Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kolmikymppisistä sanottavan ...

Vierailija
08.01.2014 |

Täytin 31v jouluna. Moni on sanonut minun olevan "hyvässä kunnossa ikäisekseni". Mitä?!! Onko 31 v todella NIIN VANHA että täytyisi olla jo huonossa kunnossa ja vanha ruttuinen ihrakasa. Tuo ei ole kohteliaisuus vaan ärsyttävää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan se on, että moni on jo huonokuntoinen ja rupsahtanut tuossa iässä. Ja monella on jo jokin elintasosairauskin puhjennut nykyään tuohon ikään. 

Vierailija
2/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kolmekymppisillä naisilla yleensä alkaa jo ikä naamasta näkyä. Eikä liikakilotkaan ollenkaan harvinaisia ole tänä päivänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:51"]

No tottahan se on, että moni on jo huonokuntoinen ja rupsahtanut tuossa iässä. Ja monella on jo jokin elintasosairauskin puhjennut nykyään tuohon ikään. 

[/quote]

Mä en tunne yhtäkään huonokuntoista tai rupsahtanutta 3-kymppistä.

Vierailija
4/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on outoa kun monesti kuulee kolmekymppisistä sanottavan että "vau onpas nuorekas kolmekymppinen, ei näytä ikäiseltään". Kaikki minun tuntemat kolmekymppiset on nuorekkaita ja nuoren näköisiä. Ei se tietenkään tarkoita että kaikki olisivat mutta ei se nyt mitenkään kovin ihmeellistä ja poikkeavaakaan ole että 30-vuotias on kaunis ja hyvässä kunnossa.

Vierailija
5/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myytiin kaksi kertaa lasten lippu bussiin kahden kuukauden sisällä. Jotenkin senkin takia tuntuu, että olenko oikeasti niin vanha jo iän puolesta enkä ole vain huomannut asiaa. Kyllä suurinosa ikäisistäni ystävistäni on myös yhtähyvässä kunnossa kuin 20 vuotiaana. Osa paremmassakin. ap

Vierailija
6/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, luulenpa, että sanoi sulle mitä vaan , sun naama on norsun...

Vierailija
7/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:53"]

[/quote]

LOOL, sulla on tarkkaan valikoitu tuttavapiiri ja sukulaiset tai väljät kriteerit rupsahtamiselle. 

Vierailija
8/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:53"]

[/quote]

LOOL, sulla on tarkkaan valikoitu tuttavapiiri ja sukulaiset tai väljät kriteerit rupsahtamiselle. 

[/quote]

Haistan katkeruuden ja kateuden.

Vierailija
9/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on myös teinin mieli.

Sitä monikin kolmekymppinen kaipaa enemmän kuin kaksikymppisen lookseja :). No, eipä ole tarvetta tai kiinnostusta ja jaksamista ärsyyntyä olemattomista.

Vierailija
10/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika moni tosiaan on rupsahtanut tuossa iässä, on ryppyä yms. Itse olen parikymppinen, törmäsin entiseen luokkalaiseeni ja hän näytti nyt jo kymmenen vuotta vanhemmalta, odotan vain miltä näyttää kolmekymppisenä...

Vierailija
11/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:58"]

[/quote]

Kateellinen mistä? Siitä ettei joku kolmekymppinen harhoissaan huomaa näyttävänsä jo iäkkäältä? Nope ;)

Kyllä se ikä jo tuossa vaiheessa näkyy vaikka ihan kivalta näyttäiskin. 

Vierailija
12/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailma on sairas. Nuoruutta ihannoidaan ja jo teinitytöt pelkäävät rypistyvänsä ja kaikki yli 25 vuotiaat alkavat olemana vanhoja ja parhaat päivänsä eläneitä. Huomaa myös näistä kommenteista, että naiset lietsovat juuri toisilleen tätä nuoruuden ihannointia ja 20 vuotiaana pysymistä toisin kuin miehet toisilleen. Tekin nykyiset 20 vuotiaat olette hyvin pian 30  ja jopa 40 vuotiaita. Niin pian että hirvittää ;) Ja kuitenkin se lapsuus ja nuoruus on hyvin pieni osa ihmisen elämää jos 80 vuotiaaksikin elämme.

Vierailija
13/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:58"]

[/quote]

Kateellinen mistä? Siitä ettei joku kolmekymppinen harhoissaan huomaa näyttävänsä jo iäkkäältä? Nope ;)

[/quote]

Ja sinäkö luulet ikuisesti pysyväsi 20 vuotiaana? Ei mene kuin hetki ja sinä oet 30 vuotias. ja jopa 40 vuotias.

En minäkään 30 vuotiaana haluaisi olla yhtä epävarma, pinnallinen ja nuoruuden tyhmä kuin olin 20 vuotiaana. Nyt 30 vuotiaana olen kauneimmilani, itsevarma ja jo jonkinverran elämää nähnyt mutta siltikin nuori. Odotan innolla, miten tyytyväinen elämääni ja hyvin säilynyt olen 40 vuotiaana ;)

Vierailija
14/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rypyillä ole mitään väliä, mutta huolestuttavaa on huomata kuinka ylipainoisia yhä useammat 20-35- vuotiaat naiset ovat. Vaikka olisivatkin niitä "kasvokauniita", niin terveyden kannalta se ylipaino alkaa vaikuttaa ennemmin tai myöhemmin. Eikä tarvi olla tavoitteena mikään sportti/langanlaiha, vaan kunhan pyrkisivät pitämään itsensä normaalipainoisina. Tosin senkin käsite on tainnut nykyään venyä painollisesti ylöspäin.

Vierailija
15/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:58"]

[/quote]

[/quote]

No ei se kyllä kaikilla niin selkeästi vielä näy.

Ps. En itse ole kolmekymppinen (ihan vaan siltä varalta jos aiot alkaa minua kutsumaan harhaiseksi kolmekymppiseksi)

Vierailija
16/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:07"]

Ja sinäkö luulet ikuisesti pysyväsi 20 vuotiaana? Ei mene kuin hetki ja sinä oet 30 vuotias. ja jopa 40 vuotias.

En minäkään 30 vuotiaana haluaisi olla yhtä epävarma, pinnallinen ja nuoruuden tyhmä kuin olin 20 vuotiaana. Nyt 30 vuotiaana olen kauneimmilani, itsevarma ja jo jonkinverran elämää nähnyt mutta siltikin nuori. Odotan innolla, miten tyytyväinen elämääni ja hyvin säilynyt olen 40 vuotiaana ;)

[/quote]

Olenko väittänyt etten vanhene? Toivottavasti vaan tajuan silloin tunnustaa itselleni olevani kolmekymppinen ja näyttäväni kolmekymppiseltä. Ei tollanen denial ole tervettä. Tyytyväinen voi olla katsos siihenkin et näyttää ikäiseltään!!

Vierailija
17/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan näkyy. 

Vierailija
18/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän, juuri kapaloista päässeiden teinariprinsessoiden, ei juuri kannata tähän ketjuun kommentoida.

Pankaa vain se sentin pakkeli naamaan ja tekoripseä räpsymään.

Vierailija
19/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaat kuvittelevat kolmekymppisten olevan rupsahtaneita kääkkiä. Minäkin 15-vuotiaana ajattelin, että nelikymppinen on "hirveän vanha". Eipä enää tunnu siltä, kun itse olen 33 ja omat sisarukset neljissäkymmenissä.

Ja ei minullakaan näy ikä vielä naamassa, ei ole ryppyjä. On pikemminkin teinin iho-ongelmat vielä.

Vierailija
20/23 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:12"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:07"]

[/quote]

Olenko väittänyt etten vanhene? Toivottavasti vaan tajuan silloin tunnustaa itselleni olevani kolmekymppinen ja näyttäväni kolmekymppiseltä. Ei tollanen denial ole tervettä. Tyytyväinen voi olla katsos siihenkin et näyttää ikäiseltään!!

[/quote]

Et tainnut oikein tajuta aloittajan pointtia? Kyse ei ollut siitä, että aloittaja haluaisi tai luulisi näyttävän 20 vuotiaalta vaan siitä, että PITÄISIKÖ 30 vuotiaana näyttää jotenkin vanhalta jo vaikka on vielä suht nuori?! Että hyvässä kunnossa olevaa 30 vuotiasta ihmetellään, ihan kuin 30 vuotiaan kuuluisi olla jo vanha ja huonossa kunnossa oleva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi