Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset; mitä exäsi nyxällä on, mitä sulla ei ollut?

Vierailija
08.01.2014 |

Siinähän se kysymys jo tulikin

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös täällä ollut tänään jo tämä kysymys? Lue sieltä vai menikö niin rivoksi että ketju poistettiin?

Vierailija
2/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät sääret ja kaunis kroppa ja kasvot, isot pyöreät rinnat ja korea koulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän mukaan ei mitään. Paitsi se tunne sitä kohtaan.

Vierailija
4/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit. 

Vierailija
5/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoa

Vierailija
6/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut koskaan mutta sillä täytyy olla aivan loputon kärsivällisyys katsella adhd-juoppoa.

Vierailija
7/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta ja nuoruutta.

Vierailija
8/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

200k omaisuus ja 30kg ylipainoa.

Vierailija
9/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla ainakin kärsivällisyyttä ja lehmän hermot.

Vierailija
10/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole henkilökohtaisesti edes tavannut exieni nyxiä, mutta ne exät, jotka on mun fb-kavereina, ovat kyllä julkaisseet joitakin yhteiskuvia näiden nyxien kanssa, eli olen nähnyt heistä kuvia. Osa vaikuttaisi olevan ylipainoisia, tosin olin sitä itsekin kun näiden exien kanssa seurustelin (ovat kaikki yli 10v takaa). Itseasiassa nyxät vaikuttavat melko samanlaisilta kuin minäkin silloin 10v sitten olin, ainakin ulkonäöltään. Heidän koulutuksestaan, omaisuudestaan, työpaikoistaan tai muistakaan tällaisista en tiedä mitään. Yhdellä exän nyxällä on lapsia, eivät ole tämän exän. Muut ovat lapsettomia, mutta nämä suhteet ovat kestäneet alle 3v kaikilla. Mulla on lapsia, ja 10 vuotta avioliittoa takana nykyään. 

Vierailija
11/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei ainakaan älliä yhtä paljon kuin mulla, koska ei ole vielä saanut selville, että äijä on pedofiili.

Vierailija
12/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko eksälläni sellaista, mutta jos on, niin mitä luultavimmin tissit.

Vierailija
13/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, hieman tukevampi kuin minä, joten enemmän mistä ottaa kiinni. Liuta pieniä lapsia ja kärsivällisyyttä kai sitä kautta, koska jaksaa kuskata alkoholisoitunutta exääni ja hänen kavereitaan, muksut istuu mukana.. Paljon mukavampi ja ymmärtäväisempi on exäni mukaan ja aina haluaa seksiä, toisin kuin minä.

Vierailija
14/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi ja ylipainoa. On enemmän samanhenkinen eksän kanssa.

Vierailija
15/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:14"]

Siinähän se kysymys jo tulikin

[/quote]Jos exälläni on nyxä, niin hänellä on status kuolemanjälkeisessä maailmassa. 

Vierailija
16/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elopainoa 50kg enemmän kun mulla ja fb :)

Vierailija
17/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kaunis ja hoikka, sosiaalisesti aktiivinen, hyväpalkkaisessa työssä ja lisäksi hänellä on sellainen hieman justiinamainen tyyli olla parisuhteessa, josta eksäni pitää.

Vierailija
18/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyksällä on eksäni. Äääs simpl äääääs tät.

Vierailija
19/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneutta, hellyyttä, huomioon ottamisen kyky, varallisuutta, kulttuuritaustaa j.n.e.     lycka till!

Vierailija
20/21 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on huonompi arvostelukyky, ihmistuntemus ja itsetunto kuin minulla. Siksi hän on erehtynyt pariutumaan ja lisääntymään henkisesti väkivaltaisen ihmisen kanssa, kun taas minulta paloi käämit exään aika nopeasti. Nyt on sitten maailmassa lapsia, jotka omaksuvat isältään sekä geeneissä että mallioppimisen kautta paljon pahaa. Jee, nyt saadaan maailmaan lisää rumaa käytöstä, epäempaattisuutta, entitlement attitudea ja raukkamaista vastuunpakoilua - ja tietenkin henkisesti rikkinäisiä raukkoja joiden tehtävänä on olla isän kilpinä todellisuutta vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi