Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä halvimmat kasvomaskit?

Vierailija
13.10.2020 |

Kertakäyttöiset

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaiset tulevat halvemmiksi. Osta sellainen, jossa on 2 tai 3 kerrosta ja ainakin ulpompi kerros polyesteriä, sisempi voi olla puuvillaa. Säädettävät korvakumilenksut ja nenän kohdalla muotoiltava rautalanka.

Vierailija
2/14 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kankaiset tulevat halvemmiksi. Osta sellainen, jossa on 2 tai 3 kerrosta ja ainakin ulpompi kerros polyesteriä, sisempi voi olla puuvillaa. Säädettävät korvakumilenksut ja nenän kohdalla muotoiltava rautalanka.

On jo kankaisia mutta en jaksa tässä arjessa pestä kolmen ihmisen maskeja koko ajan + muuta säätöä. Olen muutenkin uupunut. Kertis on valmiina paketissa ja käytön jälkeen heittää pois. That’s it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän talouspaperiarkkeja maskeina. Halpaa on.

Vierailija
4/14 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Kiinasta, jos haluat halpaa eikä laadulla ole niin suurta merkitystä. Itse tilasin pari kuukautta sitten kympillä sata maskia ja nyt niitä näyttäisi olevan vielä edullisemmin saatavilla. Halvimmat CE-standardoidut olen nähnyt K-supermarketissa ja Citymarketissa 50 kpl pakettina hintaan 16,90e.

Vierailija
5/14 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangasmaskissa kannattaa olla myös filtteritasku.

Täällä ei taida saada mainostaa, mutta hyvän kangasmaskin saa noin 8-15 eurolla.

Vierailija
6/14 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa.comissa 9.90 / 50 kpl halvin, mitä olen bongannut.

Vierailija
7/14 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supermarket myy 9.90 50kpl

Vierailija
8/14 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa Kiinasta, jos haluat halpaa eikä laadulla ole niin suurta merkitystä. Itse tilasin pari kuukautta sitten kympillä sata maskia ja nyt niitä näyttäisi olevan vielä edullisemmin saatavilla. Halvimmat CE-standardoidut olen nähnyt K-supermarketissa ja Citymarketissa 50 kpl pakettina hintaan 16,90e.

CE-merkintä on vain valmistajan ilmoitus, että tuote täyttää eurooppalaiset laatukriteerit.

Vierailija
9/14 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan Kiinasta saa varmasti halvemmalla, mutta laadusta ei ole tosiaan mitään takeita. Sen lisäksi, ettei maskit välttämättä suojaa kunnolla, ne voi sisältää vaikka mitä myrkkyjä. Onko kiva hengitellä myrkkymaskien läpi pienen säästön takia? Parempi olla vaikka ilman maskia, jos rahasta tekee tiukkaa.

Vierailija
10/14 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinasta saa jo siihen normiaikaan saadulla 7senttiä/kpl hinnalla.

Eikähän se ihan niitä samoja ole mitää suomessakin myydään. Kun vähän katsoo mistä ostaa.

Vierailija
11/14 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

CE-merkintä on vain valmistajan ilmoitus, että tuote täyttää eurooppalaiset laatukriteerit.

Kasvomaskien kohdalla CE-merkintä tarkoittaa kylläkin, että tuotteen suodatusteho on tarkasti testattu.

Vierailija
12/14 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

CE merkintä ei takaa yhtään mitään.

Unfortunately, there exists a very similar mark which the majority of consumers and even sellers may see as the CE mark of the European Union but actually is something completely different. This “CE” mark means “China Export” and only means that the product was manufactured in China. It is believed by various organizations that this similarity is not a chance coincidence and that this expresses an aggressive approach to sell into the European market without the right standards.

Vierailija
13/14 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan Kiinasta saa varmasti halvemmalla, mutta laadusta ei ole tosiaan mitään takeita. Sen lisäksi, ettei maskit välttämättä suojaa kunnolla, ne voi sisältää vaikka mitä myrkkyjä. Onko kiva hengitellä myrkkymaskien läpi pienen säästön takia? Parempi olla vaikka ilman maskia, jos rahasta tekee tiukkaa.

Laki se on Kiinassakin ja rangaistukset myrkkytuotteiden valmistuksesta ovat siellä kovia.

Tilasin itse Kiinasta (Ali Express) 200 kpl kertakäyttömaskeja parilla kympillä silloin kun ne maksoivat Suomessa mansikoita ja saatavuus oli mitä oli. Vaikuttavat ihan laadukkailta ja ovat toimineet hyvin. Kolme kerrosta ja rautalanka yläosassa.

Se on tietysti selvää etteivät nämä halvat usein pölysuojana kaupattavat maskit suojaa käyttäjäänsä koronalta, mutta maskien käytön tarkoituksena on yleensä suojata muita pärskeiltä.

Jos joku haluaa suojata itsensä niin eipä siinä CE merkintä riitä, vaan pitää olla FFP2 tai 3 luokan suojain ja mielellään vielä kertakäyttökäsineet.

Vierailija
14/14 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko vielä montakin viikkoa jaksaa tuota rumbaa?

Onko sen hauskempaa, kun ensin tuhlaa muutaman sata euroa noihin paperirätteihin ja sitten saa taudin kuitenkin joku kaunis päivä ;O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan