Onko kukaan täällä tavannut uutta kumppania nyt korona-aikana?
Miten se tapahtui? Missä yhteydessä ja miten juttu kehittyi?
Ja pliis kertokaa jotain muutakin kuin Tinderjuttuja. Tinder on tehty seksin etsijöille alunperin, eikä se siitä miksikään muutu.
Kommentit (43)
Ei minulla sen vilkkaampaa ollut Tinderissä viime vuonna kuin tänäkään. Keväällä oli liikaa lätisijöitä, jotka purkivat yksinäisyyttään Tinderin kautta ja ne ovat nyt onneksi vähentynyt. Muualla en uusia ihmisiä tapaa, kun en ole käynyt baareissa ja juhlissakin on samat vanhat naamat. Harrastukseni eivät edistä pariutumista. Koronakriisi ei ole minulle este käydä Tinder-treffeillä. Enemmän ärsyttää ne, jotka edelleen haluavat jotain kävelytreffejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla sen vilkkaampaa ollut Tinderissä viime vuonna kuin tänäkään. Keväällä oli liikaa lätisijöitä, jotka purkivat yksinäisyyttään Tinderin kautta ja ne ovat nyt onneksi vähentynyt. Muualla en uusia ihmisiä tapaa, kun en ole käynyt baareissa ja juhlissakin on samat vanhat naamat. Harrastukseni eivät edistä pariutumista. Koronakriisi ei ole minulle este käydä Tinder-treffeillä. Enemmän ärsyttää ne, jotka edelleen haluavat jotain kävelytreffejä.
Lähdetkö treffeille? Ei tarvitse mennä kävelemään 😀
M31
Lapseni (nuori aikuinen) tapasi "salabileissä" huhtikuun lopussa kivan nuoren naisen. Ovat olleet toukokuusta alkaen yhdessä. Kannatti kuulemma mennä 🙂.
Miehet ovat yrittäneet lähestyä kuten ennenkin mutta tähän mennessä kenelläkään ei ole ollut maskia kasvoillaan joten olen torjunut heti. Todella näppärää kun näkee heti päälle päin kuka on itsekäs, välinpitämätön tai peräti narsisti tai sitten todella köyhä taikka laiska. Tällaista miestä en halua. N29v
Vierailija kirjoitti:
Onko sopivaa kysyä Tinderissä naiselta että: "Voitko olla?"
Olen mes, enkä ymmärtäisi kysymystäsi. -Ehkä, joku nainen ymmärtää paremmin, mitä tarkoitat kysymykselläsi.
Joo mutta seksi oli vähä hankalaa ku piti käyttää maskia
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta seksi oli vähä hankalaa ku piti käyttää maskia
Kokeile seuraavalla kerralla kullin työntämistä pilluun, äläkä laita sitä maskia sinne.
Vierailija kirjoitti:
M G T O W on rantautunut Suomeen jäädäkseen!
Mites ne omat polut?
Työn kautta tutustuin ihmiseen, jonka kanssa alettiin tapailemaan keväällä, sittemmin suhde on kehittynyt seurusteluasteelle. Emme ole samassa työpaikassa, eli mistään työkaverista ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat yrittäneet lähestyä kuten ennenkin mutta tähän mennessä kenelläkään ei ole ollut maskia kasvoillaan joten olen torjunut heti. Todella näppärää kun näkee heti päälle päin kuka on itsekäs, välinpitämätön tai peräti narsisti tai sitten todella köyhä taikka laiska. Tällaista miestä en halua. N29v
Jos osaat todennäköisyysmatematiikkaa niin aivan sama onko sillä maski päässä jos koulut on auki.
Maskipakkomaissakin vaan tartunnat kasvaa.
Maskeissa olisi järki Jos kaikki testattaisiin koronakoirilla ja sitten positiiviset saisi karanteeniinsa maskit ja lääkehoidon.
Mutta se että terveet käyttää maskia on haitallista heille itselleen ja luonnolle maskisaasteena.
Mitä mieltä olet naisena siitä että koronakoirat eivät saa rahoitusta kuin hyväntekeväisyydellä mutta oletettuliikennemerkit sai Miljardin veronmaksajilta.
?
Vierailija kirjoitti:
Työn kautta tutustuin ihmiseen, jonka kanssa alettiin tapailemaan keväällä, sittemmin suhde on kehittynyt seurusteluasteelle. Emme ole samassa työpaikassa, eli mistään työkaverista ei ole kyse.
Miten onnistuitte tutustumaan juuri sinä aikana, kun oli lockdown kovimmillaan? Tutustuitteko eka meilillä tai Zoomissa, vai tapasitteko ihan livenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sopivaa kysyä Tinderissä naiselta että: "Voitko olla?"
Olen mes, enkä ymmärtäisi kysymystäsi. -Ehkä, joku nainen ymmärtää paremmin, mitä tarkoitat kysymykselläsi.
Taidat olla aika nuori, jos et tätä kysymystä ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistuitte tutustumaan juuri sinä aikana, kun oli lockdown kovimmillaan? Tutustuitteko eka meilillä tai Zoomissa, vai tapasitteko ihan livenä?
Tapasimme livenä ja jatkoimme yhteydenpitoa myös muilla tavoin. Ennen kesää emme siis nähneet toisiamme kuin kerran. Työmme on luonteeltaan sellaista, että sitä ei tehdä etänä.
Tinderistä vaikka kuinka monta. Sovittu, että kumman luo panemaan ja sitte paneskellaan. Mikä siinä on niin vaikeeta?
Exä ainaki löysi uuden emännän tinderistä
Treffisivuston kautta olen tavannut tänä vuonna useampia miehiä kuin moneen vuoteen. Uutta kumppania ei silti ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä vaikka kuinka monta. Sovittu, että kumman luo panemaan ja sitte paneskellaan. Mikä siinä on niin vaikeeta?
Älä viitsi trollata.
Mulla on tapailusuhde joka löytyi OkCupidista. Käytiin ekan kerran treffeillä heinäkuussa, jolloin rajoitusaika oli rennompaa.