIES ansaitsee parempaa!
[/quote]
Että miehillä on oikeus esittää mielipiteitä/vaatimuksia naisen ulkonäölle, mutta ei toisin päin?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 01:42"]
[/quote]
Ihmisen luontoon kuuluu saavuttaa aina jotain vähän parempaa. Ihan varmasti helliä tunteita voi olla ulkonäköön katsomatta, mutta ei se rupsahtava puoliso ole kaikkien unelma.
-Ei ap.
Ap, käsitin että miehesi oli lihaksikkaampi aikaisemmin, mutta nykyisin ei ole enää sporttinen. Onko näin?
Kerro myös tarkoitatko rakastajalla siis jotain entistä poikaystävää tms vai syrjähyppyä suhteenne aikana? Jos tarkoitat syrjähyppyä... eh, kuka sinua voi kunnioittaa puolisona? Et voi vaatia itsellesi mitään. Jos tarkoitit eksää, ehdotan seuraavaa:
Kerro miehellesi rakastavasti, vakuuttaen että hän on sinulle tärkeä (sellaisella tavalla joka teille sopii, ei mielistelevästi, vaan toteavasti rakastavaan sävyyn), että lihaksikkuus hänessä on hyvin tärkeä asia sinulle, mitä seksiin tulee. Kerro miltä sinusta tuntuisi jos hän olisi hieman lihaksikkaampi, ja miten se vaikuttaisi seksihaluihisi. Näin hän ainakin saa motivaatiota.
Minusta puolisot voivat kohtuudella pyytää tällaisia asioita toisiltaan. Liikaa on sellainen pyyntö joka häiritsee miehellesi todella tärkeitä asioita, esim niin suuren lihasmassan kasvattaminen että siihen kuluu kestämätön määrä aikaa tai rahaa.
Minusta myös puolisoiden kannattasi juuri tällai kohtuudella toisiaan tyydyttää, jos ajatellaan hyvää rakastavaa suhdetta. Jos taas toisen elämä on sellainen että se ei yhtään miellytä, että toisen miellyttäminen tarkoittaisi kohtuuttomia muutoksia omiin suunnitelmiin, ei pari yksinkertaisesti sovi toisilleen.
No sanoinko että on? Vihaan pinnallisia ihmisiä, olivat ne mitä sukupuolta hyvänsä. Ilmeisesti jotkut ihmiset täällä, ap mukaanlukien, eivät ole kokeneet oikeaa rakkautta. Siihen ei vaikuta "rupsahtaminen". Säälin teitä.
Jätä se, ansaitset parempaa. Tuollaiset miehet on lihaville naisille.