Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pankki haluaa "neuvotella raha-asioista", mitä ne nyt oikein haluaa?

Vierailija
12.10.2020 |

OP:lta tuli tekstiviesti, ne haluaa että sovitaan tapaaminen tai soittoaika että voidaan "neuvotella raha-asioista". Mitä ne nyt siis haluaa? Myydä jotain rahastoja, vai? Palkkatilillä on ehkä jotain 20ke. Mistä tässä on kysymys? Mitä ne on vailla?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tota rahasto ym. hommaa yrittävät myydä. Meille tuli ja noita tapaamisehdotuksia aikaisemmin, mutta jossa8n vaiheessa tajusivat, ettei olla kiinnostuneita.

Vierailija
2/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään käynyt samoin hiljattain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydä rahastoja. Sinulla on liikaa rahaa tilillä ja vaikka miten selität, että säästät autoa/mökkiä/mitä tahansa varten, niin saat kuulla, että rahastossa rahasi on tallessa. Ja niin sinulla on 6 kk kuluttua 20 000 e sijaan enää vain 15 000 e.

Vierailija
4/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa että investoit ne 20ke niiden omiin rahastoihin.

Vierailija
5/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain paskarahastojaan ne koittaa kaupitella ja ties mitä kalliita palveluitaan. Minä sain olla niiltä rauhassa kunnes olin saanut tilille säästettyä 10k€ niin alkoi se terrori ties minkä neuvotteluehdotusten kanssa. Sittemmin käytin ne rahat siihen tarkoitukseen mihin olin säästänytkin ja tilillä on enää pari tonnia niin ei soittele neuvotteluistaan.

Vierailija
6/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan just noista tilivaroista haluavat neuvotella. Pakkohan ei ole mitään tehdä mutta itse kyllä kuuntelisin heidän ehdotukset.

Vierailija
7/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta todellakin jos on liikaa rahaa tilillä, niin pankin mielestä niitä pitäisi alkaa tunkemaan johonkin heidän rahastoihinsa. Onhan se pankille tuottamatonta rahaa ja rahastoissa tienaisi paremmin.

8/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu pankkitoimihenkilö vaihtoi kokonaan alaa. Ei halunnut markkinoida ihmisille pankin rahastoja. Piti hommaa epäeettisenä, koska tarjoukset ei olleet parhaasta päästä ja tavoitteena oli lähinnä vain pankin oma etu.

Vierailija
9/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavat sijoittaa sinun rahasi.

kun sain isohkon perinnön, joka helvatan pankki soitti minulle ja tuputti aikaa neuvotteluun, ajat olisivat onnistuneet myös ilta-aikaan ja tarjoiltiin niissä myös illallista... selvisipä ainakin se mihin pankkien perimät palvelumaksut sun muut maksut menevät: sijoittajien paapomiseen

Vierailija
10/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kun sain perinnön niin pankki kiinnostui minusta.

Vierailija
11/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Tuttu pankkitoimihenkilö vaihtoi kokonaan alaa. Ei halunnut markkinoida ihmisille pankin rahastoja. Piti hommaa epäeettisenä, koska tarjoukset ei olleet parhaasta päästä ja tavoitteena oli lähinnä vain pankin oma etu.

Luuliko ystäväsi pääsevänsä työskentelemään jossain hyväntekeväisyysjärjestössä kun meni töihin pankkiin? Taitaa olla aika typerä se ystäväsi jos tuli yllätyksenä että pankin tarkoituksena on tehdä rahaa ja paljon.

Vierailija
12/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kiitos viesteistä. Jotain tällaista ajattelinkin.

Ap

Vierailija
13/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotain palaavastakaan ne koittaa kaupitella ja ties mitä kalliita palveluitaan. Minä sain olla niiltä rauhassa kunnes olin saanut tilille säästettyä 10k€ niin alkoi se terrori ties minkä neuvotteluehdotusten kanssa. Sittemmin käytin ne rahat siihen tarkoitukseen mihin olin säästänytkin ja tilillä on enää pari tonnia niin ei soittele neuvotteluistaan.

Mä odotan kans tän alkamista. Sain kerran niin huonoa palvelua nykyisestä pankistani, että en tuu unohtaan. Oon säilyttäny päivittäispalvelut tuolla edelleen, mutta esim. asuntolaina on muualta. Siirrän asiakkuuden kokonaan, kun tää palvelumyynti alkaa.

Vierailija
14/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa myydä sulle jotain lisäpalvelua tms. 

Vierailija
15/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun rahoja ne haluaa.

16/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Luuliko ystäväsi pääsevänsä työskentelemään jossain hyväntekeväisyysjärjestössä kun meni töihin pankkiin? Taitaa olla aika typerä se ystäväsi jos tuli yllätyksenä että pankin tarkoituksena on tehdä rahaa ja paljon.

Silloin kun hän nuorena vastavalmistuneena meni pankkiin töihin, ei meno ollut vielä härskiä. Tykkäsi aikaisemmin asiakaspalvelutyöstä kovasti.

Vierailija
17/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne soittelee kaikille parin vuoden välein. Toki ne kävis tilit läpi mutta lainatkin jne.

Vierailija
18/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät saada rahanne kallispalkkioisiin pankin omiin rahastoihin. Hyväksy ainoastaan indeksirahasto.

Vierailija
19/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei ole kokemusta kuin sellaisista viesteistä että "huolettavatko raha-asiat"? sekä kerran sain mainoksen johonkin Armanin ohjelmaan johon haettiin jotain talousongelmaisia? :D

Vierailija
20/22 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Silloin kun hän nuorena vastavalmistuneena meni pankkiin töihin, ei meno ollut vielä härskiä. Tykkäsi aikaisemmin asiakaspalvelutyöstä kovasti.

Pankkien tehtävä on aina ollut tehdä rahaa. Jos haluaa hyväntekeväisyyttä tehdä niin kannattaa mennä vaikka pelastusarmeijalle hommiin.