Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kerto mitä se 'ghostaus' tarkottaa, sana jota nyt jankutetaan?

Vierailija
12.10.2020 |

En ole tätä jaksanut vielä selvittää, vaikka kaikkia nyt kokoajan 'ghostataan'.. Ei taida kumminkaan kummittelusta olla kyse, kun toiset ihmiset ghostaavat heitä.

Nää muotisanat on jotenkin niin ärsyttäviä, aina tulee uusia ja vanhat poistui. Miksei voida käyttää tavallisia sanoja, finglishiä vaan tungetaan lisää ja lisää. Tämä menee oikeasti jo siihen, että esim mun 18v ei tiedä kaikki suomen sanoja, ihan tavallisia, tai ei tajua mitä ne tarkoittaa. Vaikka itse en ole mitään finglishiä sille vääntänyt. :(
50 vuoden päästä ei taida suomenkieltä enää olla, siis jos ihmiskuntaa on muutenkaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin on narskuihin liittyvä termi, joka kuvaa narskun käyttämiä keinoja, joiden tarkoitus on, että uhri alkaa kyseenalaistamaan itsensä. Kaasuvaloitusta käytetään joskus sen synonyyminä.

Liittyy juuri narskuihin. Mutta on puhtaita ja älykkäitä ihmisiä, jotka näkevät narskun läpi. Silloin narskun keinot eivät tehoa häneen vaan narskun harmiksi aiheuttavat juuri päinvastaisen reaktion mihin narskun pyrki. Tyhmä ja kolea narsku on voitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi