Mitä teen?
Olen seurustellut n. 3 vuotta sairaalloisen mustasukkaisen ukon kanssa. Hän määrää kaikista asioista mm. televisiota ei voi katsoa, koska sieltä ei tule mitään. Tällä hetkellä hänellä on oma asunto, joka johtuu siitä (lastensuojelu sitä mieltä, että mies ei ole hyvä lasten kannalta), että ettei tule toimeen mun lasten kanssa, jotka ovat kuulemma paskoja. Lapset on mun luona viikon välein.
Silloin kun lapset on mun luona mun täytyy soittaa sille kun lähden töihin, lounastauolla, kahvitauolla, kun lähen työpaikalta ja 15 min ennen kuin tulen omalle pysäkille. Luulee kaikenlaista esim. bussissa työmatkalla jotain peliä miesten kanssa, työpaikalla toimintaa miesten kanssa yms.
Kotona ollessa verhot pitää olla kiinni ettei vaan katsella miehiä ikkunasta, parvekkeellakin voi olla jotain vipinää. Jos menen vessaan ja puhelin on taskussa viestittelen miesten kanssa ym. väittää hän. On väittänyt myös, että puuhastelen jonkun kanssa toisessa huoneessa, kun on itse vetänyt kännit ja nukkunut yhteisessä sängyssä. Faceen ja omaan s-postiin ei voi mennä, koska siellä deittaillaan ym. Ratsaa aina puhelimen mihin on soitettu ja tietokoneen millä sivuilla on käyty.
Olen yrittänyt lopettaa suhteen monta kertaa. Kuvio toistaa itseään, ensin rakastaa yli kaiken ja pyytelee anteeksi. Seuraavaksi haukkuu suvun ja mut kaikilla järkyttävillä termeillä. Kyttää, vahtii ym. Olen sanonut selvästi etten halua olla tekemisissä ei usko. Tänään oli taas vastassa kun tulin töistä ja yritti tulla väkisin asuntoon, vaikka sonoin ettei käy... Mitä teen?
Kommentit (3)
Kuulostaa valitettavan tutulta :(
Tuollainen mies ei muutu, koska ei tajua omaa käytöstään. Sairaalloisen mustasukkainen ihminen on aina mustasukkainen, vaikka toinen osapuoli tekisi mitä.
Lopeta suhde. Sano, ettet halua olla tekemisissä. Älä vastaa yhteydenottoihin, koska tyyppi takertuu joka ikiseen lauseeseesi ja vääristelee sanomisiasi. Jos jatkaa häiriköintiä, ota yhteys poliisiin.
Hankit lähestymiskiellon, vaihdatat asuntosi lukot ja hankit salaisen puhelinnumeron.