Mitä tekisit jos voisit olla päivän mies?
Kommentit (39)
Panisin niin paljon kuin vain voisin.
Sex ja jskaisin kohteliaisuuksia.naisille :)
Ruikuttaisin pillua ja kun en sais haukkuisin kaikki naiset pihtarifemakkohuoriksi.
Hommaisin työpaikan naisminälleni.
Valittaisin flunssaista oloani ja nukkuisin häpeämättä vuorokauden putkeen tyytyväisenä.
...sanoisin vaimolle, etten halua tänään tiskata!
Räpläisin kikkeliäni ja sitten menisin baariin pieruverkkareissa.
Kyllä ainakin pari kaatoa pitäis päästä tekemään. Siinä välillä vois vatkata ja ruoputtaa niitä vehkeitä, jotta vihdoinkin oppisi ymmärtämään... ja lopuksi kulauttaa pullon kossua, odotellen palautumista normaaliin olotilaan.
Joisin olutta ja runkkaisin. Normimeno.
Veisin ukon baariin, tarjoisin kaljat ja sit se saiskin kertoa kaaiiken sen vaimosta...
Kusisin nimikirjaimeni lumihankeen ja peruuttaisin auton sujuvasti taskuun.
Antaisin miehelle vapaaillan ja eksyisin samaan baariin.
käyttäytyisin ritarillisesti, ystävällisesti ja kohteliaasti kaikkia ihmisiä kohtaan. Pitäisin ovea auki jäljessätulevalle, auttaisin vanhempaa tai heikompivoimaista henkilöä kantamaan ostoksiaan, antaisin paikan ruuhkabussissa vanhemmalle ihmiselle tai jopa nuoremmalle naiselle, tervehtisin työpaikan käytävillä kaikkia vastaantulijoita, sanoisin kohteliaisuuksia kaikille naisille.
En parkkeeraisi autoani ruokakaupan pyörätelineen eteen,vaikka siitä onkin lyhin matka sisään. En etuilisi jonoissa vaikka olenkin isompi ja minulla on tärkeämpi asia. En ajaisi ylinopeutta enkä ohittaisi suojatien eteen pysähtynyttä autoa. Päästäisin jalankulkijat tien yli pysähtymällä suojatien eteen aina kun näkisin tien vieressä jonkun odottavan (vaikka takananikin olisi vielä tärkeämpi mies autossaan vielä kiireellisemmällä asialla kuin minä itse). Itse asiassa, taitaisin jättää auton kotiin kokonaan, ja kävelisin ja kulkisin joukkoliikenteellä.
Kokeilisin kirjoittaa pissien nimeni lumihankeen
Vetäisin käteen ja panisin! Oon aina halunnu tietää miltä miehistä tuntuu seksin aikana.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:48"]
Panisin niin paljon kuin vain voisin.
[/quote]
Tuskin saisit pihtareilta kertaakaan. 20 yrittänyttä ja yksi ehkä onnistuisi?
Kävisin antamassa kyrpää puolelle tusinaa tuttuja yh-mammoja, jotka vinkuvat puutteestaan jatkuvasti.
Nauttisin pippelin iloista, eli seisaaltaan pissimisestä ja panemisesta.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:00"]
Kävisin antamassa kyrpää puolelle tusinaa tuttuja yh-mammoja, jotka vinkuvat puutteestaan jatkuvasti.
[/quote]
Ovikello soi. Avaan, joku mies on oven takana. "Moi, mä oon oikeesti kaverisi Minna, mutta mä oon vaan tän päivän mies."
Täh? (Tää on joku piilokamera, missä se on?). Löitkö pääsi, vai onko tää joku pila?
"Mä oikeesti oon Minna, usko nyt. Mä muistin että sä halusit "melaa mekkoon" taas viime viikolla kun juteltiin, ja päätin että mä tuun antaa sulle niin paljon ku haluut."
(Kenelle se Minna on mennyt nyt puhumaan mun himoista, vitun lörppä ämmä.) Puhinaa.
"No jos et usko, niin mä tiedän kaikki muutkin sun asiat kun ollaan vanhoja bestiksiä kumminkin."
Voi vittu Minna, ja heti ekaks sulle tulee mieleen että haluut tulla paneen mua kun väität että saat olla yhden päivän miehenä? Oonko mä joku jakorasia, hä? Näetkö sä mut jotenkin erityisen pantavana? Ootko sä himoinnut mua vuosia?
(Ovi pamahtaa kiinni.)
Jotakin älykästä kun kerrankin olisi mahdollisuus,