Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Millä tavalla toinen nainen on kehunut sinua? Millainen olo tuli?

Vierailija
13.10.2020 |

?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta on minulle määrätty pari eräällä kurssilla kysynyt kyseessä olevalla kielellä, olenko vapaa. Hän oli niin selkeä lesbo kuin olla ja voi. Yritin jotenkin ilopokerilla vetää sen session läpi. Oikeasti puistatti.

Huijaat. Tosiasiassahan nuolitte toistenne tussuja jo parin tunnin päästä himokkaasti.

Vierailija
22/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköä (kasvojen muotoa, huulia, hiuksia, vaatteita, pituutta, sääriä), tapaani olla äiti, mun lauluääntä, puheääntä, sisustustyyliä, älyä, empatiaa, sitä että en juoruile, mitähä viel. On tuntunut kivalta ja merkityksekkäältä etenkin persoonaan liittyvät kehut, tulee sellainen olo että oon tullu nähdyks ja kuulluks.

Unohdit vaatimattomuden, joka estää kehumasta täydellisyyttäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssinopettajani on sanonut, että liikun niin kauniisti että minun pitäisi tanssia eturivissä eikä piiloitella perällä. Tarjoilija sanoi kerran, että näytän ihan Ninja Sarasalolta. Työkaveri on sanonut illanvietossa, että "XX, you are so hot." Ekasta kehusta pidin paljon. Toisesta myös, koska mielestäni Ninja on nätti. Viimeinen oli vähän outo, mutta pistin sen kielimuurin piikkiin (kehuja serbialainen ja puhuttiin englantia).

😬 tuota en ottaisi kehuna...

Vierailija
24/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ootko laihtunu! huomaa heti noista sun poskien paloista sivuilla!!"

:'DDDDDDDDDDDDDDDDDD

joo siis paljon ton tyyppistä missä tarkotus osittain loukata, mutta paljon myös hyvää, mutta eniten sitä hyvää palautetta on tullut miehiltä kuitenkin... :))) en jaksa muistella hyviä kommentteja nyt mutta paljonhan niitä on tullu ja viimisin oli hautajjaisissa että onpa kauniit silmät, kun oli maski naamalla. :)

Vierailija
25/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä täydessä ns koronavarustuksessa ja naissihteeri sanoi minulle miten kauniilta mun vartalo näyttää takaapäin, niin kauniin muotoinen. 😂

Vierailija
26/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on kehuttu kauniiksi. En kyllä kovin kaunis ole, ihan perus nätti enemmänkin. Hyvä mieli siitä tulee.

Vierailija
27/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä ulokopuolisia kehuja kerjäillen tai peilaillen. Laitan vaan kohteliaisuudesta itseäni että muille olisi miellyttävämpää.

Vierailija
28/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset kehuvat kauniiksi tai älykkääksi useimmiten. En välttämättä koe olevani kumpaakaan, ainakaan normipäivänä. En juurikaan laittaudu, en laita kuviani mihinkään someen tms, ihan siis kasvotusten olen nuo kuullut aina.

Vierailija
29/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin erään naisen sanoneen jollekin minusta, että minulla on suuri sydän. Se oli varmasti kauneinta, mitä ikinä olen kuullut. Nytkin tulee kyynel silmään, kun ajattelen.

Vierailija
30/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että olisi ikinä.

Vierailija
31/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät avoimesti toisiaan kehu.

Vierailija
32/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että varsinaisesti olisi kukaan nainen kehunut. Minun bmi nyt 19,5, eli ihan normaali. Miehet kehuu kyllä vartaloa. Naisilta taas kuulee että olen laiha jne, en ota noita kehuina, vaan jotenkin arvosteluna. Tai joskus ovat kenties kateellisia. Ja enemmän ilahduttaisi naisten kehut, miehet kun kehuu lähinnä sänkyyn päästäkseen.

Vierailija
33/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset joilla on itsetunto ja oman arvon tunto kohdillaan, eivätkä koe kaikkia muita uhkana vaan kanssasisarina, uskaltaa kyllä sanoa jos on jotain kaunista sanottavaa.

Vierailija
34/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi työkaveri sanoi että mulla on kauniit ripset. Joku tuntematon nuori tyttö kerran baarin vessassa katsoi muhun kuin lumoutunut ja kehui tosi kauniiksi. Se oli aika hämmentävää, kun oon ihan tavallisen näköinen, eikä ihmiset yleensä reagoi muhun yhtään tuolla tavalla. Mutta siitä tuli hyvä mieli kyllä. Laseja ja vaatteita on kehuttu, ja luonteessa sitä, että en ole välittänyt muiden mielipiteistä. Se tuntui tosi hyvältä, vaikka ei ihan täysi totuus olekaan.

Vierailija
35/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanon kyllä kauniiksi jos niin tunnen. Olen bi.

Vierailija
36/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa eräs nainen kehui kerran mekkoani ihan spontaanisti. Oltiin siis kassajonossa peräkkäin. Tuntui vähän hämmentävältä. Mekko ON kyllä tosi kaunis omastakin mielestäni, mutta on harvinaista että tuntematon sanoo sellaista.

Hiljattain entinen työkaveri kehui minua ”ammattitaitoisimmaksi tuntemakseen ihmiseksi”. Tuntui tosi mukavalta.

Siskoni kehui tänään minua ”aarteeksi” kun juttelimme asiasta, jossa yritin tukea häntä äskettäin. Se tuntui ihan normaalilta, ei niin erityiseltä. Sisko sanoo aina muille kivoja juttuja ja kehuu jos on yhtään aihetta.

Vierailija
37/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme yrittäneet kieltää teiniämme laittamasta minun vanhaa mekkoani eräälle julkiselle paikalle. Hän laittoi sen silti. Mekko on minusta ruma. Kun tulimme paikalle, eräs nainen sanoi lapselleni, että onpa sinulla kaunis leninki. Lapsi tietenkin otti sen tosissaan ja pitää mekkoa tyytyväisenä.

Ärsyttävää tuollainen teennnäinnen kehuminen, mikä ei pidä paikkaansa. Ellei sillä naisella ollut 25 vuotta vanha maku.

Vierailija
38/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissäni on tapana kehua ja kannustaa muita koko ajan kaikesta, joten en edes muista kaikkea sanottua erikseen. Joka päivä siis kehutaan toisiamme.

Myös työpaikalla meillä on tapana kommentoida muita kauniisti. Hiuksia, vaatteita, osaamista. Joka päivä.

Vierailta naisilta saan usein kehuja ja kiitosta hyvistä käytöstavoista ja hymystä. Autan muita mielelläni ja olen peruspositiivinen ihminen, enkä väistele katseita. Monesti nimenomaan naiset kommentoivat sellaista hyvällä.

On siis kerrassaan erikoinen ajatus minun vinkkelistäni katsottuna, että naiset eivät kehuisi toisiaan.

Vierailija
39/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveripiirissäni on tapana kehua ja kannustaa muita koko ajan kaikesta, joten en edes muista kaikkea sanottua erikseen. Joka päivä siis kehutaan toisiamme.

Myös työpaikalla meillä on tapana kommentoida muita kauniisti. Hiuksia, vaatteita, osaamista. Joka päivä.

Vierailta naisilta saan usein kehuja ja kiitosta hyvistä käytöstavoista ja hymystä. Autan muita mielelläni ja olen peruspositiivinen ihminen, enkä väistele katseita. Monesti nimenomaan naiset kommentoivat sellaista hyvällä.

On siis kerrassaan erikoinen ajatus minun vinkkelistäni katsottuna, että naiset eivät kehuisi toisiaan.

No onpa perin positiivista.

Vierailija
40/45 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu sua älykkääksi, älä ny naurata. Viimeinen asia minkä joku kehuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi