Tykkäätkö Desigual vaatteista?
Mua vähän ihmetyttää niiden suosio, kaikilla tuntuu nyt olevan mekkoa tai hametta. Onhan ne väreiltään kiva piristysruiske tähän suomalaiseen mustaan ja harmaaseen pukeutumiseen, mutta ne on sellaista ohutta halpaa trikoota, joka ei oikein näytä hyvältä musta kenenkään päällä...
Kommentit (13)
Tykkäsin ihan sikana ennen. Nyt ne on kärsinyt inflaation.
Ihan hirvittäviä. Muodikkaat ihmiset kyllä pysyy näistä kaukana. Kerran löysin kivan huivin, mutta hyi sitä värioksennusta...
Mulla on yksi Desigual-vaate, lyhythihainen kesämekko, oikein kiva ja istuva minusta. Kesävaatteet saakin olla piristävän värikkäitä. Ehkä ostaisin paitojakin jos ois edullisempia tai ainakin laadukkaampia. Mutta kaikista niistä vaatteista en tykkää.
Tykkään. Mulla on vain yksi tunika ja todella mukava päällä ja käytännöllinen. Iphonekin uppoaa taskuun niin ettei tarvii käsilaukkua. Ostaisin enemmänkin, mutta ovat niin räikeäkuvioisia etten kehtaa.
Ne trikoovaatteet on enimmäkseen ihan järkyttävän näköisiä ja todella huonoa laatua. Kangas näyttää lurahtaneelta jo kaupassa.
Mutta 1 ihana toppatakki mulla on, värinä merkille epätyypillinen tummanharmaa+musta.
Minulla on kaksi kevättakkia Desigualilta, ne eivät ole niin räikeitä kuvioiltaan kuin yleensä Desigualin tuotteet ovat.. Tykkäisin myös joistakin trikoovaatteista, mutta ostin kerran yhden merkin topin, ja se oli täynnä pieniä reikiä n. kahden pesun jälkeen, ja jouduin heittämään sen roskiin. Eli trikoovaatteiden laatu on kyllä huono..
Itselläni on Desigualin pitkähihainen mekko nimenomaan juhlavaatteena (juhlissa joissa miehellä tumma puku) ja mielestäni se on tosi kaunis, vaikka onhan se sellaista perustrikoota vaan. Mekon värit ja kuviot sopivat muuhun pukeutumistyyliini, mutta arkityylini on sen verran "mitäänsanomaton", että siihen verrattuna tuo on kyllä ihan juhlava minun päälläni, vaikka olen kyllä nähnyt samaa mekkoa monien muiden päällä ihan arkivaatteena. Tuntisin kyllä itseni tosi ylipukeutuneeksi jos laittaisin tuon arkena päälleni!
Kyseessä siis tämä mekko http://www.jabong.com/desigual-Paisley-Printed-Brown-Black-Scoop-Neck-Dress-156568.html
11, tuo mekko on tosi kaunis.
Kun ekan kerran näin Desigualin vaatteita ihastuin. Mutta sitten ihastus laantui. Jotenkin sitä väriä ja sekamelskaa on liikaa. Istuin tässä yksi päivä desigual-takkisen naisen vieressä ja ei kyllä ihan feng-shuit osuneet kohdalleen siinä takissa.
Ihan kiva mekko, mutta alipukeutumista tilanteisiin, jossa edellytetään tummaa pukua.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 12:03"]
Itselläni on Desigualin pitkähihainen mekko nimenomaan juhlavaatteena (juhlissa joissa miehellä tumma puku) ja mielestäni se on tosi kaunis, vaikka onhan se sellaista perustrikoota vaan. Mekon värit ja kuviot sopivat muuhun pukeutumistyyliini, mutta arkityylini on sen verran "mitäänsanomaton", että siihen verrattuna tuo on kyllä ihan juhlava minun päälläni, vaikka olen kyllä nähnyt samaa mekkoa monien muiden päällä ihan arkivaatteena. Tuntisin kyllä itseni tosi ylipukeutuneeksi jos laittaisin tuon arkena päälleni!
Kyseessä siis tämä mekko http://www.jabong.com/desigual-Paisley-Printed-Brown-Black-Scoop-Neck-Dress-156568.html
[/quote]
En tuntenut itseäni alipukeutuneeksi kyseisessä mekossa niissä juhlissa, joissa olimme. Epämukavampi, epävarmempi ja sitä kautta rumemman näköinen olo olisi ollut jossain koreammassa vaatteessa, joka olisi ehkä enemmän etiketin mukainen, mutta ei yhtään minun tyyliäni.
En. Minusta on ne ovat rumia melkein poikkeuksetta. Ja mikä pahinta, päällepäin todella näkee heti kenellä on desigualia päällään. Eikä ne ole tippaakaan tyylikkäitä edes millään rennon boheemilla tavalla.