Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitäs minä teen kun muut käytännön jaksolla?

Vierailija
06.01.2014 |

Opiskeluissa 2kk käytännön kenttäjakso tulossa, mutta mulle vähän koululta vihjailtiin että minun ei sitä tarvitse suorittaa koska mulla on jo a. koulutus alalle ja b. 10v käytännön työkokemus alalta.

Asia varsin ok mutta mitäs sitten ten sen aikaa, kyseessä omaehtoinen opiskelu josta saan ansiosid korvausta+kulukorvausta ja en tietenkään halua niitä menettää ja olla 2kk ajan kokonaan ilman tuloja:/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikohan kannattanut kysyä sieltä koulusta?

Vierailija
2/4 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynkin, mutta aiemmin en vielä saanut siihen vastausta kun on epäselvää sekin onko tuota "ongelmaa" vai ei. Voi olla että osallistun jaksoon itsekin ihan kokonaisuudessaan, toisaalta taas on todnäk että en osallistu koska on jo kokemusta ja koulutus.

Mietinpä vain tässä asiaa aikani kuluksi..

ap

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 20:08"]

olisikohan kannattanut kysyä sieltä koulusta?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä oppilaitoksessa räätälöidään sen verran, että ko. aikana teet jotain valinnaisaineita ja valmistut 2 kk nopeammin.

Vierailija
4/4 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vihjailu ei riitä, vaan pitää hakea hyväksilukua. Työkokemuksen mukaan ei meidän koulussa saa hyvitystä, ellei ole tehty koulutuksen aikana. Silloinkin korkeintaan kolme viikkoa. Yleensä hyväksiluku ei lyhennä opiskelu aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän