Onko mies kiinnostunut jos pyrkii rauhoittelemaan hermostunutta naista
Esim. työpaikalla kun naista ahdistaa. Vai ainoastaan sosiaalinen.
Kommentit (26)
No kuinka se rauhoittelee?
Voi olla vaan astetta empaattisempi tyyppi tai sit luulee saavansa pesää, kumpi vaan.
Ainakin ystävällinen ja huomaavainen, ja sekin on nykyään melko harvinaista, hän taitaa olla luonteeltaan melko mukava voisi kuvitella?
Näitä täyden palvelun olkapäitä löytyy joka työpaikalta. Mut voi olla toki kiinnostunutkin.
voi jeesus näitä naisten harlekiinikirja-fantasioita
Ällöttävä mies tuollainen. Pitäisi jättää ahdistunut rauhaan.
Ihan oikeasti nyt joku reality check aloittajalle, ettei tarvitse kaikkea ylianalysoida mieleisekseen ja seuraavaksi ala käyttäytymään asiallisesti ettei sinua tarvitse kenenkään raukan rauhoitella
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaan astetta empaattisempi tyyppi tai sit luulee saavansa pesää, kumpi vaan.
En tuonut sitä tunnetilaa mitenkään sanallisesti esille mutta hän _huomasi_ sen ilmeisesti äänestäni ja sanoi jotain "otetaan ihan rauhassa". Hämmennyin ja hänen pisteet kyllä nousi välittömästi silmissäni.
Ap
En ole miehiltä tottunut tuollaiseen ja kiinnostukseni heräsi.
Ap
Harva mies itselleen haluaa hermostunutta ja ahdistunutta naista. Huoli taisi olla syynä, eikä kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Harva mies itselleen haluaa hermostunutta ja ahdistunutta naista. Huoli taisi olla syynä, eikä kiinnostus.
Niin, yleensä ärsyttää miehiä, on huomattu hyvin.
Ap
Hysteerisen naisen rauhoittaminen työpaikalla on vähän kirkuvan lapsen vaientaminen kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaan astetta empaattisempi tyyppi tai sit luulee saavansa pesää, kumpi vaan.En tuonut sitä tunnetilaa mitenkään sanallisesti esille mutta hän _huomasi_ sen ilmeisesti äänestäni ja sanoi jotain "otetaan ihan rauhassa". Hämmennyin ja hänen pisteet kyllä nousi välittömästi silmissäni.
Ap
Normilause, jos työkaveri alkaa sekoileen. Itse et välttämättä hermostuneena huomaa käytöstäsi, mutta muut huomaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, yleensä ärsyttää miehiä, on huomattu hyvin.
Ap
Tai mies vaivaantuu. Hän otti tilanteen haltuun ja sai oikeasti oloni rauhallisemmaksi.
Ap
Kerkesin jo ajatella että olet saanut paniikkikohtauksen ja mies on rauhoittanut.
Eiköhän tuo ole ihan normaali lause jonka kuka tahansa sanoisi jos huomaa toisen hermostuvan, ei sit mitään mielenkiinnon osoitusta.
voithan haastaa miehen jopa 3.v päästä oikeuteen jos hän halasi sinua. näinhän ne muutkin avuttomat reijän kuljettajat toimivat
Minustakin tuntuu että yksi mies huomioi ja suojelee :D tosi ärsyttävä tilanne koska yritän olla omissa oloissani mutta sitten tää alkaa huomioimaan enkä voi vastustaa sitä. Kukaan muu ei oo tälläistä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin tuntuu että yksi mies huomioi ja suojelee :D tosi ärsyttävä tilanne koska yritän olla omissa oloissani mutta sitten tää alkaa huomioimaan enkä voi vastustaa sitä. Kukaan muu ei oo tälläistä tehnyt.
Niinpä. Minä ensin itseasiassa jännitinkin hänen kanssa työskentelyä koska hän ensin vaikutti niin tehokkaalta ja jopa hermostuneelta ja ajattelin että täytyy itsekin tsempata. Hän onkin tullut itse ihan täysillä vastaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Minä ensin itseasiassa jännitinkin hänen kanssa työskentelyä koska hän ensin vaikutti niin tehokkaalta ja jopa hermostuneelta ja ajattelin että täytyy itsekin tsempata. Hän onkin tullut itse ihan täysillä vastaan.
Ap
Ja on lempeä eikä yhtään kireä.
.