Mies koko ajan pahalla päällä.
Voiko toisen ärtymysraivoamiskierrettä katkaista mitenkään? Mies on jatkanut useamman viikon raivokasta käytöstä; keskinmäärin joka toinen päivä alkaa huutaan, äriseen tai ivaan turhista asioista. Siis sellaisista, mistä normaalissa tilassa oleva ihminen ei edes osaisi alkaa valittaan. Käytös muistuttaa vuoroin uhmaikäistä ja murkkuikäistä.
Olen tosi väsynyt. Mun päivät alkaa tän suhteen miettimisellä. En jaksa olla tollasen veemäisen käytöksen kohteena. Mitä voin tehdä?
Kommentit (43)
Kyllä niitä pysyväisonnettomia miehiä on. Olin itsekin jo lapsena aina joko totinen tai pahantuulinen.
Noh, päätinkin jo varhain, että perhettä en todellakaan tule perustamaan, vaan keskitän energiani hieman vaativampaan koulutukseen ja työhön, mieluiten sellaiseen, johon harva perheellinen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 09:22"]
Kokemuksesta tiedän, etei tuohon auta muu kuin naisen vaihtaminen. Kun pelkkä pärstä ja sen näkeminen ärsyttää. olet jossakin vaiheessa tainnut toimia hieman ajattelemattomasti ja siitä tuo jatkuva ärsytystila miehellesi.
Toinen vaihtoehto on sitten ottaa lusikka kauniiseen käteen ja alkaa tosi huomaavaiseksi ja nöyräksi miestäsi kohtaan. siksti -fifti. saattaa jopa auttaa tilanteen korjaantumisessa.
Ymmärsin, että yritit tässä sarkasmia. Ei kuitenkaan naurata. Vituttaa lähinnä miehet, joiden onnellisuus on niin ulkoa johdettua että lähtee kumppanista. Terve ihminen ei raivoa.
Pistäsin miehen yksilöterapiaan, ainut mihin on suostunut on pariterapia. Mun mielestä hänen paikkansa olisi kuitenkin enemmän yksinään psykologilla. Ei näitä ongelmia parisuhteen kautta hoideta.
ap.
Niin siis terapeutille vai psykologille? Ne kun eivät ole automaattisesti sama asia. Kannattaa ottaa selvää faktoista, kyllähän miestä ärsyttää jos tietämyksesi on tuolla tasolla ja vaadit häntä menemään millon minnekin.
up