Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua tänne pliis

Vierailija
08.01.2014 |

Kirjoitin jo aiemmin, mutten saanut vastauksia... Tai en vain löydä sitä keskustelua enää. Olen huolissani siitä jäänkö ikuisesti yksin kokoni takia? Olen siis 147cm pitkä ja 43kg painava, suhteellisen hoikka. (en laiha) olen 20v ei seurustelusuhteita. Jäänkö yksin kun miehet tuntuvat haluavan pidempiä naisia.

asiallisia vastauksia. Kiitos.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, et varmasti jää, maailmassa on paljon miehiä jotka eivät välitä kumppanin pituudesta ja lisäksi miehiä, jotka välittävät siitä ja joille olet juuri sopivan mittainen.

-mies

Vierailija
2/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et jää :D

Miehet rakastavat pieniä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla miehillä olen nähnyt korkeintaan noin 160cm pitkiä naisia... Ap.

Vierailija
4/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuiskohan siitä että tuon mittaisia naisia on enemmän. Olethan kieltämättä sieltä lyhyemmästä päästä naiseksikin.

Vierailija
5/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et missään nimessä jää itsekin olen suhtkoht hoikka ja lyhyt ikäisekseni. Ja lainaan vierailijan kommenttia että miehet todellakin rakastavat pieniä naisia itselläkin tuntuu olevan vaikeaa löytåä emäntää joka olisi samaa kokoluokkaa siis pituudelta.

Vierailija
6/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on mahdollisuuksia täynnä. Kiirehtiä ei kannata. Jokaiselle löytyy kyllä joku, kunhan ensiksi rakastaa itseään. :)

Vierailija
7/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne pätkät miehet ole kiitollisia sinun pituisista naisista. Esim. noin 160-senttinen Uniikki on räpännyt haaveilevansa "mininaisista".

Vierailija
8/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi varattu,haluaisin sinut:)

Pieni on kaunista.

Vierailija
9/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmasti jää yksin, älä sellaisia edes mieti. Vaikka kaksimetrinen mieskin voi nähdä, jos sinussa onkin asennetta ja luonnetta enemmän kuin pituuttasi niin hänhän voi vallan hyvin sinuun tykästyä. :) Koko ei ole tärkein vaan mitä sen sisällä on. Ja pieni koko tekee sinusta vain persoonallisemman ja erottuvamman meidän keskimittaisten joukosta. Ole ylpeä siitä. Löydät helpommin piilopaikkoja ja kastut sateessa hitaammin. :D

Vierailija
10/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyenä ja pikkuruisena saa miehet tuntemaan itsensä isoiksi ja vahvoiksi. Miehet pitävät siitä. Älä nolostele tai surkuttele pituuttasi niin ihan varmasti miehetkin huomaavat.

Vierailija
11/11 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ap.