Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuuko joku oikeasti kavereidensa kanssa seksielämästään?!

Vierailija
08.01.2014 |

Luin tuota yhtä ketjua, missä joka toinen vastaaaja kertoili, harrastaako heidän lähimmät likkakaverit miestensä kanssa anaaliseksiä.

Siis suoraan sanoen, ei tulisi mieleenkään käydä tällaista keskustelua kavereiden kanssa tai nyt ylipäätään minkäänlaista keskustelua seksistä. Minusta se olisi todella vaivaannuttavaa.

En edes tiedä, montako seksikumppania miehelläni on ollut ennen minua, eikä kiinnosta. Eikä tulisi mieleenkään kertoa hänelle, montako miestä minulla on ollut ennen häntä.

Mutta ilmeisesti tällaiset keskustelut sitten on monien muiden mielestä täysin ok?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 15:36"]

Ollaanpas täällä ujoja :D Vai johtuukohan iästä, minkä ikäisiä te "en puhu ystävien kanssa seksistä"-ihmiset olette?

Itse olen 23 vuotias nainen ja puhumme kyllä ystävien ja kaverienkin kanssa yleensä suht avoimesti seksistä, seksikumppaneista ja niiden määrästä, ja kyllä muutamia kertoja olemme puhuneet myös anaaliseksistä :D Tyttöjen kesken annetaan esim liukkari tai leluvinkkejä, ollaan puhuttu suihinottotyylistä ja miesten kikkelien koosta ja vaikka mistä! Seksi on normaali asia ja aikuisiahan tässä ollaan joten mitä turhaan ujostelemaan :P

[/quote]

Sama! Ja itse täytän ensikuussa 22. :) Me myös tyttöjen kesken puhutaan kyllä avoimesti ihan kaikesta, oli sitten kyseessä lelut, asut, anaalit tai kimppakivat. :D

[/quote]

Pisteet myös tästä, jossa provo vastaa itselleen. Nythän täällä provojen taso alkaa pikkuhiljaa nousta. On kyllä vieläkin ennalta-arvattavissa, mutta kuitenkin.

Vierailija
22/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noissa aiemmissa on provoa..? Itse jo reippaasti yli 30v ja kyllä, lähimpien ystävien kanssa puhutaan ihan kaikesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ystävä, joka kertoo hyvin avoimesti seksielämästään, hänen kanssaan olen itsekin jotain puhunut. Muut ystäväni eivät puhu seksielämästään kuin ehkä seksin määrästä tai jotain yleistä. Heidän kanssaan voin kyllä puhua jotain seksin määrästä tai lähinnä sen puutteesta ;) ja yleisellä tasolla kyllä voin puhua seksistä kenen kanssa vain. 

Vierailija
24/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 15:36"]

Ollaanpas täällä ujoja :D Vai johtuukohan iästä, minkä ikäisiä te "en puhu ystävien kanssa seksistä"-ihmiset olette?

Itse olen 23 vuotias nainen ja puhumme kyllä ystävien ja kaverienkin kanssa yleensä suht avoimesti seksistä, seksikumppaneista ja niiden määrästä, ja kyllä muutamia kertoja olemme puhuneet myös anaaliseksistä :D Tyttöjen kesken annetaan esim liukkari tai leluvinkkejä, ollaan puhuttu suihinottotyylistä ja miesten kikkelien koosta ja vaikka mistä! Seksi on normaali asia ja aikuisiahan tässä ollaan joten mitä turhaan ujostelemaan :P

[/quote]

En osaa muiden puolesta sanoa, mutta kyllä minulla ikä siihen vaikuttaa erittäin paljon. Seksistä puhuttiin kaverien kanssa teininä paljon ja ehkä vielä jonkin verran vähän päälle kaksikymppisenä, mutta ei kyllä enää pitkään aikaan.

Vierailija
25/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juttele. En puhu myöskään yleisellä tasolla. Sängyssä olen kuitenkin aktiivinen ja halukas, ja kokeilwn miehen kanssa kaikkea. mutta yksityisyys iskee sen ulkopuolella. Jos iällä on jotain tekemistä, niin olen 45 v.

Vierailija
26/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi avautua seksielämästäni naisille enkä kaveripiirissä. Toki leikkiä voin laskea, mutta koskaan en paljasta intiimejä salaisuuksia kumppaneistani.

Vierailija
27/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua kavereiden kanssa keskustella seksistä. En halua saada päähäni mitään ällöttävää mielikuvaa kaverista harrastamassa anaaliseksiä yms. muuta spesifiä.

Vierailija
28/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä keskustellaan ihan avoimesti tiettyjen kavereiden kanssa. Ei nyt tietenkään kaikkien mutta läheisten ystävien kanssa. Ei ole koskaan ollut vaivaannuttavaa, päinvastoin, hauskoja keskusteluita yleensä.

Vierailija
29/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimpien ystävieni kanssa keskustelemme niin seksistä kuin politiikastakin :)

Vierailija
30/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää jotkut ei. Itse en tykkää jutella yksityisasioista, vaikka jotkut ovat yrittäneet ihan jopa udella. Itsellä ei tulisi mieleenkään kysellä seksijuttuja kavereilta.

Vierailija
31/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä puhun jatkuvasti kaikkien kanssa. Johtuisikohan siitä ettei minulla ole kavereita.

Vierailija
32/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juttele omista seksiasioistani, mutta seksistä kyllä yleensä voi puhua. Meillä on miehen kanssa yhteiset ystävät, enkä halua kertoa niille meidän yksityisimpiä asioita. En myöskään kerro muista tosi henkilökohtaisista jutuista, olen aika pidättyväinen levittelemään omia asioitani kavereilleni.

Vierailija
33/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa keskustella seksistä edes miehen kanssa saati sitten kavereiden

Vierailija
34/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei, tämäkään ei puhu seksielämästä kavereiden kanssa eikä aiemmista kumppaneista nykyisen kanssa. Jos joku kavereistani alkaisi kertoa seksikokemuksistaan, tukkisin kyllä hänen suunsa aika nopeasti tai vaihtaisin välittömästi puheenaihetta.

Vierailija
35/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu seksielämästämme ulkopuolisten, edes ystävien kanssa. Enkä halua tietää ystävieni seksielämästä mitään. Seksistä yleisellä tasolla voin puhua, en ole niin rajoittunut. Mutta minusta ei olisi kiva jos mieheni kertoisi seksielämästämme äijäporukassa, miksi itse kertoisin tyttöporukassa samoista asioista. Yksityisasioita, ei ne kellekään kuulu.

Vierailija
36/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän kaikki jotka eivät jaa jokaista detaljia miehen munan koosta anaaliseksikokemuksiin saakka kavereiden kanssa ovat äärettömän estyneitä.

Vierailija
37/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän kaikki jotka eivät jaa jokaista detaljia miehen munan koosta anaaliseksikokemuksiin saakka kavereiden kanssa ovat äärettömän estyneitä.

Vierailija
38/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 15:15"]

En puhu seksielämästämme ulkopuolisten, edes ystävien kanssa. Enkä halua tietää ystävieni seksielämästä mitään. Seksistä yleisellä tasolla voin puhua, en ole niin rajoittunut. Mutta minusta ei olisi kiva jos mieheni kertoisi seksielämästämme äijäporukassa, miksi itse kertoisin tyttöporukassa samoista asioista. Yksityisasioita, ei ne kellekään kuulu.

[/quote]

Samaa mieltä kirjoittajan kanssa.

Vierailija
39/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vähän ja yleisellä tasolla, ja harvakseen. En onnekseni tiedä yksityiskohtia edes kaikkein läheisimpien ystävieni seksielämästä.

Yksi työkaveri kertoo omasta seksielämästään jatkuvasti, ei onneksi limaisia yksityiskohtia sentään mutta jotain retostelua sillä kuinka paljon sitä seksiä on. Se on vähän kiusallista.

Vierailija
40/40 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 15:09"]

En juttele omista seksiasioistani, mutta seksistä kyllä yleensä voi puhua. Meillä on miehen kanssa yhteiset ystävät, enkä halua kertoa niille meidän yksityisimpiä asioita. En myöskään kerro muista tosi henkilökohtaisista jutuista, olen aika pidättyväinen levittelemään omia asioitani kavereilleni.

[/quote]

Sama täällä. Oli kyseessä yhteiset ystävät tai ei. Minun ja mieheni seksiasiat eivät kuulu kenellekään muulle, eikä minua todellakaan kiinnosta kavereiden seksielämä. Puhun kyllä mieheni kanssa seksistä ihan avoimesti, mutta muita se ei kosketa, joten miksi siitä heille puhuisin. Ei ole tarvetta todistella kenellekään mitään. Jos kaveri alkaa jotain kertoilla kumppaneistaan, niin yritän kyllä tappaa keskustelun, koska en halua, että kyseistä ihmistä tavatessani mieleen putkahtelee jotain seksipaljastuksia, joiden levittelystä kyseinen ihminen ei ole varmaan edes tietoinen. Inhottavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme