Kysy mitä vain entiseltä huumeiden käyttäjältä
Jätän vastaamatta kysymyksiin, jotka voivat johtaa henkilöllisyyteni paljastumiseen.
Kommentit (20)
Miten onnistuit? Tekeekö vieläkin mieli?
Olen itsekin ex-käyttäjä, käytin yht 6 vuotta, joista 3 viimeistä heroiinia. Lopetin 2000 ja vieläkin joskun näen unia kamankäytöstä.
Miten onnistuit? Tekeekö vieläkin mieli?
Olen itsekin ex-käyttäjä, käytin yht 6 vuotta, joista 3 viimeistä heroiinia. Lopetin 2000 ja vieläkin joskun näen unia kamankäytöstä.
Aargh. Toivottavasti sulla ei ole lapsia. Narkki ei oo koskaan ex-narkki. Käyttää lääkkeitä, viinaa, subuja tai metadonia väärin. AINA!
Aargh. Toivottavasti sulla ei ole lapsia. Narkki ei oo koskaan ex-narkki. Käyttää lääkkeitä, viinaa, subuja tai metadonia väärin. AINA!
Ottaako pattiin syyllistävät "toivottavasti sulla ei oo lapsia koska kuitenkin käytät jotain väärin " -kysymykset?
Oletko vielä tekemisissä käyttäjäkavereiden kanssa?
Miten pääsit vanhoista piireistä?
Onx toi narkin äiti sun äitis? XD
Onko tarttunut hepatiittia kylkiäiseksi?
Miksi aloitit käyttämään huumeita?
Mitä syitä löydät jälkeenpäin huumeenkäytöllesi? Olisiko jokin voinut estää huumeidenkäyttöä, kasvatus, harrastukset, erilainen kaveripiiri, erilainen kasvuympäristo tai kasvatus? Tietääkseni monet "lääkitsevät" itseään päihteillä mielenterveysongelmiin, onko sinulla sellaista taustaa? Hienoa että olet päässyt kuiville, onnea jatkoon!
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 17:21"]
Mitä huumeita käytit ja kuinka kauan?
Miten pitkään olet ollut "entinen" ja miten se onnistui?
T. narkin äiti
[/quote]
Aktiivisesti ja useasti käytin vain psykedeelejä. Myös bentsoja sekä kodeiinia tuli joskus vedeltyä aika usein, amfetamiini ja sen eri johdannaiset on myös kokeiltu. Otsikko ehkä provosoi vähän.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 17:36"]
Ottaako pattiin syyllistävät "toivottavasti sulla ei oo lapsia koska kuitenkin käytät jotain väärin " -kysymykset?
[/quote]
Ei ota pattiin, hyväksyn mielipiteet, vaikka en olisi samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 17:48"]
Oletko vielä tekemisissä käyttäjäkavereiden kanssa?
[/quote]
Joidenkin kanssa kyllä.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 17:27"]Aargh. Toivottavasti sulla ei ole lapsia. Narkki ei oo koskaan ex-narkki. Käyttää lääkkeitä, viinaa, subuja tai metadonia väärin. AINA!
[/quote]
Aijaa, milloinkohan alan käyttämään noita väärin, 13 vuotta ollut käyttämättä. En edes juo alkoholia, ei tee mieli. Poikani on 12-vuotta, tultuani raskaaksi, lopetin heti. Ikinä ei mitään ongelmia, olen 2000-luvulla käynyt lukion loppuun, olen suorittanut amk-tutkinnon ja opiskellut yliopistossa. Poikani on terve, fiksu ja koulussa hyvin pärjäävä varhaisteini. Vakitöissäkin olen ollut vuodesta 2006 asti. Näinkö olen tuomittu kuitenkin?
T. Se vuonna 2000 lopettanut.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 17:51"]
Onko tarttunut hepatiittia kylkiäiseksi?
[/quote]
Ei.
Mitä huumeita käytit ja kuinka kauan?
Miten pitkään olet ollut "entinen" ja miten se onnistui?
T. narkin äiti