Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On sääli, että tuskin mitään otetaan palstalla enää todesta

Vierailija
07.01.2014 |

Provohuutelu tuskastuttaa ja myös itselle on tullut tietynlainen epäilevä asenne (joka on tietysti ihan hyvä). toisaalta myös sääli ja kauheaa, minussa ei herää juuri mitään tunteita kun luen joidenkin kipeitäkinnavauksia. Kaikki tuntuu etäännytetyltä ja kuin seuraisin jotain sirpaleista sarjaa tästä täbin äärestä. En tiedä mikä on totta ja mikä ei, olen neutraalina liki kaikkeen mitä täällä vastaan tulee.

Eikö ihmiset oikeasti voi kerrassaan uskoa asioita jotka tapahtuvat oman elinpiirin ulkopuolella? 

Kommentit (2)

1/2 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on se, että palstalle tulvii provoja ja lähes kaikki kirjoittavat viestinsä yhden ja saman "vierailija" - tunnuksen takaa. Kirjoittajat eivät siis ole erillisiä henkilöitä ja yksi provo voi jatkaa siitä mihin toinen päättää.

Rekisteröikää itsellenne nimimerkki ja kirjoitelkaa niin, että viestinne ovat muista erotettavissa tuon nimimerkin avulla. Joudutte miettimään viestienne sisältöä tarkemmin ja jää moni turha haistattelu tekemättä. Kun keskustelun avaaja kirjoittaa nimimerkillä niin myöhemmin keskustelussa kukaan muu ei voi väittää olevansa av.

Tarpeeksi pitkään kun asiallisesti kirjoittelee samalla nimimerkillä niin saa itselleen uskottavuutta. 

Vierailija
2/2 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä lähtökohtaisesti uskoisin, mutta kun täällä on noita mytomaanikkoja sen verran että on tosiaan tullut aika epäileväksi kaikkea kohtaan. Mitään sellaisia tarinamaisia juttuja en jaksa seurata juuri sen takia, että tuntuisi niin turhalta seurata jotakin fiktiivistä juttua. Mä ihmettelen, miten jotkut jaksavat ihan täpinöissään sellaisia seurata, eivät vissiin välitä siitä onko juttu totta vai ei. Outoa mun mielestä olla ihan pöksyt märkänä jostain kuvitteellisesta tilanteesta ja odottaa kuumeisesti uusia päivityksiä tilanteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla