Mitä isommat rinnat sitä halukkaampi nainen
Tämmöiseen lopputulokseen olen tullut niin oman kokemukseni kuin kuulemani perusteella. Rintavat naiset tekevät myös alotteita enemmän.
Mistä tämä voi johtua? Onko rintavien naisten hormonitoiminta erilaista vai nauttivatko he enemmän omasta olemuksestaan.
Kaiken huippu on se, että todella moni mies pitää enemmän pienirintaisista naisista, kuten minä.
Kommentit (38)
Rintojen iso koko ei korreloi ainakaan meillä halukkuutta. F kuppi ja puutteesta riutumista 20 vuotta. M 50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veirailija kirjoitti:
Päin vastoin, ainakin oman kokemuksen perusteella.
Sama täällä ja pienirintaiset antaa helpommin. Isorintaiset monesti luulee, että ne voi valkata loputtomiin. Pienet rinnat ja kookas muodokas perse niin hyvät kyydit on taattu.
On tullut huomattua että muodokkaan perseen omaavat naiset ovat myös helpommin märkänä ja kyydit on näin ollen paremmat kun luisto on hyvä.
Mitä se alkuperäisessä viestissä esitettyyn väitteeseen kuuluu??
Jos asia sinua oikeasti näin paljon häiritsee, niin sinähän voit ilmoittaa viestin asiattomaksi.
Isotissinen nainen, joka ei anna laueta munkeilleen, niin se on kyllä aikamoista tissien tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Isotissinen nainen, joka ei anna laueta munkeilleen, niin se on kyllä aikamoista tissien tuhlausta.
Sellaista ei kohdalleni sattunut. Suurin osa pyytänyt lastini niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja parasta kun saa nuolla tissit puhtaiksi!
tissinimija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja parasta kun saa nuolla tissit puhtaiksi!
Yleensä daami on itse hieronut lastini rinnoilleen.
Höpö höpö, rintavat naiset eivät ole sen halukkaampia kuin pienirintaisetkaan. Tässä mutu-väittämässä on luultavasti kyse ainakin kahdesta asiasta:
1. Projisointi. Koska miehet tuntevat itse voimakasta vetoa isotissisiä kohtaan, he projisoivat omia tuntemuksiaan isotissisiin naisiin ja kuvittelevat näiden olevan jotenkin seksuaalisempia kuin pienitissisten, koska oma viisari värähtää enemmän.
2. Isotissiset saavat kautta linjan miehiltä enemmän lähestymisyrityksiä ja positiivista palautetta, joten he ovat itsevarmempia lähestymään miehiä. Halukkuuden määrällä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Pienitissiset eivät vain viitsi lähestyä miehiä, koska luultavimmin tulevat torjutuksi ja saavat vielä suurella todennäköisyydellä pilkkaa osakseen.
Sen olen huomannut että rintavilla naisilla kun on ns. apuja suurista rinnoista niin he kyllä tuovat niitä estottomasti esille seksin harrastamisen suhteen, sekä ehdotteluissa että seksin aikana. Onhan selvää että naiset tietävät mistä miehet tykkäävät ja millä konstilla meiltä saa huomiota. Eihän tarvitse kuin pukeutua tiukkaan tai paljastavaan paitaan ja seksin aikana suuria rintoja voi hyödyntää kuinka tahansa. Olisko tuossa syy miksi se tuntuu että rintavat naiset ovat halukkaampia.
Vierailija kirjoitti:
Sen olen huomannut että rintavilla naisilla kun on ns. apuja suurista rinnoista niin he kyllä tuovat niitä estottomasti esille seksin harrastamisen suhteen, sekä ehdotteluissa että seksin aikana. Onhan selvää että naiset tietävät mistä miehet tykkäävät ja millä konstilla meiltä saa huomiota. Eihän tarvitse kuin pukeutua tiukkaan tai paljastavaan paitaan ja seksin aikana suuria rintoja voi hyödyntää kuinka tahansa. Olisko tuossa syy miksi se tuntuu että rintavat naiset ovat halukkaampia.
Totta, en ole tavannut ainoaakaan rintavaa naista, joka ei ole ylpeillen avannut liiviensä hakasia. Ja hyvä niin!
Kyllä tässä jotain pontta varmaan on. Omalla kokemuksella isoimmat halut oli naisella, jolla oli jättimäiset rinnat. Mikään määrä seksiä ei tuntunut riittävän. Pari päivää ruokatauoin tuntui riittävän hetkeksi.
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että jättirintaiset naiset ovat tehneet sänkypolkasta ja suihin otosta taiteen lajin.
Heh,on se vain hauska huomata kun nainen tietää omaavansa hieman suuremman kuppikoon niin kyllä hän mielellään rintojaan esittelee tai tekee ne jollain tyylillä huomattavaksi parisuhtessa tai sitten pelkästään seksisuhteessa mutta minulle se sopii vallan mainiosti,sytyn kyllä hetkessä jos nainen tisseillään kiusaa:D
Vierailija kirjoitti:
Heh,on se vain hauska huomata kun nainen tietää omaavansa hieman suuremman kuppikoon niin kyllä hän mielellään rintojaan esittelee tai tekee ne jollain tyylillä huomattavaksi parisuhtessa tai sitten pelkästään seksisuhteessa mutta minulle se sopii vallan mainiosti,sytyn kyllä hetkessä jos nainen tisseillään kiusaa:D
Kukapa ei
Ei päde ainakaan minun kohdalla, olen pienirintainen ja pienikokoinen ja siro muutenkin, mutta todella halukas. Pienikokoiset naiset jaksaa liikkua innokkaasti koko kevyen kropan voimalla sängyssä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Ei päde ainakaan minun kohdalla, olen pienirintainen ja pienikokoinen ja siro muutenkin, mutta todella halukas. Pienikokoiset naiset jaksaa liikkua innokkaasti koko kevyen kropan voimalla sängyssä. 🙂
Ei tarvitse olla pienikokoinen jaksaakseen liikkua sängyssä.
Itse olen isorintainen, hoikka nainen ja harrastan joogaa, tanssia ja pilatesta.
Jaksan liikkua sängyssä ihan kiitettävästi ja hallitsen kehoni pienetkin lihakset.
Kyllä mielestäni rintavat naiset ovat olleen himokkaimipia rintojen esittelijöitä omalla kohdallani.Jännä huomata kuinka estottomasti on paita lähtenyt pienestäkin syystä pois päältä ja esitelty esim. jotain arpea, luomea tms. ja tottakai siinä on ollut mielessä ihan muut jutut mutta kun on mitä näyttää ja tietää että miehet tykkää tisseistä niin johan niitä silloin kelpaa esitellä:)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mielestäni rintavat naiset ovat olleen himokkaimipia rintojen esittelijöitä omalla kohdallani.Jännä huomata kuinka estottomasti on paita lähtenyt pienestäkin syystä pois päältä ja esitelty esim. jotain arpea, luomea tms. ja tottakai siinä on ollut mielessä ihan muut jutut mutta kun on mitä näyttää ja tietää että miehet tykkää tisseistä niin johan niitä silloin kelpaa esitellä:)
Eihän aloitus koskenut rintojen esittelemistä, vai koskiko muka? Aloituksessa väitettiin, että isorintaiset ovat yleisesti halukaampia kuin pienirintaiset. Kyseinen väite on paskaa ja pelkkää aloittajan liskoaivojen tuottamaa projisointia.
Se kylläkin pitää paikkaansa, että isotissiset ovat herkästi, tilanteesta riippumatta, esittelemässä tissejään.
Just näin. Mulla on todella paljon itse rintakudosta, joten bmi:ssä 17 (siis hyvin rasvattomassa kunnossa) kuppikoko oli 65I. Ne näytti sanalla sanoen feikeiltä. Valtavat, pyöreät, pystyt, kiinteät. Eivät pahemmin edes hyllyneet, mikä korosti sitä feikkiyden vaikutelmaa. Nännit oli terhakat ja osoitti enemmän ylöspäin kuin eteen.
Hups vaan, menin ja lihoin. Bmi pahimmillaan yli 30. Rinnat paisui aivan hillittömiksi, en edes ostanut liivejä, kun olivat isoimmillaan (koko ajan sai ostaa uusia). Täynnä rasvaa, siis. Ne alkoivat roikkua jo silloin, kun paino nousi.
No, nyt olen bmi 21, ja kauniit rinnat muisto vain. Se sama rintakudos on olemassa vieläkin, mutta lihominen venytti rintojen ihon, joten ne alkavat tyhjinä pusseina ja se rintakudos on siellä alaosassa. Nännit osoittavat maahan. Todelliset riipparit, siis. Nyt kuppikoko on 70H, ja liiveissä näyttävät ihan ok:lta.
Kai näille kohotusleikkauksella saisi jotakin tehtyä, mutta se on sitten toinen asia, viitsiikö.
Pointtini oli, että pelkkä iso koko ei tee riippuvia rintoja.