Hei te maskihullut, voitteko lopettaa tuijottamisen?
Onko pakko tuijottaa sieltä maskin takaa vihaisesti kaikkia jotka eivät sitä maskia käytä? Ihmisellä on vapaa tahto, jokainen saa tehdä päätöksen itse. Lopettakaa se tuijotus!
Kommentit (18)
Se että kokee kohtikatsomisen vihaiseksi tuijottamiseksi johtuu alitajuisesta syyllisyydentunnosta. Joten helpota mieltäsi ja laita se maski naamaalle.
Minä vastustelin aluksi maskeja, en vain halunnut sitä käyttää ja niiden tehokkuudestakin oli paljon ristiriitaisuuksia. Suurin syy oli se etten vain tahtonut. Mutta kun tutkimustietoa ja kokemusta koronasta tuli lisää ja varsinkin kun tartunnat lähtivät kovaan nousuun, päätin minäkin alkaa maskia käyttämään. Siis juuri suojellakseni muita ympärillä olevia, en itseäni. Ja nyt käytän sitä ihan mielelläni, en koe sen haittaavan millään tavoin. Miksi en käyttäisi sitä? Hyvin pieni asia loppupeleissä.
Katson sinua juuri nyt maskini takaa. Jos katseet voisi tappaa...
Miksi olet sitä mieltä, että on ihan sama ja oma valinta käyttääkö maskia? Joka päivä meille viestitään, kuinka tärkeää maskin käyttö on.
Nro 4 vielä! Siinä vaiheessa kun huomasin että oloni oli jotenkin tukala/nolo julkisissa välineissä päätin, että eiköhän sekin ole jo merkki siitä että maski naamaan. Ja siis nyt oudosti jopa pidän sen pitämisestä...tulee olo kun olisin kivasti piilossa ympärillä olevilta ihmisiltä :D
Mutta ymmärrän toki entisenä maskivastustajana ärsytyksen. Mutta oikeasti, siitä maskista on vain hyötyä kaikille joten naamaan vaan.
Pidän työssä 8tuntia maskia, vapaalla siviilissä haluan happea ilman mukana. Hiilidioksidi on kasveille.
Pääset syyllisyysharhaisista kuvitelmistasi kun ryhdyt reippaasti käyttämään maskia.
Minä en maskittomia tuijota, mutta pidän heitä kyllä tosi itsekkäinä ja vastuuntunnottomina ihmisinä.
Ei ole iso vaiva suojata muita. Ja pääset tuosta paranoidiastakin.
Muistakaa, että kaikki eivät pysty maskia käyttämään. Itse käytän julkisissa tiloissa silloin harvoin kun poistun kotoa.
Minä en ole huomannu että mua tuijotettais. Tosin tänään Malmin asemalla näytti kahdella ihmisellä noin kolmestakymmenestä olevan maski. Aamuruuhkassa maskeja näkyy enemmän ku iltapäivällä
Minä en vastusta maskia mutta en käytä koska mulla niitä ole. Ymmärrän myös, että ihmisillä on vapaus valita käyttääkö vai ei. Jokaisen oma valinta. Tätä ei moni tunnu ymmärtävän. Ei ne ketkä käyttää mutta ei myöskää ne ketkä ei käytä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole huomannu että mua tuijotettais. Tosin tänään Malmin asemalla näytti kahdella ihmisellä noin kolmestakymmenestä olevan maski. Aamuruuhkassa maskeja näkyy enemmän ku iltapäivällä
No Malmi on varsinainen looser village, että en ihmettele. Köyhät ja elämän koululaiset ei käytä. Ei siellä ole kuin juoppoja ja nistejä, sit seassa parit eläkeläiset.
Hei te maskittomat muista ihmisistä piittaamattomat maskittomat hullut pysykää poissa muiden joukosta. Viihtykää muiden foliohattuisten kanssa mutta pysykää erossa meistä muista.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio hoitaan tuonkin porukan
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että kaikki eivät pysty maskia käyttämään. Itse käytän julkisissa tiloissa silloin harvoin kun poistun kotoa.
Eiköhän tuo ole tiedossa. Ei vaan selitä sitä, että puolet ihmisistä ei käytä maskia.
Kieltämättä joku persekiree pariskunta moljotti silmät pyörien maskit päässä vihaisesti yksi päivä. Kannattaisi ne maskirahat säästää terapiaan kun noin vaikeaa on.
En käytä eikä kiinnosta vaikka joku katsoisikin vihaisesti, en liiku muuten kuin julkisissa. Muuten pysyn kotona, enkä edes tapaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Minä en vastusta maskia mutta en käytä koska mulla niitä ole. Ymmärrän myös, että ihmisillä on vapaus valita käyttääkö vai ei. Jokaisen oma valinta. Tätä ei moni tunnu ymmärtävän. Ei ne ketkä käyttää mutta ei myöskää ne ketkä ei käytä.
Tupakointi on kielletty laajalti, koska tupankansavu vahingoittaa muitakin kuin tupakoitsijaa. Tämä ei ole oma valinta. Miksi maskit on sitten ihan kaikkien oma päätös? Ihan sama asia minusta.
AP. Älä itse tuijota maskin käyttäjiä.
Älä projisoi