Kateellinen siskolleni - hänellä on täydellinen mies!
Sisko on ollut naimisissa nyt kaksi vuotta, itse olen ollut kolme.
Siskon mies auttaa automaattisesti kotona, siivoaa, tiskaa ja pesee pyykkiä. Hakee ja vie lapsen (5v)päiväkotiin ja osallistuu vanhempainiltoihin.
Tämä perhe tekee kaiken yhdessä, on aina tehnyt. Ikinä ei riitoja, ei mökötystä tai muuta. Koti on kaunis ja siisti ja sielä hymyillään aina.
Meillä taas on sellainen keskivertosuomalainen koti, sekaista välillä, riitoja ja kinaa siitä kuka tekee mitäkin. Meillä käydään erikseen ulkona ja matkoilla että saadaan omaa aikaa.
Haluaisin samanlaisen elämän kuin siskollani, mutta ei se taida meiltä onnistua.
Nyt en jaksa vierailla siskollani enää, koska siellä on niin hyvä ilmapirii aina - on masentavaa tulla omaan kotiin. :(((((
Kommentit (10)
Mitä sä marmatat, tee elämällesi jotain! Ei se siskon luona käymättömyys ratkaise mitään, vaan se mitä teet himassa.
Muistathan sanoa omalle miehellesi vähintään kerran päivässä kuinka paljon parempi se siskon Pentti on, ja mitä kaikkea se tekee mitä miehesi ei. Miehesi sitten päässään voi miettiä "no kai se nyt tekee kun sen vaimo ei oo mäkättävä ja kulahtanu akka.. Vaihtaisin minäkin päikseen jos vois".
Onko siskosi valinnut järkiliiton ja sinä tunteella?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:17"]
Sisko on ollut naimisissa nyt kaksi vuotta, itse olen ollut kolme.
Siskon mies auttaa automaattisesti kotona, siivoaa, tiskaa ja pesee pyykkiä. Hakee ja vie lapsen (5v)päiväkotiin ja osallistuu vanhempainiltoihin.
[/quote]
No tämä lainattu on ns. normaalia, ei mitenkään poikkeuksellisen upeaa. En tunne ketään miestä, joka ei tekisi kotitöitä ja hoitaisi lasta ja lapsen asioita.
En usko täydellisiin ihmisiin, enkä edes täydellisiin liittoihin. Ainakin pidemmissä parisuhteissa tulee aivan varmasti ryppyjä rakkauteen ja mutkia matkaan - toki niistä voi hyvinkin selvitä.
Onko sun ongelma se, että siskon mies on osallistuva aviopuoliso ja isä? Vai se, että olet tyytymätön omaan parisuhteeseesi? Olisitko tyytyväinen omaan suhteeseesi, jos siskolla olisi "huonompi" mies?
Älä lähde alkuunsakaan kadehtimisen tielle, sellainen ei kannata. Ajattele niin, että jokainen perhe on omanlaisensa ja jokaisella on omat ilonsa ja murheensa. Yritä olla iloinen siskosi puolesta ja tavoittele itsellesi ja perheellesi positiiivisten ajatusten ja tekojen kautta harmonisempaa perhe-elämää.
Nyt kello käymään ja odotteleen kuinka nopeasti tulee kommentti jossa tuo siskon mies todetaan pahimmaksi narsistiksi mitä maa ja kuu päällään kantaa. Aika alkaa nyt klo 13.41
Omaa elämää näkee 24/7, toisen elämästä näkee pienen poikkileikkauksen silloin tällöin. Ei kenenkään elämä täydellistä ole, ketään ei hymyilytä koko ajan. Olet vain tyytymätön elämääsi ja kun vertaat sitä siskosi elämään, hänen elämänsä näyttää olevan ansaitsemattoman helppoa.
Keskity tekemään ratkaisuja oman elämäsi suhteen äläkä tuijota siihen mitä toisella on.
Vaan jospa sillä siskosi miehellä on täydellinen vaimo?