ärsyttää kun av-mammat
Kommentoivat aloituksia pilkaten, mielestään nasevasti ja hauskasti. Sitten aloittajan kustannuksella muut mammat nauraa mahat kippurassa ja peukuttelevat innoissaan. Tulipa mieleen tämä tuosta viesti treffien jälkeen-keskustelusta, mutta jatkuvastihan te täällä tätä teette. Ei käy noita aloittajia kateeksi, oikein mieltä ylentäviä kommentteja lauotte.
Kommentit (8)
Monilla mammoilla saattaa olla persoonallisuushäiriö, jokq johtaa tälläiseen käyttäytymiseen. Voi olla saurausta jostain lapsena koetuata raumasta yms
t. Psykologi
Minäkin. Mutta joskus kyllä olen saattanut itsekin jotain laittaa töksäyttäen, kun olen arvellut kyseessä takuuvarmasti olevan provot (tyyliin "kaikki jääkiekkoa seuraavat ovat läskejä juntteja").
No tuskin tänne kukaan tosissaan tulee mistään treffeistään avautumaan. Provoja tai huomionkipeyttä.
Sama tunne, mutta puolet täällä eivät ole edes mammoja, ainakaan kommenteista päätellen. Mutta jos haluaa hyvää keskustelua aikaan niin keskustelee muista piittaamatta...
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 14:08"]Monilla mammoilla saattaa olla persoonallisuushäiriö, jokq johtaa tälläiseen käyttäytymiseen. Voi olla saurausta jostain lapsena koetuata raumasta yms
t. Psykologi
[/quote]
Okei?
Olen kyllä ihmetellyt, miksi näille aloittajille aina nauretaan.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 14:08"]Monilla mammoilla saattaa olla persoonallisuushäiriö, jokq johtaa tälläiseen käyttäytymiseen. Voi olla saurausta jostain lapsena koetuata raumasta yms
t. Psykologi
[/quote]
Valepsykologi!
Tätä olen ihtekin miettinyt