Nainen! Millä tavalla toinen nainen on kehunut sinua? Millainen olo tuli?
Kommentit (45)
Eräs nainen oli todennut minusta siskolleni, että hänen mielestään olen täydellisen kaunis, ei yhtään virhettä. Sitten aivan tuntematon nainen tuli junassa kertomaan, että minulla on hänen mielestään hyvin kauniit sääret ja oli katsellut niitä koko matkan ajan. Lämmittää vielä molemmat kommentit, vaikka niistä on vuosikymmeniä, enkä kumpaakaan oikein tuntenut omakseni.
Olen puoliksi etelä-eurooppalainen, joten tummat paksut hiukseni ovat saaneet paljon kehuja.
Yksi nainen juhannuksena huutaisi mulle ''jumalaude sulla on upea letti!"' ja hymyillen jatkoi matkaa ohitseni. :)
Sitten myös yksi nainen kehui sillein että hänen mielestä voisin olla malli. (oikeasti ei mun pituus siihen riitä) mutta hänen mielestään olen kai sitten vaan nätti tai jotain. Usein myös kehunut vaatetyyliäni. Tää tuntu oikeesti tosi hyvältä ja lämmittävältä vaikkei musta malli tuu <3
Minua luultiin tänään 35v ikäiseksi, koska "eihän sinulla ole ryppyjäkään yhtään", keskustelun aiheena oli lapset ja heidän ikänsä (17v ja 19v), otin sen kehuna, koska täytin pari vkoa sitten 45v.
Jotakin perää siinä kai on, että näytän nuoremmalta kuin mitä olen, koska viimeisen 2-3v aikana olen kuullut ainakin 10x, että olen ainakin 5-10v nuoremman näköinen kuin mitä olen.
Puhu vain itsestäsi.
- eri