Yhdistelmävaunut valkoista nahkaa???
Hyvä vai huono ajatus? Ensimmäistä odotan ja innoissani vaunuja katselen, kohta varmaan Saksasta tilaan :)
Kommentit (28)
Mulla oli valkoiset hartanin yhdistelmät ja kehuja tuli paljon ihmisiltä. Omaa silmää miellytti ja oli helppo pitää puhtaana. Ainakin itse hankkisin uudelleenkin.
Mulla oli valkoiset hartanin yhdistelmät ja kehuja tuli paljon ihmisiltä. Omaa silmää miellytti ja oli helppo pitää puhtaana. Ainakin itse hankkisin uudelleenkin.
Ota huomioon että kun ulkomailta tilaat, et saa takuuturvaa vaunullesi. Turha mennä kotimaassa alan liikkeeseen itkemään, eivät välttämättä huolla/korjaa vaunuasi edes maksusta. Varaosa toki pitää aina maahantuojan toimittaa asiakkaalle (tietenkin maksua vastaan), mutta eipä ole herkkua kaikkien osien vaihto jos itse joutuu tekemään. Työkaluja voit tarvita monenmoista. Gessleineja jos meinasit, niin ole tarkkana, että tilaat kaikki komponentit. Gessleinin "suomi"-vaunut ovat eri asia kuin saksan tehtaalta tulevat. Kaikki pitää tilata erikseen. Mikäli esim. unohdat tilata isommat vaihto-etupyörät (jotka suomi-vaunuissa tulevat automaattisesti mukaan, mikäli vaunussa pienet etupyörät), niin joudut maksamaan pitkän pennin lisää kun ne erikseen tilaat, sadoissa euroissa mennään.
Emmaljungien ja Gessleinien "nahka" vaunut ovat aina synteettistä materiaalia. Valkoisia en suosittele, mikäli yhtään tulee tarvetta auton takakontissa kuljetella. Valkoinen nahka oli vaunuissa tosi chic about 5-6 vuotta sitten, sen jälkeen huuma vähän rauhoittunut. Itse en ottaisi, vanha vitsi alkaa olla.
Mulla oli valkoista tekonahkaa olevat yhdistelmät, ne oli upeat eikä menneet miksikään, pyyhin niitä aina välillä kostealla. Ne oli upeat!
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 21:40"]Ok, sinä et niitä halua mutta kauniita ovat monien suomalaisten mielestä. Ovat nimittäin ostetuimpia vaunuja olleet monta vuotta. Emmaljungalla hinta on 800-1000e, joten en ihan roskisvaunuiksi kutsuisi. Jokaisella makunsa :)
[/quote]
Niin, moni pitää mm. caprileggareitakin ja valkoisia saappaita :) se ei silti tee niistä tyylikkäitä. Ja roskisvaunuiksi tuskin kukaan väittääkään kuin korkeintaan ulkonäön tai käytettävyyden perusteella.
Me käytiin tänään varaamassa ja päädyttiin koppa ottamaan sillä keinonahalla ja ratasosa harmaana kankaisena. Myyjä sanoi, että tulee pysymään parempana kuin se valkoinen keinonahka :)