Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oikeisto yrittää torpata sotea

Vierailija
13.10.2020 |

Siitähän tämä raivoisa hallituksrn ja Marinin vastainen kampanja johtui. Kaupalliset toimijat on jäämässä sotessa heikoille, joten nyt sen onnistuminen pitää estää vaikka kaatamalla hallitus.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, eikö se oikeisto ollutkaan ajamassa Sotea läpi, kuin käärmettä pyssyyn? Näin minä olen viimeaikojen keskustelut ymmärtänyt. Vasemmisto on perinteisesti halunnut pitää kaiken valtion hallinnassa? Itse aihe ei ole kyllä minulle mikään merkityksellinen ja erityisesti seurattava.

Vierailija
2/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen, eikö se oikeisto ollutkaan ajamassa Sotea läpi, kuin käärmettä pyssyyn? Näin minä olen viimeaikojen keskustelut ymmärtänyt. Vasemmisto on perinteisesti halunnut pitää kaiken valtion hallinnassa? Itse aihe ei ole kyllä minulle mikään merkityksellinen ja erityisesti seurattava.

Tässä uudessa mallissa on oikeiston silmiin se ongelma, ettei se ohjaa julkisia varoja yksityisiin terveydenhuollon yrityksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarien sotehan lisää kustannuksia, tulonsiirtoja ja hallintoa sekä nojaa jäykkään julkiseen sektoriin. Sitäkään ei saa kritisoida?

Vierailija
4/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysjättien ja raharikkaiden avulla on aloitettu sairas kampanja. Sen huomaa kun katsoo esim. Kymmenen Uutisia tai lukee tiettyjä lehtiä ja kolumnisteja.

Pelko on rikkaidenkin perseessä!

He pelkäävät todenteolla, että sote menee maaliin ilman Kokoomuksen ”ohjailua” - tiedätte kyllä mihin!

Vierailija
5/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sote on tulossa joulukuussa eduskuntaan. Hallituksen kaato hinnalla millä hyvänsä ennen sitä on nyt kokoomuksen ykkösasia.

Vierailija
6/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairasta toimintaa tuo vassareiden yksityisten terveysfirmojen demonisointi. Alalla toimivana tiedän ihan tasan tarkkaan vaikkapa minkä määrän vääriä lääkkeitä julkkarin hoitajat jakavat, mutta nämä eivät päädy otsikoihin ollenkaan samalla tavalla.

Vierailija
7/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne radiossa puhui että sotesta on väännetty 15 vuotta? Kyllä se on kauemmin yli 20 vuotta. Ihan hyvä jos sellainen sote että sillä ei siirretä paria miljardia yksityisten veroparatiiseihin. Sieltähän se omistus löytyy.

Vierailija
8/8 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä uudessa mallissa on oikeiston silmiin se ongelma, ettei se ohjaa julkisia varoja yksityisiin terveydenhuollon yrityksiin.

Tämä! Terveystalon ja Mehiläisen lobbarit/johto/osingonsaajat ovat RAIVOISSAAN!!!!