Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä varten varatut naiset haluaa näyttää seksikkäiltä

Vierailija
13.10.2020 |

Minusta asiassa on jonkinmoinen ristiriita. Sinkkunaisen ymmärtää tietty. Siinähän etsitään sitä kumppania.
Mutta miksi naiset ehdoin tahdoin haluavat näyttää seksikkäiltä vielä silloinkin kun ovat varattuja.
Ketä varten he silloin haluavat tämän puolen esittää.
Eikö kauneus ja tyylikkyys riitä silloin muille kuin omalle kumppanille.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaisilla on haku päällä koko ajan. Aina voi löytyä parempi.

Vierailija
2/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa ettet ymmärrä montaa muutakaan asiaa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä takia? Saavat siitä itsevarmuutta?

Vierailija
4/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he haluavat näyttää kauniilta ihan itseään ja omaa miestään varten?

Vierailija
5/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman seksin ajattelemistako ei ole itsevarmuutta

Vierailija
6/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman seksin ajattelemistako ei ole itsevarmuutta

Mitä minä sanoin. Ei ymmärrä ei.

Vierailija
7/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti omaa miestään varten.

Itse miehenä myönnän, että kuntoilen koska saan siitä hyvää oloa, mutta muuten panostan ulkonäköön osittain töiden vuoksi, mutta ennenkaikkea vaimoani varten.

Toivon että kuntoilu tehdään ennen kaikkea oman terveyden vuoksi.

Vierailija
8/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outo ajatus, että parisuhteessa ulkonäkö kuuluisi toiselle osapuolelle. Naisena minulle on ok, jos muut naiset ajattelevat mieheni nähdessään että hän on komea tai seksikäs.

Vierailija
9/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin pidän siitä, että puolisoni näyttää hyvältä vaikka olemme jo yhdessä. Uskon, että sama pätee myös toisinpäin.

Vierailija
10/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi ensin tietää, mikä on seksikästä pukeutumista. Onko se ok, että naimisissa oleva pukeutuu ihonmyötäisiin farkkuihin, vai pitääkö esim. pukeutua mom jeanseihin? Entäs jos olemus on luonnostaan seksikäs vaikka pukeutuisi mihin, kuten niihin Mom jeanseihin? Saako hiuksia laittaa, meikata? Saako laittaa seksikkäät alusvaatteet, vaikka mies on työmatkalla?

Vierailija
11/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko AP:n mielestä sopivampaa olla papin siunauksen jälkeen tukka sekaisin ja räkä poskella julkisella paikalla jätesäkkiin pukeutuneena? Koska eihän sitä nyt enään kuulu ulkonäköön panostaa yhtään jos kumppani on jo löytynyt.

Vierailija
12/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksikkyys on pahempi asia kuin kauneus? Mustasukkaiset miehet eivät kestä naisensa seksikkyyttä, vaikka se on osa jokaista ihmistä.

Vierailija
13/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pukeutua miten haluaa PISTE

ehkä hän näyttää seksikkäältä miehen vieressä että muut tulee kateelliseksi

Vierailija
14/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Kun siis varatuthan voisivat ottaa ihan rennosti ja pukeutua hirveisiin rönttövaatteisiin ja unohtaa meikkaamisen ja kampaamokäynnitkin kokonaan. Siis ainakin silloin, kun eivät ole puolisonsa näköpiirissä.

Olen myös ihastunut joihinkin varattuihin, kun ovat niin kuumia. Ymmärrän toki sen, että työnkin ja osin terveyden vuoksi pitää hieman panostaa, mutta en jotenkin käsitä esim. rintavakoa esitteleviä paitoja tai peppua voimakkaasti korostavia housuja keneltäkään varatulta.

T. Nuorehko sinkkunainen

Vierailija
15/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa, kun vielä silloin tällöin käytiin miehen kanssa baarissa, puin päälleni jotain seksikästä. Ihan siksi, että kun jossain vaiheessa yötä mieheni katsoisi minua, olisi hän ihan wautsiwau, tuommoisen kanssa pääsee kotiin tänäiltana 😁

Vierailija
16/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sinkkunainen, mutta en ehkä haluaisi, että mahdollinen kumppanini näyttäisi kovin vetävältä muiden silmissä, sillä silloinhan hän saattaisi vaihtaa toiseen, jos muut kiinnostuisivat "liikaa". Minulla saattaisi olla jopa pieni houkutus rajoittaa mahdollisen kumppanini laittautumista em. syystä, vaikka muuten olenkin aika nöyrä ja mukautuvainen.

Toisaalta sinkkunakaan itse en jaksaisi yhtään panostaa ulkonäkööni, joten ajattelen aina, että ne varatut naimisissa olevat ovat onnekkaita, kun heidän ei periaatteessa tarvitsisi enää välittää ulkoisesta olemuksestaan.

Vierailija
17/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies23v kirjoitti:

Saa pukeutua miten haluaa PISTE

Tämä.

Jokainen saa pukeutua kuten haluaa.

Vierailija
18/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varatun tulisi näyttää perunalta?

Vierailija
19/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedämme kaikki jo että on olemassa paikkoja joissa näistä syistä naiset paketoidaan kaapuihin. 

Samoissa maissa miehillä on sellaisia kaunistautumisrituaaleja joita meillä ei ole. Ruusu tuoksuna kuuluu esim. intiassa ja oliko iran/irak (? en muista varmaksi, saa korjata!) miehille, käyvät hammamissa hieronnassa ja kylpemässä, värikkäät vaatteet ja sellaiset parranajo- ja hiustenleikkuurituaalit ettei todeksi uskoisi.

Ketä varten nämä keskenään elämäänsä elävät miehet näyttävät hyvältä? !!!

Ne naisethan on paketoitu pois.

Vierailija
20/28 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ja aviomiestä varten, tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän