Millä perusteella fb:ssä tulee noi kaverit tuohon lokerikkoon
Eli siis omaan profiiliin, kun menee ja vasemmassa reunassa on se "kaverit" laatikko jossa näkyy 9 kaverin profiilit. Millä perusteella JUURI NE ovat siinä, koska ei juurikaan vaihdu vaan pysyy samana ja ne saattaa keskenään vaihdella paikkaa.. tietääkö kukaan?
Kommentit (7)
Itelläni siinä on yleensä vain ihmisiä, joiden kanssa olen oikeasti ollut tekemisissä .. Oisko sitten niitä ketkä käy katsomassa sun profiilia.
Minulla näkyy ne, jotka olen merkinnyt tähdellä läheisiksi kavereiksi. Muuten en tiedä miten arpotuvat, jos ei ole merkinnyt kavereitaan.
voisko olla sellaisia, joiden statuksista oot eniten tykännyt tai kommentoinut??? katsoin nuo omani, ja saattaisi pitää paikkansa ainakin minulla.
Joskus joku kaverini sanoi, että sellaiset kaverit näkyvät siinä joiden kanssa pitää eniten yhteyttä.
Omalla kohdalla tämä EI ole näin. Lähinnä siinä on sellaisia joiden kanssa on mennyt useita kuukausia kun olen viimeksi jutellut. Muutama sellainen näkyy jotka olen merkannut tähdellä läheisiksi ystäviksi.
Minullekin sanottu, että siinä näkyy ne, joiden kans pitää eniten yhteyksiä. Mä oonkin sit piilottanut kaverini. Eivät siis näy kun minulle itselleni.
Up!