Yhdistelmävaunut valkoista nahkaa???
Hyvä vai huono ajatus? Ensimmäistä odotan ja innoissani vaunuja katselen, kohta varmaan Saksasta tilaan :)
Kommentit (28)
Valkoinen väri ei oo kauhean käytännöllinen
Mut onko nahka sit erivärisenä poissuljettu? Lähinnä mietin et paistuuko lapsi jos tulee kesästä kuuma? Ja halkeileekohan nahka ajan myötä?
Värien suhteen vinkkejä otetaan vastaan mielellään :)
ap
Meillä on ollut Emmaljungan mondial duo combit kohta kaksi vuotta, värissö espresso leatherette. Kauniit on ja ovat kuin uudet :) ei ole halkeillut.
Kiitos ja kumarrus nro 5! Mä taidan vaan päräyttää tilata. Ainahan voi myydä ja uudet tilalle jos tuun katumapäälle :)
ap
Meillä oli valkoiset (white leatherette) Emmaljungat. Vähän toki jalkaosasta ratasaikaan tummuivat, mutta muuten pysyivät pyyhkimällä puhtaana. Olivat kesävauvalla ihan loistavat kun eivät kuumuneet, päinvastoin nahkapinta piti kuumuuden poissa! City cross-mallissa sai myös läpän avaamalla läpivedon vaunuihin tarvittavissa.
Kai te tiiätte, että leatherette tarkottaa tekonahkaa..? Onko noi Emmaljungat siis aitoa nahkaa ja leatherette lätkästy vaan "hyvän kuuloseksi nimeksi" vai sittenkin vaan tekonahkaa?
Tulee mieleen vain kaksi kirjainta, W ja T.
en jaksaisi uskoa että nahka ei muka hiosta, onhan jokainen joskus istunut autossa kesällä nahkapenkeillä, ja nahkasohvilla
WT???? Joo ihan varmaan on WT-sossupummeilla varaa Emmaljungan White Leatheretteihin :D
Köyhäthän ne usein koreilee kalliilla tavaroilla!
Meillä oli kesävauvalla Emmaljungan white leatherette- koppa ja samaa materiaalia ratasosa.
On keinonahkaa, erittäin helppo pitää puhtaana. Se olikin suurin syy, miksi päädyimme tuohon materiaaliin, sillä huokoisemmat polyesterpintaiset ovat vaikeampia puhdistaa.
Kävin vastikään Tallinnassa ja just tuollaisia vaunuja näki kaikkein eniten. En todellakaan yhdistä noita ja tyylikkyyttä keskenään :D käytännölliset saattavat jonkun käytössä olla, siitä en mene sanomaan mitään kun itselläni ei kokemusta, mutta jo pelkkä ulkonäkö - ei kiitos.
Kävin vastikään Tallinnassa ja just tuollaisia vaunuja näki kaikkein eniten. En todellakaan yhdistä noita ja tyylikkyyttä keskenään :D käytännölliset saattavat jonkun käytössä olla, siitä en mene sanomaan mitään kun itselläni ei kokemusta, mutta jo pelkkä ulkonäkö - ei kiitos.
Ok, sinä et niitä halua mutta kauniita ovat monien suomalaisten mielestä. Ovat nimittäin ostetuimpia vaunuja olleet monta vuotta. Emmaljungalla hinta on 800-1000e, joten en ihan roskisvaunuiksi kutsuisi. Jokaisella makunsa :)
Mulla oli valkoiset hartanin yhdistelmät ja kehuja tuli paljon ihmisiltä. Omaa silmää miellytti ja oli helppo pitää puhtaana. Ainakin itse hankkisin uudelleenkin.
Mulla oli valkoiset hartanin yhdistelmät ja kehuja tuli paljon ihmisiltä. Omaa silmää miellytti ja oli helppo pitää puhtaana. Ainakin itse hankkisin uudelleenkin.
Gessleinejä meinasit? Minä en suosittele. Vaunuina vielä menevät, mutta mieti rattaina, kun lapsi on lähes aina tullessaan rattaisiin likaiset kengät jalassa ja kurainen. Valkoinen nahka myös kellastuu ajan saatossa.