Ketä varten varatut naiset haluaa näyttää seksikkäiltä
Minusta asiassa on jonkinmoinen ristiriita. Sinkkunaisen ymmärtää tietty. Siinähän etsitään sitä kumppania.
Mutta miksi naiset ehdoin tahdoin haluavat näyttää seksikkäiltä vielä silloinkin kun ovat varattuja.
Ketä varten he silloin haluavat tämän puolen esittää.
Eikö kauneus ja tyylikkyys riitä silloin muille kuin omalle kumppanille.
Kommentit (28)
Muoti ja vaateteollisuus sen tekevät. Pukeutumistyyli on nykyään hyvinkin erilainen kuin vaikkapa 80- luvulla. Se mitä vanhemmat ihmiset pitävät " seksikkäänä", nuoremmat eivät pidä minään. Riippuu millaista pukeutumista tällä tarkoitetaan. Minihame ja korkokengät ei näytä hyviltä oikein kenelläkään. Hyvin harvoilla näyttävät. Ns. trendikäs pukeutuminen on tätä päivää.
Hyvä kysymys ap :D Siitä, että pitää itsestään hyvää huolta ja pukeutuu nätisti, niin sehän todellakin on vain sinkkunaisten hommaa. Itse en varattuna pese edes hampaitani enkä sheivaa saati käy suihkussa. Tämä sen takia, ettei mieheni vaan luulisi että mulla on joku toinen.
Mä en varsinaisesti halua näyttää seksikkäältä, mutta siistiltä ja kauniilta kyllä. Ihan itseni vuoksi. Kauniimpi ihminen saa parempaa kohtelua. Ja tottakai kumppanin iloksi myös. Ei parisuhde tarkoita sitä, ettei ulkonäöllä ole enää väliä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse sinkkunainen, mutta en ehkä haluaisi, että mahdollinen kumppanini näyttäisi kovin vetävältä muiden silmissä, sillä silloinhan hän saattaisi vaihtaa toiseen, jos muut kiinnostuisivat "liikaa". Minulla saattaisi olla jopa pieni houkutus rajoittaa mahdollisen kumppanini laittautumista em. syystä, vaikka muuten olenkin aika nöyrä ja mukautuvainen.
Toisaalta sinkkunakaan itse en jaksaisi yhtään panostaa ulkonäkööni, joten ajattelen aina, että ne varatut naimisissa olevat ovat onnekkaita, kun heidän ei periaatteessa tarvitsisi enää välittää ulkoisesta olemuksestaan.
Apua! Noilla ajatuksilla pysytkin sinkkuna.
Kaikkien pitää huolehtia ulkonäöstään parisuhdestatuksesta riippumatta. Jos tyylikäs vaate sattuu olemaan myös seksikäs, niin voivoi.
Vain seksihullut näkevät "seksikkyyttä" kaikkialla. Lopettakaa se pakkomielteinen seksin ajattelu ja kaiken näkeminen seksuaalisena ja seksin valossa ja kautta. Ihminen on ihminen ja saa korostaa ulkonäköään ja pukeutua ja koristautua ihan kuten haluaa olematta silti kutsuva seksiobjekti kaiken maailman pervoiijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä takia? Saavat siitä itsevarmuutta?
Ilman seksin ajattelemistako ei ole itsevarmuutta
Voit itse nähdä jonkun asian seksikkyytenä, mutta naiselle se voi olla huolitettu työasu. Miehethän saattavat pitää seksikkäänä jopa korkokenkiä, jotka ovat ihan normaalit taviskengät naiselle.
On kyllä ihan itsekunnioitusta ja muiden kunnioitusta näyttää hyvältä. Eteläeurooppalainen ja amerikkalainen kulttuuri esim. Siellä kuuluu näyttää hyvältä, ihan kaikkia varten.
Aivan tyypillistä metsäsuomalaista vielä 200-luvullakin kuusen takana miettiä kehtaanko näyttää hyvältä vai pitäisikö hävetä (hävetä mitä?)