Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva nainen kännissä ja lääkkeissä

Vierailija
07.01.2014 |

Tämä video on surullista katseltavaa, mutta se kuvaa yleistyvää ilmiötä. Myös raskaana olevat ryyppäävät ja käyttävät väärin lääkkeitä. Tämän vuoksi meillä on yhä enemmän vammaisia lapsia, jotka kärsivät mitä monimuotoisemmista ongelmista tulevaisuudessa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä tiedä, vaikka olisi jostain syystä valehdellut sille vartijalle koko raskauden. Saattoi myös olla esim. aborttiaika jo varattuna, eikös se tuossa vaiheessa vielä ole mahdollinen.

Nuo poliisit näyttävät jarkyttyneiltä, kai tuo toiminta sitten rikkoo heidän käsityksiään jostain "pyhästä äitiydestä". Tosiasia nyt vain sattuu olemaan, ettei raskaaksitulo vaadi muuta kuin yhden yhdynnän. Kai tuollainen pirihuora nyt jakeleekin sitä pilluaan, eikä varmasti ehkäisy käy mielen vieressäkään, kun elämänhallinta on muutenkin täysin hukassa.

Vierailija
2/17 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asiahan se on, aivan kuten tupakointikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla oma asia kun on uudesta ihmisestä kyse. Joko pakkoabortti ja -sterilisaatio tai pakkohoito.

Vierailija
4/17 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:51"]

Ei pitäisi olla oma asia kun on uudesta ihmisestä kyse. Joko pakkoabortti ja -sterilisaatio tai pakkohoito.

[/quote]

Amen!

Vierailija
5/17 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähtisi arvostelee ennen kuin taustat tietää :( Säälittää lähinnä nuo molemmat tyttö, sekä mahassa kasvava sikiö.

Vierailija
6/17 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole vain oma asia.

Ihmiset osaa olla niin tyhmiä, tämäkin naikkonen saisi vaan nopeasti kipitellä abortin varaukseen. Jos oma elämä on pilalla niin toisen ihmisen elämä ei sitä tarvitse olla.

Vierailija
7/17 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on hirveää että ihminen joka voisi tietoisella toiminnallaan estää sikiön vahingoittumisen ei sitä tee.

Mutta tajuatte varmaan itsekin että sikiötä vahingoittava ihminen ei ole kaikin tavoin järjissään? Ja miten muuten tahattomasti kehitysvammaisena syntyneet, otetaanko niillekin jälkiabortit käyttöön?

Päihdeäidit tarvitsevat apua ja tukea päihteettömyyteen edes raskausajaksi, mutta tässä yhteiskunnassa heille ei tunnu olevan tarjolla kuin hedelmätöntä paheksuntaa.

Vierailija
8/17 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mistään jälkiabortista on puhunut?

Vierailija
9/17 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vetää ihan sanattomaksi.

Vierailija
10/17 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:40"]

Tietysti on hirveää että ihminen joka voisi tietoisella toiminnallaan estää sikiön vahingoittumisen ei sitä tee.

Mutta tajuatte varmaan itsekin että sikiötä vahingoittava ihminen ei ole kaikin tavoin järjissään? Ja miten muuten tahattomasti kehitysvammaisena syntyneet, otetaanko niillekin jälkiabortit käyttöön?

Päihdeäidit tarvitsevat apua ja tukea päihteettömyyteen edes raskausajaksi, mutta tässä yhteiskunnassa heille ei tunnu olevan tarjolla kuin hedelmätöntä paheksuntaa.

[/quote]

Lässynlässynlää. Päihdeäidin ainut ongelma on suunnatton itserakkaus ja vittumaisuus. Parasta olisi pakkohoito raskausajaksi, välitön huostaanotto synnytyksen yhteydessä ja äiti jalkapuuhun kaupungin torille paheksuttavaksi. Ovat niin tyhmiä ihmisiä ettei muu herätä. 

Vierailija
11/17 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:49"]

[/quote]

Oma asia? Lapsensa elämän siinä pilaa, ei todellakaan ole oma asia.

Vierailija
12/17 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:49"]

[/quote]

Ite asiassa ei oo oma asia.. Lapsi siitä joutuu kärsimään! Ja yhteiskunta myös koska yhteiskunnan rahoilla noita vammaisia lapsia tuetaan ja hoidetaan. Eli sinäkin joudut kärsimään, veronmaksajana. Itse olen töissä paikassa jossa hoidetaan vammaisia lapsia. Jotkut syntyy vammaisina eikä se ole äidin syy, mutta idioottimaista, jos ei kuuntele muiden neuvoja raskausaikana ja polttaa/tupakoi/juo.

Mun 2 kaveria oli samaan aikaan raskaana kun minä. Molemmat tupakoi. Niiden vauvat syntyi sitten keskosina, toisen synnytys jouduttiin käynnistämään koska vauva ei kasvanut kunnolla.

Tiesitkö että  nikotiini heikentää kohdun ja istukan verenkiertoa ja siten sikiön hapensaantia?? Ja happi on välttämätön aivojen älykkäälle toiminnalle ja kehitykselle? Miksi joku haluaisi tahallaan myrkyttää lapsensa vaikka itse on koukussa ja ei pysty lopettamaan, en ymmärrä. Luulen että tupakoinnin vaaroista ei ole tarpeeksi puhuttu Suomessa :(

Minäkään en tiennyt mitään ennen kuin tulin raskaaksi mutta silloin luinkin paljon kirjallisuutta mitä odottavan äidin kannattaa välttää ja mitä kannattaa suosia.

Halusin mahdollisimman terveen, iloisen tytön, ja tiesin että siihen pystyy paljon itse vaikuttamaan! Odotusaika ja 2 ensimmäisen ikävuoden aikana ihminen kehittyy eniten, ja silloin on myös suurin riski että jotain voi mennä pieleen lapsen terveydessä!

Vierailija
13/17 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa tuommoinen.. Maailma ei kohtele kaikkia tasa-arvoisesti. On videon kaltaisia ja niitä, jotka toivovat lasta useita vuosia ja kärsivät lapsettomuudesta. 

Vierailija
14/17 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista katseltavaa! Ja sit kun vauva on maailmassa, nää narkki-alkkis hörhöt jatkaa vaan ja lapset kärsii vieressä. Ne on taitavia esittämään neuvoloissa ja sossuissa että kaikki on hyvin..

Vierailija
15/17 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nainen käy sääliksi. Mutta eihän kolmannella kuulla raskautta näy yleensä  mihinkään, niin että sen voisi varmasti sanoa ulkopuolinen.

Uskon, että nimenomaan paniikkihäiriöstä kärsivä vaikeasti kaltoin kohdeltu ihminen nimenomaan sortuu aineisiin. Ja että nimenomaan sellaiselle poliisin kiinnipitelemäksi tuleminen on äärimmäisen ahdistavaa. Jos on tullut esimerkiksi auktoriteettiasemassa olevan raiskaamaksi tai hyväksikäyttämäksi.

Vierailija
16/17 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 23:04"]

No en lähtisi arvostelee ennen kuin taustat tietää :( Säälittää lähinnä nuo molemmat tyttö, sekä mahassa kasvava sikiö.

[/quote]

Olen itse asiassa samaa mieltä. Kyseessä taitaa todellakin olla melko nuori TYTTÖ.

Todellakin sanattomaksi vetää...

Vierailija
17/17 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo tyttö tarvitsee apua ja toivottavasti saa sitä. Kuulosti tosi nuorelta , se kommentti " aikuinen ihminen ?" oli vähän hämmästynyt. Varmaan joku juuri 18 täyttänyt psyykkisesti epävakaa onneton nuori , jota ainakaan minä en osaa vihata. Toivottavasti saa apua itselleen ja sitä kautta lapselleenkin. Tai sitten keskeyttää raskauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi