Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monennessa jaksossa tuo oli?

Vierailija
2/15 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa jaksossa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavatkohan remontoida/rakentaa uutta kotia? Eikös tuo mies ollut joku rakennusalan ammattilainen ja on kai rempannut muitakin kohteita aiemmin.

Vierailija
4/15 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti epäilen, että hinnassa on ainakin 200 000 € ylihintaa! Ei kukaan maksa tuota hintaa Turussa kun täyskorkeita neliöitä on kuitenkin hyvin rajallisesti.

Vierailija
5/15 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana, mutta mulle oma piha ja se järvi on kaikkein tärkein. Keskustassa on liikaa möykkää.

Vierailija
6/15 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mojova on neliöhinta näin pohjoissuomalaisesta näkövinkkelistä katsottuna. Asunto sinänsä on ihan kiva, ainakin tällaiselle keskivertoa hieman lyhkäisemmälle ihmiselle...

Vierailija
7/15 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Ohjelmasta tuli niin sellainen vaikutelma, että tuo on perheen unelmakoti.

Vierailija
8/15 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun on Turussa :(

Vierailija
9/15 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun hieno asunto pilattiin krumeluuriremontilla. Tästä olisi saanut kauniin kodin.

Vierailija
10/15 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneen ikkunat ihanat, samoin kylppäri. Itse en kuitenkaan tykkäisi noin matalasta katosta ologuoneessa ja keittiössä.

Vierailija
11/15 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tulee sellanen tunne noita kuvia katsoessa, että lyökö päätä kattoon jossain kohtaa. Laajakuva varmaan vääristää noita mittasuhteita.

Vierailija
12/15 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista voittoa tavoittelevat. Olen joskus ollut katsomassa tuota kämppää, kun rakennusfirma vielä myi sitä. Nuo varsinaiset sisustusratkaisut on siisn rakennusfirman palkkaaman sisustusliikkeen kädenjälkeä (huonekalut toki omistajien omat). Nätin näköistä. Mutta itse en tuolla summalla haluaisi asua ahtaasti jossain vanhassa puutalossa vinokattojen alla.

Vierailija
13/15 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli myynnissä jo ennen ohjelmaa. Otettiin varmaan hetkeksi pois myynnistä.

Vierailija
14/15 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies inhoaisi tota asuntoa kun koko ajan löisi päänsä johonkin kohtaan kattoa. (Mies on 187cm pitkä ja poika on tällä hetkellä 191 cm....)

Vierailija
15/15 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meille kyllä sopisi, kun minä olen 152 senttiä ja mies 170-senttinen. :D Ja kaupunkikin on oikea. Minä tosin en halua mihinkään loftiin. Jos lottovoitto päälle napsahtaisi, muuttaisin kerrostalosta omakotitaloon ja vielä sellaiseen, jossa tonttia riittäisi niin paljon, että naapurien tupakansavut ja metelöimiset eivät enää haittaisi, siis vähintään 3000-4000 neliötä. Ympäristökunnista olisi muutama mieluisa ehdokas jo valmiiina, enää puuttuu se lottovoitto. :D