Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan täällä tavannut uutta kumppania nyt korona-aikana?

Vierailija
12.10.2020 |

Miten se tapahtui? Missä yhteydessä ja miten juttu kehittyi?

Ja pliis kertokaa jotain muutakin kuin Tinderjuttuja. Tinder on tehty seksin etsijöille alunperin, eikä se siitä miksikään muutu.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W   on rantautunut Suomeen jäädäkseen!

Vierailija
2/43 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, baarista löytyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tosin Tinderin avulla. Sovittiin eka tapaaminen ulos juoksulenkille ja siitä se sitten lähti.

Vierailija
4/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
7/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2021 tulee vauvakatovuosi, ainoastaan Li ja Marin ovat saaneet valtioneuvoston kanslian luvan lisääntyä ilmastonmuutoksen vastaisesti.

Vierailija
8/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yhteisen harrastuksen (urheilu) kautta :). 

Vierailija
9/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Yhteisen harrastuksen (urheilu) kautta :). 

Millaisen urheiluharrastuksen? Joukkuelaji vai joku muu?

Vierailija
10/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain maskit päällä. Kova jännitys minkä näköinen sieltä paljastuu kunhan maskit saadaan riisua. Silmät on ihanat!

Vierailija
11/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain maskit päällä. Kova jännitys minkä näköinen sieltä paljastuu kunhan maskit saadaan riisua. Silmät on ihanat!

Siis oletko ihastunut johonkuhun, ja toivot näkeväsi ilman maskia? Vai oliko tämä vain trollausta?

Vierailija
12/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Tosin Tinderin avulla. Sovittiin eka tapaaminen ulos juoksulenkille ja siitä se sitten lähti.

Kumpi on kovempi juoksija?

Vierailija
13/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikosta saan miehen armaan!

Vierailija
14/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt tapaillut 2kk Tinderistä löytynyttä :) Eipä noita uusia kontakteja oikein mistään muualta tuliskaan, kaveripiirissä on vain pari naista, salilla tulee juteltua vain yli 50v äijien kanssa ja työtäkin teen kotoota käsin. 

Vierailija
15/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko ihastunut johonkuhun, ja toivot näkeväsi ilman maskia? Vai oliko tämä vain trollausta?

Treffisivuston kautta tutustuttiin n. Kuukausi sitten ja siitä alkoi intensiivinen viestittely :) pari viikkoa on nyt tapailtu livenä lähes päivittäin, mutta koronan vuoksi vain maskit päällä. En toivo mitään niin kovasti kuin koronarokotteen tulemista ja sen jälkeen näemme toisemme ilman maskeja!

Vierailija
16/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että korona on kurittanut myös nettideittailua ja treffeille pääseminen on nyt normaalia vaikeampaa 😐

M31

Vierailija
17/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että korona on kurittanut myös nettideittailua ja treffeille pääseminen on nyt normaalia vaikeampaa 😐

M31

Ilmankos TV:stä ja radiosta tulee nyt aiempaa enemmän Huippukivan ja Kaalimadon mainoksia.

Vierailija
18/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut uutta, enkä vanhaa. - Olen oikeastaan ana ollut sinkku. - Moni sellainen asia, mitä nyt koronan vuoksi kohkattu on ja on ollut minulle jo hyvin pitkään tuttua.  

Vierailija
19/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kolme ystävääni on 2-6 vuoden pituisissa parisuhteissa, jotka löysivät tositarkoituksella Tinderistä... Itse tosin en saanut edes seksiä eli riippuu ihan ihmisestä mitä sieltä löytää.

En siis itse ole tavannut ketään, kesällä kun oli parempi tilanne, kävin muutamilla Tinder-treffeillä, mutta kukaan miehistä ei halunnut tavata uudestaan.

Miespuolinen ystäväni taas deittailee kuin viimeistä päivää, seuraa olisi vaikka joka päivälle, ja löytyy netistä, baarista ja ihan kadultakin. Toki hän ei ota ketään naisista vakavasti ja viimeistään parin kuukauden jälkeen alkaa himmailla.

Vierailija
20/43 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sopivaa kysyä Tinderissä naiselta että: "Voitko olla?"