Maskit otettava käyttöön myös päiväkodeiassa! Nyt kielletään hoitajia käyttämästä
Päiväkodin työntekijöitä on kielletty käyttämästä maskia. Se ei kuitenkaan enää ole perusteltua, koska lapset näkevät maskeja kadullakin ja tottuvat niihin jo. Maskit eivät ole pelottava asia. Työturvallisuusriski ja epäeettistä on sen sijaan kieltää työntekijöitä käyttämästä maskeja!
Kommentit (92)
Jos käytät maskia kehdosta hautaan onko siitä sinulle enemmän hyötyä vai haittoja? mitä arvelet?
Onko se normaalia että hengität aina jonkun maskin läpi? vai onko normaali nenän kautta hengittäminen turvallisempaa?
Onko se normaalia että hengität aina jonkun maskin läpi? vai onko normaali nenän kautta hengittäminen turvallisempaa?
Mitä tekee hölkkääjä tai vastaava urheilun harrastaja pitäskö olla maski vai ilman kumpi on terveellisempää?
Pitäiskö valtion pakottaa about kaikki käyttämään maskia ja kärsimään sen kanssa elämisestä ja pitäisikö poliisin kuluttaa resursseja sen valvontaan?
Ehdottomasti maskit myös päiväkoteihin.
Meillä on nuorin lapsi eskarissa. Hän on kova askartelemaan. Jokin aika sitten hän askarteli itselleen koronamaskin. Uskallan väittää, että lapset eivät pelkää maskeja. Heille niistä on tullut ns.uusi normaali.
Käytetään lastensuojelussakin maskeja, miksei päiväkodeissakin. Mielestäni maskipakko pitäisi saada ihan kaikkialle, kun kotiovesta ulos menee ihmisten ilmoille!
Mä olen tehnyt päätöksen, että maskia käytän vapaa-ajalla vasta sitten kun töissä päiväkodissakin on siihen oikeasti mahdollisuus.
Tällä hetkellä en usko että kellään olisi pokkaa suoraan kieltää, jos oma maski kasvoilla töihin tulisin. Mutta se seläntakana jauhamisen määrä olisi ihan valtava. Mielestäni myös työnantajan tulisi maskit tarjota.
Jotenkin ne lapset muissakin maissa pärjää, vaikka aikuisilla maskit onkin.
Maskit otettava päiväkodeissa käyttöön ehdottomasti
Just sanoi ranskalainen lääkäri, että maskien laitto lapsille on rikollista. Siitä on paljon vahinkoa lapsille.
Mutta te tollot ette ota mistään edes selvää, vaan hysterisoitte massapsykoosissa täällä. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt päätöksen, että maskia käytän vapaa-ajalla vasta sitten kun töissä päiväkodissakin on siihen oikeasti mahdollisuus.
Itse tunnen joitakin opettajia. Harrastavat ihan normaalia elämistä, käyvät teatterissa, baarissa ja elokuvissa.
Miksi suojata itseään vapaa-ajalla, jos joutuu olemaan etulinjassa työpaikalla keskimäärin 8 tuntia päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tunnen joitakin opettajia. Harrastavat ihan normaalia elämistä, käyvät teatterissa, baarissa ja elokuvissa.
Miksi suojata itseään vapaa-ajalla, jos joutuu olemaan etulinjassa työpaikalla keskimäärin 8 tuntia päivässä?
No juuri siksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri siksi!
Tällä palkalla ja arvostuksella en ala vapaa-aikaa muuttamaan työn vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Just sanoi ranskalainen lääkäri, että maskien laitto lapsille on rikollista. Siitä on paljon vahinkoa lapsille.
Mutta te tollot ette ota mistään edes selvää, vaan hysterisoitte massapsykoosissa täällä. Oksettavaa.
Onhan siinä tosiaan se vahinko että maapallon väkiluku ei harvenekkaan, kun käytetään maskeja oikeaoppisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se puolityhjä teatteri ei tunnu edes riskiltä, kun töissä ”vähän nuhaiset” lapset pärskivät suoraan kasvoille päivittäin.
En suostuisi päiväkotiin töihin ilman maskia
Outoa ettei maskit ole jo käytössä
Juuri näin. Siellä kotonaan varmaan lapset sitten näkevät maskittomia naamoja kyllikseen. Ei kai se päiväkoti ole tarkoitettukaan emotionaalisesti kotia korvaamaan.