Ruoka, jota haluaisit juuri nyt?
Haluaisin ahvenkukkoa ja piimää. Ja munavoita ahvenkukon kanssa.
Kommentit (36)
Ei tee mitään mieli tällä hetkellä, kun hetki sitten söin päivällisen.
Kotipizzan Americana tai Subwayn Spicy Italian hunajakaurapatongilla🤩
Mokkapaloista oon haaveillut muutaman päivän. Jos sitä joskus leipoisi.
Vierailija kirjoitti:
Beef Wellington
Aaah se on niin hyvää.
Just nyt haluaisin syödä rahkaa, mutta koska tiedän, että tähän aikaan vuorokaudesta syötynä se jää vyötärölle, en syö sitä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ananas-kinkku-sinihomejuustopitsa. Kunnon raaka-aineista tehty. Ei mitään kinkun kaltaista kinkkua yms.
Just, ihan oikeaa kinkkua, eli sian pakaralihasta. Siitä tulee paras pizza.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä tekisi mieli lämmin ateria. En ole syönyt muuta tänään kuin keksejä ja sipsejä.
Haluaisin nyt kotipizzan tai pastaa.
Hahaa! Luulin että minulla ei ole ruokaa mutta minulla on salami tanko! Jess!
"Kiva" yllätys kuin "tietäväinen" sanoi että salamitanko pitää jättää roikkumaan huoneenlämpöön jotta se murenisi enemmän ja maku parantuisi. Totuus on se että salamitangosta ei lähde edes kuori irti ja nyt se on kovettunutta paskaa. "Kivaa" kuin en saa edes mahdolisuutta. Muutana päivä sitten halusin laittaa juuri tämän takia salamitango jääkaappiin mutta ei, jos olisin laittanut salamitanhon jääkaappiin kritisoimalla faktaa salamista niin olisin saanut niin ärsyttävällä tavalla/asenteella vastauksen kuin maapallosta löytyy että "tehdään sitte niin kuin sinä haluat". Ei hyvää päivää.
Haluaisin kulhollisen vietnamilaista pho-keittoa. Luista keitetty lihaliemi, ohuita lihasiivuja, vähän tulisuutta, paljon ituja ja muita yrttejä, ja ne valkoiset täydelliset nuudelit.
Kookos-bataattisosekeitto, johon päälle rapeita pekonihippuja. Sopii niin hyvin makean bataattikeiton kaveriksi!
Ananas-kinkku-sinihomejuustopitsa. Kunnon raaka-aineista tehty. Ei mitään kinkun kaltaista kinkkua yms.