Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Buffy vampyyrin tappaja

Vierailija
13.10.2020 |

Katoin juuri sarjan loppuun ja edelleen Angel oli mulle se Buffyn ykkösmies ja suurin rakkaus. Spike teki Buffyn vuoksi asioita ja oli lopussa hyvä tyyppi ja ymmärsi Buffya eri tavalla. Spike ja Buffy ehkä liian samanlaisia, enkä usko, että voisivat kunnolla tukea toistensa kasvua.

Te, jotka olette katsoneet, niin mitä olette mieltä? Kummasta piditte enemmän?

Buffy vampyyrin tappaja

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaah, vaikea sanoa. Angel oli välillä todella ärsyttävä. Mielestäni parempi, kun kulkevat omia teitään. 

Sen sijaan ärsyttää edelleenkin, että menivät tekemään Taralle ja Willow'lle niin ruman tempun. Lemppariparini kautta aikojen.

Vierailija
2/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njaah, vaikea sanoa. Angel oli välillä todella ärsyttävä. Mielestäni parempi, kun kulkevat omia teitään. 

Sen sijaan ärsyttää edelleenkin, että menivät tekemään Taralle ja Willow'lle niin ruman tempun. Lemppariparini kautta aikojen.

Siitä olen kyllä samaa mieltä. Ymmärrän, että ilman Taran kuolemaa ei olisi tullut pahaa Willowta, mutta silti.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angel oli tosiaan välillä vähän ärsyttävä, mutta olisin minäkin, jos en saisi olla rakastamani naisen kanssa. Spikella oli helpompaa, kun sai totutella hyvyyteen ilman sielua.

Minusta ja Angelilla ja Buffylla oli oikeaa rakkautta. Spike Buffy rakasti syvästi, mutta ei kuten Angelia. Ja sanoisin, että suurin osa oli vain kiintymystä ja himoa.

Vierailija
4/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että on muitakin joille uudelleenkatselu maistuu. Kutoskauden loppupuolella itse just nyt.

Vierailija
5/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spike 4ever.

Vierailija
6/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankassa oli hampuusinkamppaaja.

Vierailija