Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arki maitojuoma Valiolta - huijausta!

Vierailija
08.01.2014 |

Hei! Katselin kaupassa maitohyllyä ja siellä oli Valion "arki" maitojuomaa. En ole aiemmin huomannut sitä. Hinta ihan kiva halvempi kuin normimaidon mutta kun katsoin ravintosisältöä ja mistä tuote on tehty hämmästyin. Tässä ihmemaidossa on proteiinia vähemmän kuin maidossa normaalisti JA sehän on tärkeää KASVUIKÄISELLE! Sen lisäksi valmistusaineina jokin maitovalmiste. Minä en ainakaan tätä tuotetta perheelleni osta. Haluan että lapseni saavat täysipainoista ravintoa eikä mitään litkumaitoa!

terv. Äiti Järvenpäästä

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vuosia ihmetellyt kuinka ihmiset antavat k*settaa itseään maitojen kanssa!

Ihan oikeasti, MIKSI pitää olla sitä sun tätä maitovalmistetta? Ymmärrän pari vaihtoehtoa (laktoositon, rasvaton, tmv.) mutta nykyinen maitokaapin määrä on järjetön.

Itse käytän vain ja ainoastaan luomumaitoa (tavallista, en rasvatonta) koska se on luonnonmukaisinta. Voisin hakea maidon tilalta suoraankin jos se olisi mahdollista, asun kaupungissa, en omista autoa.

En koskaan ole ymmärtänyt miksi pitää ottaa luonnollisia ainesosia ja tehdä niistä "luonnotonta" mössöä? Ajatellaan vaikka maitoa: kirjaimellisesti lehmän utareesta tulevaa maitoa voi juoda sellaisenaan, MIKSI sitä raakamaitoa pitää käsitellä ties miten?! Iskukuumennuksen vielä ymmärrän (hygienia) mutta en kaiken maailman "proteiinien pilkkomisia" sun muita.

Sama pätee useisiin muihinkin ruokiin: haluan syödä terveellistä ruokaa, sellaista josta tiedän MITÄ siinä on =valmistan ruuan alusta saakka itse, no pakastevihanneksia ym. käytän toisinaan. Mietitään vaikka jotain aspartaami "mustikkakeittoa", noissa on mitä satuu mukana, esim. punajuurenmehua (väriä antamassa) en ymmärrä MIKSI, koska jos itse tekee on mustikkakeitto tumman väristä ihan itsestään ilman väriaineita...

Rahan takia tuota oikeasti tehdään. Jos syyksi mainitaan jokin muu, on se valhetta.

Vierailija
162/163 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei käsittääkseni tilat saa myydä enää suoraan, joten ei voisi hakea tilalta vaikka asuisi maalla ja olisi auto. 

Jos minulla olisi lehmä ja siitä tulisi maitoa oman tarpeeni yli, niin myisin sitä kaikille halukkaille. En vain kertoisi siitä viranomaisille, sillä se ei kuulu kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te jaksatte ruikuttaa liian tarjonnan lapset.